18:47 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهریار

انتقاد شهریاری از ارائه آمار 25 میلیون درگیر با کرونا
نماد برتر- نماینده مردم زاهدان در مجلس از ارائه آمار 25 میلیون درگیر با کرونا در روز گذشته انتقاد کرد و از وزیر بهداشت و درمان خواست تا نسبت به آن موضع گیری کند.
هیچ انفجاری در تاسیسات برقی اتفاق نیفتاده است
نماد برتر- مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: در حال حاضر شبکه برق کشور کاملا پایدار است و هیچگونه مشکلی برای تامین برق شهر قدس و غرب تهران وجود ندارد.
بحران بیخ گوش پایتخت!
پایگاه خبری راد: چراغ خطر در دشت ورامین روشن شده، به‌طوری که در لیست دشت‌های ممنوعه بحرانی قرار گرفته است؛ طبق آخرین آمار در تهران سالانه ۱۵۰ میلیون مترمکعب افت آب زیرزمینی رخ می‌دهد که حدود ۸۰ میلیون مترمکعب مربوط به دشت ورامین و ۴۰ میلیون مترمکعب مربوط به دشت‌های تهران و شهریار است.
دزدی یک‌شبه محصولات کشاورزی باغداران شهریار!؟
پایگاه خبری راد: رییس شورای شهرستان شهریار ضمن اشاره به اینکه باغات فراوانی در شهریار وجود دارد و شغل مردم این منطقه که یا باغدار و کشاورز هستند یا مشاغل مرتبط، گفت: کشاورزان و باغداران شهریاری با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند که یکی از آنها دزدی یک شبه محصولات کشاورزی آنها بعد از یکسال تلاش و زحمت است.
رشد بی‌سروصدای اجاره خانه در تهران
پایگاه خبری راد: واسطه‌های ملکی از افزایش ۱۰ تا ۴۰ درصدی نرخ‌های پیشنهادی اجاره در اردیبهشت ماه خبر می‌دهند؛ گزارش‌های میدانی هم گویای آن است که عدم تناسب نرخ اجاره با درآمد مستاجرها، این اقشار را اجبارا به اولویت‌های بعدی سوق داده است.
افزایش ۹۵ درصدی ورودی به مخازن سدهای استان تهران
پایگاه خبری راد: در پی بارندگی‌های مناسب سال آبی جاری میزان ورودی به سدهای پنجگانه استان تهران از ابتدای سال آبی تاکنون با رشد ۹۵ درصدی نسبت به سال گذشته به بیش از یک میلیارد و ۱۵۷ میلیون مترمکعب رسیده است.
افزایش ۳۰ درصدی قیمت زمین و ساختمان در کرمان
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک کرمان از افزایش قیمت مسکن در سال ۹۸ خبر داد و اظهار کرد: امسال و تاکنون شاهد افزایش حدود ۳۰ درصدی قیمت زمین و ساختمان نسبت به سال قبل در کرمان هستیم.
راهکار یک اقتصاد دان برای کاهش تورم
پایگاه خبری راد: عضو هیات علمی دانشگاه مازندران گفت: جلوگیری از رشد نقدینگی و ارتقای توان تولید می‌تواند کاهش تورم را به همراه داشته باشد.
وضعیت سدهای تهران پس از بارندگی های اخیر
مدیر دفتر تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه‌ای تهران، وضعیت ذخایر سدهای تهران را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر سدهای تهران در شرایط مناسبی قرار گرفته‌اند؛ به‌گونه‌ای که بر اساس آخرین آمار، میزان ذخایر سدهای پنج‌گانه تهران نسبت به سال گذشته وضعیت مناسبی را داشته است.
نیروگاه‌های برق آبی تهران زنده شدند
پایگاه خبری راد: مدیر دفتر تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: بر اساس برآوردها در سال 1398 میزان تولید نیروگاه‌های برق آبی استان تهران ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت.
اقدامات حمایتی می‌تواند قیمت مسکن را کنترل کند
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه مسئولان حوزه مسکن نمی‌توانند بر روی عوامل بیرونی مؤثر در قیمت‌ها حوزه مسکن اثر بگذارند، گفت: مسئولان حوزه مسکن می‌توانند با اقدامات حمایتی وارد شوند و تا حدودی قیمت‌ها را کنترل کتند.
قرار گرفتن سازه‌های مهم در مناطق حساس زلزله‌زا
پایگاه خبری راد: وجود ۱۵ گسل اصلی و فرعی موجب شده تا شهر تهران به شهری با پتانسیل لرزه‌ای بالایی شناخته شود و به اعتقاد محققان این حوزه، تهران علاوه بر آنکه متاثر از گسل‌های اصلی است، از فعالیت گسل‌های پیشوا"، "ایوانکی" و "ری" همچنین گسل ماهدشت در کرج تاثیرپذیر است.
مردم به اندازه نیازشان خرید کنند
پایگاه خبری راد: در میزگردی که با عنوان تنظیم بازار و نظارت بر نحوه توزیع و قیمت گذاری کالاهای اساسی در دفتر خبرگزاری ایسنای کردستان برگزار شد، جنبه‌های مختلف تنظیم بازار بررسی و بر همکاری بیشتر مردم در این زمینه تاکید شد.
آخرین اخبار از آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور
پایگاه خبری راد: مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی درباره‌ تعداد سوالات و زمان پاسخ‌گویی در ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور بیان کرد: ۱۰۰ سوال عمومی و ۵۰ سوال اختصاصی برای هر شغل طراحی شده است که زمان مهلت پاسخ‌گویی به سوالات عمومی ۱۲۰ دقیقه و زمان پاسخ به سوالات اختصاصی ۷۰ دقیقه است.
خانه در اطراف تهران چند؟
پایگاه خبری راد: اگر به دنبال خانه زیر ۱۰۰ میلیون تومان در اطراف تهران هستید می‌توانید در شهرهای پاکدشت، قرچک، پرند، هشتگرد و ملارد به هدف خود برسید؛ اگر مقداری بیشتر هزینه کنید در شهر جدید اندیشه نیز می‌توانید با استفاده از وام و پول پیش خانه‌دار شوید.