18:53 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سازمان صمت

سهم ۷۷ درصدی گروه صنعت، کشاورزی و صنایع غذایی در کالاهای هدف صادراتی
نماد برتر- معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت استان تهران گفت: بیش از ۷۷ درصد از کالاهای هدف صادراتی استان تهران در پنج ماهه نخست سال ۱۳۹۹ مربوط به گروه صنعت، کشاورزی و صنایع غذایی بوده است.
اختصاص بیش از ۱۶ هزار تن کالا ویژه ایام محرم و صفر به استان تهران
نماد برتر- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان تهران گفت: براساس ابلاغ کمیته تنظیم بازار ویژه ایام محرم و صفر سال ۹۹ بالغ بر ۱۶ هزار و ۳۴۴ تن انواع کالا به استان تهران تخصیص یافته است.
جریمه ۱۸۱۴ میلیارد ریالی ۳۴ انبار متخلف در تهران
نماد برتر- معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: با اجرای طرح تشدید بازرسی از انبارها در مرداد ماه امسال ۳۴ انبار لوازم خانگی، لاستیک و فولاد کشف شد.
برای پفک قیمت تعیین می‌کنیم، برای مسکن نه!
نماد برتر- مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی با بیان اینکه برای پفک قیمت تعیین می‌کنیم، اما برای مسکن نه، گفت: بخش مسکن یک بخش بی‌در و پیکر است و هر کسی وارد حوزه ساخت و ساز می شود.
آیا ماسک بالاخره به نرخ مصوب می‌رسد؟
نماد برتر- همه واحدهای تولید و توزیع ماسک موظف به درج اطلاعات در سامانه جامع تجارت شدند و دبیر کارگروه مقابله با کرونا وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) ضمن ارائه جزئیات اجرای این طرح، گفت که داروخانه‌ها موظفند میزان کالایی، نام شرکت پخش و قیمت و فاکتور رسمی آن را در این سامانه یا سامانه تیتک وزارت بهداشت تایید کنند چراکه این دو سامانه به هم متصل شده است.
گوشت گران نشود، یزد خالی از گوشت می‎ شود!
نماد برتر- رئیس اتحادیه قصابان یزد با گلایه از بدون تغییر ماندن قیمت گوشت قرمز در استان برخلاف بسیاری از دیگر استان‌ها، می‌گوید: یزد به عنوان استان واردکننده دام مورد نیاز در صورت ادامه‌ی این روند با کاهش عرضه گوشت قرمز مواجه خواهد شد.
اتحادیه به تنهایی از پس نظارت بر بازار قطعات یدکی تقلبی برنمی‌آید
نماد برتر- با توجه به افزایش قطعات یدکی تقلبی خودرو در بازار، سخنگوی اتحادیه قطعات یدکی خودرو با بیان اینکه نظارت بر بازار به تنهایی از عهده اتحادیه خارج است، از دولت و گمرکات خواست تا در این رابطه ورود کرده و با نظارت بیشتر در مبادلات تجاری، مانع از وورد این قطعات شوند.
تولیدکنندگان لوازم خانگی ملزم به عرضه محصولات در بازار هستند
نماد برتر- بر اساس ابلاغیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از این پس تمامی تولیدکنندگان لوازم خانگی جهت فروش محصولات خود ملزم به عرضه محصولات خود به بازار هستند.
کار صنعت قطعه سازی هم به زیرپله کشید!
نماد برتر- قیمت خودرو اخیرا سربالایی صعود را به شکلی باورنکردنی طی کرد به گونه ای که هیچ کس باورش نمی شد برای مثال قیمت پراید که همیشه از آن به عنوان یک خودرو داخل شهری کم کیفیت یاد می شود، به ۱۰۰ میلیون تومان برسد، اما رسید!
افزایش 50 درصدی صادرات به اوراسیا
نماد برتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صادرات ما به اوراسیا در طول سه ماه گذشته 50 درصد افزایش یافته است.
خراسان شمالی‌ها نان خور تر از بقیه هستند
پایگاه خبری راد: معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان شمالی گفت: میزان مصرف آرد توسط مردم خراسان شمالی بیش از میانگین کشوری است.
افزایش ۱۰ درصدی قیمت نان یارانه‌ای در خراسان جنوبی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اعلام کرد: قیمت انواع نان یارانه‌ای در استان ۱۰ درصد افزایش یافت.
نبود ساختار قانونمند در تنظیم بازار مرغ خوزستان
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: حلقه مفقوده در تنظیم بازار مرغ، ایجاد نشدن ساختار قانونمند برای ذخیره‌سازی و توزیع است.
فرش دستباف ایرانی، شناسنامه دار می شود!
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت: شناسنامه‌دار کردن فرش دستباف ایران در دستور کار قرار دارد.
گلایه برخی شهروندان یزدی از افزایش قیمت گوشت
پایگاه خبری راد: افزایش قیمت گوشت در یزد در حالی ادامه دارد که گوشت‌های تنظیم بازار گرم و منجمد نیز وارد بازار شده‌ و در حال توزیع است؛ همین امر باعث شده که گلایه خانواده های کم برخوردار استان را در پی داشته باشد.