10:43 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

زائر

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های ایلام
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، ضمن تشریح وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها، از کاهش حجم ترافیکی بازگشت زائرین اربعین در محورهای ایلام خبر داد.
رکورد زنی تولید نفت اوپک
پایگاه خبری راد: بر اساس یافته‌های نظرسنجی رویترز، اوپک با افزایش تولید امارات متحده عربی و لیبی، تولید نفت خود در اکتبر را به بالاترین حد از سال ۲۰۱۶ رساند.
سردرگمی زائران ایرانی در مرز مهران + عکس
پایگاه خبری راد: گزارش‌های مردمی از مرز مهران، از بروز مشکلاتی در حمل و نقل زائران اربعین به شهرهای مختلف کشورمان حکایت دارد.
باقی‌مانده مابه‌التفاوت اربعین چگونه پرداخت می‌شود
پایگاه خبری راد: «زائرانی که مابه‌التفاوت هزینه ثبت‌نام اربعین را هنوز دریافت نکرده‌اند، ۱۲ آبان‌ماه به شعب بانک ملی مراجعه کنند.»
ناگفته‌هایی از ارز زائران اربعین حسینی
پایگاه خبری راد: بانک ملی ایران در پی بروز برخی حواشی درخصوص پرداخت دینار به زائران اربعین، نکاتی را برای تنویر افکار عمومی اعلام کرد.
بازگشت 700 هزار زائر از مرزهای سه گانه
پایگاه خبری راد: فرمانده ناجا گفت: تا این لحظه حدود 700 هزار زائر از مرزهای سه گانه وارد کشور شدند، این در حالی است که طبق آخرین آمار بیش از 2 میلیون نفر برای زیارت به عتبات عالیات مشرف شده اند.
۲۱میلیون دقیقه مکالمه توسط زوار اربعین
پایگاه خبری راد: یک روز تا مراسم اربعین زمان باقی مانده و برای پیشگیری از بروز مشکلات ارتباطی اقدامات بسیار از سوی وزارت ارتباطات انجام شده است، به طوری که آمارها نشان می دهد در حدود دو هفته گذشته حدود ۲۱میلیون و ۲۰۰هزار دقیقه مکالمه بین دو کشور ایران و عراق برقرار شده است.
تعداد مسمومان با «الکل» به ۹۵۹ نفر رسید
پایگاه خبری راد: سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به آخرین آمار مسمومان با الکل درباره ایجاد مراکز «ترک الکل» از سوی وزارت بهداشت توضیحاتی ارائه داد.
استقرار ۲۱۱ کارشناس مبارزه با بیماری‌ها در مرز چذابه
پایگاه خبری راد: مشاور معاون بهداشت وزارت بهداشت از استقرار۲۱۱ کارشناس مبارزه با بیماری‌ها و ۲۰۰ کارشناس بهداشت محیط در مرز چذابه خبر داد.
پشت پرده کارشکنی عراقی‌ها در تامین دینار
پایگاه خبری راد: مشکلات پیش آمده برای زائران ایرانی در تبدیل ریال به دینار ناشی از عدم همکاری عراق با بانک های ایرانی بود؛ امری که یک اقتصاددان معتقد است با توجه به تحریم‌ها و فشار بر عراق احتمالا ادامه‌دار باشد.
ادامه پرداخت ارز به زائران اربعین تا پایان ماه صفر
پایگاه خبری راد: با رای اعتماد شب گذشته مجلس شورای اسلامی به محمد اسلامی، وی رسما به عنوان جدیدترین وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.
افزایش 35 درصدی ظرفیت ناوگان ریلی برای انتقال زائران
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس راه آهن کشور، از افزایش 35 درصدی ظرفیت صندلی قطارها برای جابجایی مسافران و زائران اربعین حسینی خبرداد.
عمل جراحی ۴۶۳ زائر اربعین در مرزها
معاون درمان وزیر بهداشت با اعلام آمار مراجعه زائرین اربعین به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در مرزها، گفت: ۱۲هزار نیروی درمانی برای ارایه خدمت به زائران در مرزها مستقر هستند.
امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۳۵هزار نفر در سه پایانه مرزی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، خدمات سازمان در کشور عراق و پوشش امدادی اربعین ۹۷ را تشریح کرد.
بیش از ۱۷هزار بازدید بهداشتی از موکب‌ها و محل اسکان زائران اربعین در مرزها
پایگاه خبری راد: رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از انجام ۱۷هزار و ۳۷۷ بازدید بهداشت محیطی از موکب‌ها، محل‌های اسکان زائرین، مراکز و اماکن مسیر تردد زائرین، سرویس‌های بهداشتی و پایانه‌های مسافربری در استان‌های مرزی خبر داد.