21:16 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهر

تبریز به جمع برگزارکنندگان آزمون گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه پیوست
نماد برتر- آزمون گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه پس از شهرهای اصفهان و مشهد، این‌بار در شهر تبریز و با شعار عدالت آموزشی برگزار شد.
از معاملات بی‌کارمزد تا تخفیف‌های فراوان
نماد برتر- سازمان بورس و اوراق بهادار با وجود مخالفت‌های فراوان پای در انحصارزدایی از صنعت کارگزاری گذاشته است تا بعد از چند دهه زنجیر انحصار از دور این صنعت باز شود. اما این یقین و اطمینان از کجا ناشی می‌شد؟ «با نگاه به صنعت کارگزاری در دنیا» صنعت کارگزاری در دنیا گواه و شاهدی بر رقابت‌پذیری بودن این صنعت است.
چشم انداز نفت در سایه جنگ اوکراین
نماد برتر- قیمت نفت روز دوشنبه به دنبال تشدید تحریم‌ها علیه روسیه به دلیل تهاجم به اوکراین دوباره با یک جهش همراه شد. موج تحریم‌های بازدارنده علیه روسیه، درگیری در تاسیسات نفتی و گازی اوکراین و دستور پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، برای آماده باش کامل بازدارندگی هسته‌ای از مهم ترین عوامل تعیین کننده بازار در هفته جدید هستند. در ادامه هفته سرمایه‌گذاران در انتظار نشست اوپک پلاس خواهند بود که در صورت غلبه اراده روسیه ممکن است به رشد قیمت نفت دامن بزند.
دانشجویان ایرانی در اولویت قرار دارند
نماد برتر- سفیر کشورمان دراوکراین ابراز امیدواری کرد که بتوانند دانشجویان را به سمت مرز لهستان برای انتقال به ایران بفرستند.
نورافکن بازار سرمایه روی بزرگترین باشگاه‌های کشور
نماد برتر- یک کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: شاه بیت واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در بورس این است که بازار سرمایه می‌تواند نورافکنی بر صورت‌های مالی، دارایی‌ها و مراودات آنها باشد.
صدور قبض مالیاتی برای ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانه لوکس و ۵۶۸ هزار خانه خالی
نماد برتر- سازمان امور مالیاتی در واکنش به گزارش دیوان محاسبات مبنی‌بر صفر بودن عملکردها در اجرای مالیات خانه‌های خالی و گران‌قیمت، اعلام کرد که این سازمان طبق قوانین به تکالیف خود عمل کرده و برای ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانه لوکس و ۵۶۸ هزار خانه خالی قبض مالیاتی صادر شده است.
نیروگاه های برق برای تابستان آماده اند؟
نماد برتر- معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی گفت: برنامه تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی سراسر کشور از ابتدای مهرماه امسال همزمان با گذر از دوره اوج مصرف برق تابستان آغاز شده است و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تعمیرات این واحدها خرداد ماه به پایان خواهد رسید تا نیروگاه‌های حرارتی برای تامین برق پایدار فصول گرم سال آمادگی کامل داشته باشند.
تقدیر از شعب برتر بانک ایران زمین
نماد برتر - دوازدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانکها و موسسات اعتباری کشور با عنوان “آموزش و توسعه منابع انسانی” در موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار شد.
عرضه سیب‌زمینی را یک سوم کرده‌اند تا قیمت‌ها را بالا ببرند
نماد برتر- براساس مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران، قیمت هر کیلو سیب‌زمینی به بیش از ۱۲ هزار تومان رسیده است. این در حالیست که قیمت آن هفته گذشته کمتر از ۱۰ هزار تومان بود. افزایش قیمتی که رییس اتحادیه بارفروشان تهران علت اصلی آن را انبار کردن سیب زمینی و کاهش عرضه عنوان کرد.
تغییرات قیمت دلار طی دو دهه/ رشد ۳۵ برابری
آمار بانک مرکزی نشان می‌دهد که متوسط قیمت فروش دلار در بازار آزاد تهران از ۸۰۰ تومان در سال ۱۳۸۱ به ۲۸ هزار و ۲۹۳ تومان تا پایان آذرماه سال جاری رسیده که در این فاصله، تقریبا ۳۵ برابر شده است.
درآمد «فارس» از سود سهام چقدر شد؟
نماد برتر - یشترین میزان سرمایه‌گذاری در بورس صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس متعلق به بخش «محصولات شیمیایی» بوده و شاهد رشد ۲۰ درصدی سرمایه‌گذاری در بخش پذیرفته‌شده در بورس بوده‌ایم.
سود «سخاش» از فله‌فروشی!
نماد برتر - ۳۸ درصد از کل فروش ماهانه "سخاش" مربوط به «سیمان پاکتی پوزولانی داخلی» بود.
گاز؛ بهانه جدید سیمان‌فروشان برای نایابی و گرانی!
نماد برتر - بازی جدید صندوق های بازنشستگی کشور برای سودآوری کاذب؛ کلید می خورد!
سبد میدکو خالی از بورس
نماد برتر- در بررسی صورت‌های مالی میدکو آن چه بیش از همه به چشم می‌آید، حجم سنگین بدهی‌های جاری و نسبت بدهی بسیار نامطلوب است.
سهامداران " شپنا " در مجمع تصمیم می گیرند
مجمع عمومی فوق العاده شرکت پالایش نفت اصفهان در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ برگزار می‌شود.