12:56 | يكشنبه 17 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سیف

بهترین مینی‌ون‌های ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: به تازگی کارشناسان فهرستی از بهترین مینی‌ون‌های معرفی و عرضه شده در سال جاری میلادی را منتشر کرده‌اند که برای بسیاری از علاقمندان به سفر مناسب هستند.
سایه احتمال وقوع سیل بر سر ایران
پایگاه خبری راد: سایه وقوع سیل از ابتدای سال و پس از وقوع سیلاب‌هایی که دامن آن بسیاری از استان‌های کشور را گرفت، بر سر ایران سنگینی می‌کند و در حالی که به تازگی وارد سال آبی ۹۹-۹۸ شده‌ایم، پیش‌بینی‌ها باز هم از بارش بیش از میزان نرمال و احتمال وقوع سیل در نقاط مختلف حکایت دارد.
وضع عوارض ۲۵ درصدی بر صادرات سنگ‌آهن از مهرماه
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، ‌معدن و تجارت اعلام کرد: در صورت تصویب هیات وزیران و به منظور ایجاد ارزش افزوده بیشتر از مهرماه سال جاری ۲۵ درصد عوارض صادرات بر سنگ‌ آهن اعمال می‌شود.
ارز دولتی که با پشتیبانی مافیا دود می‌شود
پایگاه خبری راد: مافیای قدرتمند در واردات دخانیات، دست‌های پشت پرده و اختصاص ارز دولتی برای واردات کاغذ سیگار و ارز نیمایی برای توتون، سه گزاره‌ای است که دولتی‌ها و مجلسی‌ها به حقیقت آن اعتراف کردند و حتی خواستار پیگیری و برخورد با عوامل آن شدند؛ اما چرا مسوولان قبل از بحرانی شدن شرایط و رسیدن سن مصرف سیگار و قلیان به ۱۳ سال راهی برای مقابله با آن پیدا نکردند و فقط به طرح مساله آن هم در تریبون‌های رسمی می‌پردازند؟
جریمه ۱۱۹ میلیارد تومانی ۲ کارخانه‌ شکر/ با متخلفان با قاطعیت برخورد شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر جهاد کشاورزی از جریمه ۱۱۹ میلیارد تومانی دو کارخانه‌ نیشکر در خوزستان خبر داده و اعلام کرد که هیچ مشکلی در کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از نظر موجودی و ذخایر راهبردی نداریم اما برخی می‌خواهند که برای سودجویی بیشتر خود، کمبود و گرانی وجود داشته باشد.
عضو هیات مدیره و قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش و اموال تملیکی منصوب شد
پایگاه خبری راد: وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی محمدعلی افتخاری را به سمت عضو هیات مدیره و قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش و اموال تملیکی منصوب کرد.
تاسیس صندوق مشترک ارزی روسیه و چین برای کاهش وابستگی به دلار
پایگاه خبری راد: با هدف تسهیل اجرای پروژه‌های مشترک، روسیه و چین برای ایجاد یک صندوق ارزی مشترک بر اساس یوان توافق کردند.
استعداد ۲۷۰ هزار هکتاری در ایران برای توسعه گلخانه‌ها/ متولیان همکاری کنند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی اعلام کرد که در کشور ۲۷۰ هزار هکتار از اراضی، مناسب شهرک‌های گلخانه‌ای و کشاورزی هستند که درصدد هستیم ۳۰۰۰ هکتار از آن را در سال جاری به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی واگذار کنیم و اگر دستگاه‌های متولی و خدمات‌رسان از جمله وزارت نیرو، شرکت گاز و… هر چه سریع‌تر تدبیری برای این مسئله بیاندیشند مشکلی در توسعه گلخانه‌ها نداریم.
بیش از ۴۵میلیون نفر کارت ملی هوشمند دریافت کردند
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان ثبت احوال از تکمیل ثبت نام بیش از ۵۰میلیون نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند و صدور بیش از ۴۵میلیون کارت ملی هوشمند خبرداد.
اعلام اسامی ۳۰ جان‌باخته حادثه سیل در کشور
پایگاه خبری راد: جانشین مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور، مرگ ۳۰ نفر در پی بارندگی‌های اخیر و وقوع سیل در استان‌های مختلف کشور را تأیید کرد.
تاثیر سیل‌های اخیر بر بازار میوه و گوشت
پایگاه خبری راد: با توجه به آنکه مناطق شمالی و جنوب غربی ایران تولیدکننده میوه، سبزی، سیفی جات و تا حدودی گوشت هستند، پیش بینی کارشناسان حوزه تولید این دست محصولات خوراکی آن است که سیل اخیر تاکنون تاثیری بر بازار نداشته است.
می‌توانیم گوشت را کیلویی ۵۰ هزار تومان به دست مردم برسانیم
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون مرزنشینان اتاق تعاون ایران مدعی شد که اگر دولت به آنها ارز رسمی بدهد، گوشت را با قیمت کیلویی ۳۵ هزار تومان وارد و در نهایت کیلویی ۵۰ هزار تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسانند.
گندم نوبرانه ۹۸ آمد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: برداشت و خرید تضمینی گندم نوبرانه امسال آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود حدود 11 میلیون تن گندم خریداری شوه و رکورد تازه‌ای به ثبت برسد.
آرامش بعد از طوفان!
پایگاه خبری راد: مهم‌ترین اتفاقات بانکی سال جاری را بازار ارز رقم زد و در این سال افزایش قیمت ارز عاملی بود که تأثیر مستقیم بر معیشت مردم داشت، اما در همین شرایط بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت نیز تلاش کردند به رغم تمام این مشکلات، بازار را کنترل کنند و از تأثیرات منفی آن بکاهند.
سیلوها پر از گندم است/علیه شایعه‌پراکنان شکایت می‌کنیم
پایگاه خبری راد: در حالی که در برخی خبرها ادعاهایی مبنی بر خالی شدن سیلوهای گندم و انبارهای آرد مطرح شده است، معاون وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد که به هیچ وجه این اظهارات درست نیست.