23:47 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شیرینی

تصمیم امروز بورس تهران شجاعانه بود/ پیشنهادی برای کسب نتیجه
نماد برتر- فعال حقیقی با اعلام شجاعانه بودن تصمیم امروز بورس تهران، پیشنهاد داد حقیقی ها چند روز از حضور در صف های فروش خودداری کنند تا همه از شیرینی نتیجه بهره مند شوند.
محصولات شیرین و شکلاتی شرکت بازار پایه ای ۱۱ تا ۲۵ درصد گران شد
نماد برتر- شرکت شوکوپارس از افزایش ۱۱ تا ۲۵ درصدی انواع شکلات های پذیرایی و فله، میکا و اسمارت خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.
شناسایی سود خالص ۲ هزار میلیارد تومانی وسپهر در بهار ۹۹
نماد برتر- مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات با اشاره به اینکه بانک صادرات بیش از ۹۹ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات را در اختیار دارد که ۲۰ درصد آن در بازار اول فرابورس عرضه اولیه می‌شود، گفت: امیدواریم با ورود این سهام بنیادی و ارزشمند به بازار سرمایه، شاهد نقدشوندگی آن در شرایط مختلف بازار باشیم.
"وسپهر" آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی معرفی شد/ عرضه اولیه سه زیرمجموعه
نماد برتر- مدیرعامل سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات و نماینده سهامدار عمده با اعلام آخرین وضعیت مالی و عملکردی از عرضه اولیه سه زیرمجموعه، سود خالص و بهای تمام‌ شده پرتفوی و محل صرف نقدینگی این واگذاری خبر دادند.
شغل‌های خانگی پولساز را بشناسید
پایگاه خبری راد: برای شاغل شدن لازم نیست حتما تخصص داشته باشید. می‌توانید از قابلیتها و هنرهایتان در خانه استفاده کنید و با اندکی خلاقیت و نوآوری برای خودتان پول درآورید.
آمادگی بازار شیرینی برای عید غدیر + قیمت‌ها
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه شیرینی گفت که واحدهای صنفی در شب عید غدیر آمادگی کامل برای ارائه خدمات دارند.
افزایش ابهامات نسبت به عوامل صادرات شکر یارانه‌ای
پایگاه خبری راد: رئیس انجمن صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات از صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری آب‌نبات در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد که این صنعت تاکنون ۴۰ هزار تن شکر دولتی دریافت کرده و با توجه به اینکه از هر دو شکر آزاد و دولتی استفاده کرده، مشخص نیست چقدر از صادرات آن‌ها وابسته به شکر دولتی بوده است.
هزینه خانوارهای ایرانی ۵۰ درصد بیشتر شد
پایگاه خبری راد: هزینه خانوارهای ایرانی برای خرید مجموعه‌ای از کالا و خدمات در خردادماه سال جاری ۵۰ درصد بیشتر شده است.
قیمت نان صنعتی ۱۵ درصد افزایش یافت
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات نان صنعتی ماشینی ایران از افزایش ۱۵ درصدی قیمت این محصول خبر داد و گفت که تفاوت قیمت آرد و اختصاص یارانه به این بخش یا هر بخش دیگر باعث ایجاد رانت و فساد شده است.
افزایش ۵۰ درصدی حمایت صندوق نوآوری از حضور شرکت‌های فناور در نمایشگاه‌های خارج
پایگاه خبری راد: رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از افزایش حمایت 50 درصدی این صندوق از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های بین‌المللی خبر داد و گفت: در صورتی که عناوین نمایشگاهی در لیست این نمایشگاه‌ها نبود، شرکت‌ها می‌توانند اسامی آنها را اعلام کنند تا در صورت تایید به این فهرست اضافه شود.
قیمت رسمی زولبیا و بامیه اعلام شد
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه قنادان تهران قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه برای ایام ماه مبارک رمضان را بنابر درجه‌بندی واحدهای صنفی، ۱۸ و ۲۰ هزار تومان اعلام کرد.
جدیدترین آمار تجارت ایران و آمریکا
پایگاه خبری راد: آمار گمرک ایران حاکی از کاهش ۳۸ درصدی ارزش تجارت ایران و آمریکا در سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۶ است.
مردم در خصوص استاندارد خودرو مطالبه جدی دارند
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: همه محصولاتی که در داخل تولید و توزیع می‌شود باید از بیشترین کیفیت برخوردار باشند، بررسی این موضوع جزو وظایف اصلی سازمان است و در این راستا تمام تلاش خود را می‌کنیم.
نقص در فاکتور صندوق‌های مکانیزه ایراد نیست
پایگاه خبری راد: در سال‌های اخیر فاکتورهای صندوق‌های مکانیزه جای فاکتورهای دستی را گرفته‌اند که در این میان برخی از این فاکتورها اطلاعات دقیق محصول را اعلام نمی‌کند. در این رابطه رئیس بازرسی اتاق اصناف تهران معتقد است عدم اعلام مشخصات دقیق کالا در فاکتور صندوق‌های یکپارچه ایراد قانونی محسوب نمی‌شود و در صورت نیاز مشتری به فاکتور، فروشنده باید فاکتور رسمی صادر کند.
سرو پیتزا در کاغذهای ۳ بار بازیافت‌شده!
پایگاه خبری راد: پک‌ها و بسته‌بندی‌های پشت‌طوسی پیتزا، ساندویچ و شیرینی، کاغذهای سه بار بازیافت‌شده‌ای هستند که اغلب استاندارد مؤسسه استاندارد و وزارت بهداشت را نیز ندارند و حامل انواع آلودگی‌ها و بیماری‌ها هستند.