17:44 | يكشنبه 8 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شیائومی

مروری بر بهترین گجت‌های هوشمند خانگی ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: از بهترین و جدیدترین گجت‌های هوشمند خانگی که در سال جاری میلادی معرفی شده است، می‌توان به پریز هوشمند، کنترلگر خواب، قفل درب و تصفیه هوای هوشمند اشاره کرد که در این گزارش به مرور مختصری بر آنها خواهیم پرداخت.
معرفی همه گوشی‌های ۵G در جهان
پایگاه خبری راد: در این گزارش به معرفی مختصری بر همه شرکت‌های سازنده موبایل مختلفی که پیشتر اعلام کرده بودند به معرفی و عرضه گوشی هوشمند مجهز به شبکه اینترنت ۵G اقدام می‌کنند، خواهیم پرداخت.
گجت‌های هوشمند پر رونق‌تر از همیشه!
پایگاه خبری راد: تحلیلگران فعال در مؤسسه تحقیقاتی کانالیس به تازگی برآورد کرده‌اند که تا پایان سال جاری میلادی تعداد گجت‌های هوشمند خانگی مورد استفاده کاربران در جهان از مرز ۲۰۰ میلیون دستگاه نیز عبور خواهد کرد.
ورود شیائومی به استرالیا
پایگاه خبری راد: شیائومی به منظور توسعه خدمات و افزایش میزان فروش خود تصمیم گرفته است که قدم به بازار استرالیا نیز بگذارد.
آیفون ارزان‌قیمت جدیدی در راه است!
پایگاه خبری راد: گفته می‌شود اپل تا سال ۲۰۲۰ میلادی از یک گوشی جدید ارزان قیمت ۴.۷ اینچی که طراحی آن شباهت زیادی به آیفون ۸ دارد، رونمایی خواهد کرد.
خداحافظی برندهای موبایل از ایران
پایگاه خبری راد: فروشندگان علاءالدین می‌گویند نشان‌های تجاری بزرگ در حال بستن نمایندگی‌هایشان در ایران هستند.
دارندگان گوشی‌های شیائومی مراقب باشند!
پایگاه خبری راد: به تازگی کارشناسان امنیت سایبری هشدار داده اند که مرورگرMI browser که به صورت پیش فرض بر روی گوشی‌های هوشمند برند چینی شیائومی نصب شده، به هکرها اجازه دسترسی و نفوذ به اطلاعات کاربران را می‌دهد.
گجت‌های هوشمند روی بورس‌تر از همیشه!
پایگاه خبری راد: بازار گجت‌های هوشمند در سال ۲۰۱۸ میلادی با ۲۷ درصد رشد نسبت به سال گذشته، موفق شده است روند افزایشی و موفقیت قابل توجهی را برای خود به ثبت برساند.
سامسونگ تکنولوژی نمایشگر تاشو را به غول‌های آمریکایی می‌فروشد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تکنولوژی گوشی‌های هوشمند تاشو مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر را به اپل و گوگل بفروشد.
چه برندهایی گوشی تاشو تولید و عرضه می‌کنند؟+ تصاویر
پایگاه خبری راد: با توجه به آنکه گوشی‌های تاشو تبدیل به یکی از مهم‌ترین ترندهای اصلی سال ۲۰۱۹ میلادی شده‌اند، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل به سمت و سوی تولید این محصول روی آورده‌اند.
سهم ۵۰ درصدی اپل واچ از فروش ساعت‌های هوشمند
پایگاه خبری راد: بر اساس گزارش‌های منتشر شده، ساعت‌های هوشمند اپل واچ نیمی از مجموع کل فروش ساعت‌های هوشمند در سال ۲۰۱۸ را به خود اختصاص داده است.
شکوفایی شارژ سریع و بی‌سیم
پایگاه خبری راد: شرکت کوالکام به تازگی از یک محصول جدید مبتنی بر فناوری شارژ سریع بی‌سیم رونمایی کرده است تا نوآوری جدیدی را در این خصوص به نام خود ثبت کند.
چند گوشی با رجیستری غیرفعال شد؟
پایگاه خبری راد: تعداد گوشی‌هایی که از زمان آغاز طرح رجیستری مسدود شدند، طبق آخرین آمار تا پایان خردادماه سال جاری، ۲۴۱ هزار و ۶۳۷ گوشی از برندهای متخلف است.
شیائومی بر هوش مصنوعی و اینترنت اشیا تمرکز می‌کند
پایگاه خبری راد: شیائومی اعلام کرده که قصد دارد مبلغی معادل ۱.۴۵۷ میلیون دلار را در زمینه فناوری هوش مصنوعی و اینترنت اشیا سرمایه گذاری کند.
 ۱۰۰ هزار گوشی تنها در کمتر از ۹ دقیقه به فروش رسید
پایگاه خبری راد: ردمی، برند زیرمجموعه شیائومی بالغ بر ۱۰۰ هزار گوشی هوشمند ردمی نوت ۷ را تنها در مدت زمان کمتر از ۹ دقیقه به فروش رسانده است.