22:50 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سوئیچ

قدرتمندترین خودرو ساخت داخل، روانه بازار می شود
پایگاه خبری راد: گروه عظیم خودرو در روزهای آینده تحویل فوتون ساوانا قوی‌ترین خودرو ساخت داخل را آغاز خواهد کرد.
مشکل جدید صاحبان گوشی‌های گوگل دردسرساز شد
پایگاه خبری راد: برخی از دارندگان و صاحبان گوشی‌های پیکسل ۳ گوگل در فضای مجازی اعلام کرده‌اند که تصاویر گرفته شده توسط دوربین این گوشی ذخیره نمی‌شود.
استانداردهای استفاده از صندلی‌ کودک در خودرو چیست؟
پایگاه خبری راد: استفاده از صندلی ایمنی کودک در ماشین بهترین راه محافظت از کودکان به هنگام مسافرت با خودرو است،‌ چرا که آسیب‌های ناخواسته که بیشترین آن‌ها ناشی از تصادفات جاده‌ای است از عوامل مهم مرگ و میر کودکان است.
راههای مقابله با دزدی وای‌فای
پایگاه خبری راد: اگر وای‌فای خود را به درستی ایمن نکنید، این امکان را برای دیگران فراهم می‌کنید که از آن استفاده کنند؛ درصورتی که می‌توانید وای‌فای خود را با اعمال روش‌هایی در برابر این افراد ایمن نگه دارید.
نقص فنی در سوئیچ و استارت هزاران خودروی نیسان
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی نیسان بیش از ۱۶۶ هزار دستگاه خودروی فروخته شده در آمریکای شمالی را به علت نقص فنی در تغییر وضعیت سوئیچ و استارت فراخوان داد.
دزدهای دوقلو دستگیر شدند
پایگاه خبری راد: رییس کلانتری ۱۲۲ دربند از انهدام یک باند سرقت منزل در محدوده دربند و تجریش خبر داد.
رابط کاربری سیستم‌عامل ساعت‌های هوشمند بهبود یافت
پایگاه خبری راد: سرانجام گوگل پس از مدت‌ها انتظار از رابط کاربری جدید و بهبود یافته سیستم‌ عامل ور او اس (Wear OS) خود رونمایی کرد که نشان‌دهنده قابلیت‌های کاربردی جدیدی است.
چگونه از جوش آوردن خودرو جلوگیری کنیم؟
پایگاه خبری راد: از آنجا که در فصل تابستان هوا بسیار گرم می شود، در نتیجه ممکن است موتور خودرو نیز بسیار سریعتر دمایش افزایش پیدا کند. برای جلوگیری از داغ شدن خودرو و کاهش دمای موتور خودرو روش هایی وجود دارد.
سرورهای تلگرام پیدا نشدند!
پایگاه خبری راد: مدیرکل کنترل و پایش شرکت ارتباطات زیرساخت، تجهیزات موجود در طبقه نهم ساختمان زیرساخت را به سوئیچ مکالمات بین شهری و خارج از کشور مربوط دانست و تاکید کرد که در ساختمان امام خمینی از نظر فنی نمی‌توان سروری نگه‌داری کرد.
گوگل درصدد ورود به صنعت بازی
پایگاه خبری راد: گزارش‌ها حاکی است شرکت گوگل قصد دارد به عرصه صنعت بازی‌های رایانه‌ای پا گذاشته و کنسول بازی اختصاصی خود را توسعه دهد.
تب داغ نوسان‌گیری بازار سهام را کاهشی کرد
پایگاه خبری راد: بار دیگر قیمت‌ها در بورس تهران با کاهش شدیدی مواجه شد به طوری که در نهایت شاخص کل نزدیک ۳۰۰۰ واحد و شاخص فرابورس ایران درحرکتی کم سابقه حدود ۳۷ واحد سقوط کرد.
احتمال استفاده اروپا از یورو در تجارت نفت با ایران
پایگاه خبری راد: خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از یک منبع دیپلماتیک گزارش داد اتحادیه اروپا سرگرم بررسی استفاده از یورو به جای دلار در تجارت نفت با ایران است.
صرفه جویی در آب با نیروی خورشیدی
پایگاه خبری راد: کارشناسان منابع می‌گویند کشورهای تشنه خاورمیانه و شمال آفریقا می‌توانند از پتانسیل انرژی خورشیدی خود برای کنار آمدن با کمبود آب استفاده کنند.
معرفی سرویس شبکه خصوصی مجازی
پایگاه خبری راد: شرکت مخابرات ایران با ارائه سرویس شبکه خصوصی مجازی قابلیت برقراری ارتباط بین دو یا چند نقطه دلخواه مورد درخواست مشتری از طریق شبکه موجود را فراهم می‌کند. مشتری با اتصال دو سر این ارتباطات به سوئیچ‌ها یا روترها می‌تواند یک شبکه خصوصی مجازی بین نقاط برقرار کند.
کلیدسپاری نخستین «هاوال» ها انجام شد +جزئیات
پایگاه خبری راد: بهمن موتور که سال جاری را با تمرکز بر عرضه خودروی هاوال و معرفی این برند آغاز کرده است، در مراسمی نخستین خودروهای هاوال خارج شده از خط تولید این شرکت را به خریداران تحویل داد.