10:22 | دوشنبه 11 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سمنان

دستکاری در طبیعت و ایجاد آلودگی در پی انتقال آب
نماد برتر- مدت‌ها است که سخن از انتقال آب از دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان به نقاط مختلف کشور و از شهرها و استان‌های گوناگون به استان‌ها و شهرهای دیگر کشور به گوش می‌رسد. طی یک هفته اخیر طرح ملی انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی خبرساز شده و برخی کارشناسان نسبت به آثار مخرب اجرای چنین طرح‌هایی بر تنوع زیستی، اکوسیستم‌ها، آلودگی آب و خاک و زندگی اجتماعی هشدار داده‌اند.
۴۵۷ فوتی و ۱۱ هزار و ۵۱۷ ابتلای جدید کرونا در کشور
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۱ هزار و ۵۱۷ مورد جدید کووید-۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه طی این مدت ۴۵۷ تن نیز جان باختند.
کرونا با شناسایی ۱۱۷۸۰بیمار جدید و فوت ۴۶۲ نفر باز هم رکورد زد!
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از ادامه رکورد زنی کرونا با شناسایی ۱۱۷۸۰بیمار جدید و فوت ۴۶۲ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
رکورد زنی کرونا ادامه دار شد : ۱۰۳۳۹ بیمار جدید و فوت ۴۵۳ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از ادامه رکورد زنی کرونا با شناسایی ۱۰۳۳۹بیمار جدید و فوت ۴۵۳ نفر طی۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
خبر خوش برای سیستان و بلوچستان
نماد برتر- مشعل گازرسانی به زاهدان در آخرین‌ماه سال ۱۳۹۵ روشن شد و آن طور که مدیرعامل شرکت ملی گاز اعلام کرده نهایتا تا چهارماه آینده خبرهای خوشی در این حوزه اعلام خواهد شد.
ادامه روند هولناک صعود کرونا : شناسایی ۱۰۴۶۳ بیمار و فوت ۴۵۸ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به ادامه روند صعودی کرونا از ثبت رکورد هولناک دیگر با شناسایی ۱۰۴۶۳ بیمار جدید و فوت ۴۵۸ نفر خبر داد.
رکورد هولناک کرونا در ایران : شناسایی۹۲۳۶ بیمار جدید و فوت ۴۵۹ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی۹۲۳۶ بیمار جدید کرونایی و فوت ۴۵۹ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته از ثبت رکوردی هولناک خبر داد.
کشف معادن پنهان فلزی در برخی استان‌های کشور/پایان یافتن کشف ذخایر معدنی سطح زمین
نماد برتر- رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی با بیان اینکه از نظر این سازمان اکتشافات معدنی در سطح زمین در حال پایان یافتن است، گفت: از این رو ما پروژه‌هایی را با استفاده از روش‌های ژئوفیزیک هوایی برای اکتشافات ذخایر معدنی پنهان بهره بردیم که موفق به کشف برخی از عناصر معدنی فلزی در استان‌های مختلف کشور شدیم.
شرکت فرابورسی با اعلام حضور در مزایده موقتاً از تابلو خارج شد
نماد برتر- شرکت فرابورسی از حضور در مزایده استخراج و فروش ماده معدنی در معادن مس کلوت، کلاته مهران، چاه فراق و چشمه شیرین استان سمنان خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
رکورد زنی کرونا با شناسایی ۹۴۵۰ بیمار جدید و فوت ۴۲۳ نفر ادامه دار شد
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از ادامه رکورد زنی کرونا با شناسایی ۹۴۵۰ بیمار جدید و فوت ۴۲۳ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
تامین ۱.۷ میلیون مترمکعب آب شرب برای شهرستان سرخه
نماد برتر- مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران، طرح آبرسانی به شهرستان سرخه استان سمنان در منطقه فیروزکوه استان تهران را نمونه موفقی از دستاورد دولت تدبیر و امید دانست و گفت: ۱.۷ میلیون مترمکعب در افق ۲۵ ساله برای شهرستان سرخه استان سمنان تامین آب در نظر گرفته شده است و این طرح از برکات دولت تدبیر و امید است.
افتتاح طرح آبرسانی به ۱۵ روستای شهرستان فیروزکوه
نماد برتر- طرح آبرسانی به شهر سرخه و ۱۵ روستای شهرستان فیروزکوه با سرمایه‌گذاری ۱۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی صبح امروز با حضور وزیر نیرو در قالب بیست و هفتمین هفته پویش #هر هفته_الف_ب_ایران به بهره‌برداری رسید.
ادامه رکورد زنی تلخ کرونا با شناسایی ۸۲۸۹ بیمار جدید و فوت ۴۴۰ نفر
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از ادامه رکورد زنی تلخ کرونا با شناسایی ۸۲۸۹ بیمار جدید و فوت ۴۴۰ نفر طی ۲۴ساعت گذشته خبر داد.
افزایش ترددهای برون‌شهری در ۲۴ ساعت گذشته!
نماد برتر- درحالیکه اعمال محدودیت در ترددهای برون شهری، برخلاف تجربه پیشین که به صورت ناگهانی اعلام شده بود، این بار کمی قبل از تعطیلات به صورت رسمی اعلام شد، آمارها از افزایش تردد برون شهری در ۲۴ ساعت گذشته خبر می‌دهد.
محدودیت رفت‌وآمد در ۲۵ مرکز استان‌ از ظهر دوشنبه اعمال می‌شود
نماد برتر- با تصمیم کمیته‌ی امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص بررسی اعمال و چگونگی محدودیت در تعطیلات پیش رو، محدودیت رفت‌وآمد در ۲۵ مرکز استان‌ از ظهر دوشنبه(۱۲ آبان) اعمال می‌شود.