22:48 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رحمانی

بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو در هیأت عالی نظارت مجمع
پایگاه خبری راد: جلسه هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی با حضور تمام اعضا تشکیل و طرح ساماندهی بازار خودرو بررسی شد.
به نسبت کاهش قیمت ارز، کالاها باید ارزان شوند
پایگاه خبری راد: وزیر کشور با اشاره به اینکه قیمت ارز در ۱۰ روز گذشته روندی کاهشی داشته است، گفت: اکنون که ارز روند کاهشی دارد به همان نسبت قیمت کالاها باید کاهش یابند.
انتقاد احمدی از حبس شدن مردم مرزن‌آباد چالوس در منازل خود در زمان تعطیلات
پایگاه خبری راد: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس ضمن انتقاد از وزارت راه گفت: تعطیلات که فرا می‌رسد مردم مرزن‌آباد چالوس به خاطر ترافیک سنگین در منازل‌شان حبس می‌شوند.
رحمانی فضلی: 50 درصد درآمد خانوار صرف مسکن می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر کشور با بیان اینکه ۵۰ درصد درآمد خانوار صرف مسکن می‌شود، گفت: مشکلات مسکن مستقیماً روی دوش مردمی است که فاقد مسکن هستند.
راه نجات اقتصاد، توسعه صادرات غیرنفتی است
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تحارت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با محوریت توسعه صادرات غیر نفتی، از بخش "صادرات" در کنار برنامه "نهضت ساخت داخل" به عنوان برنامه محوری "رونق تولید" یاد کرد.
حمایت از صادرات‌کنندگان در حد حرف نماند
پایگاه خبری راد: به گفته رئیس انجمن صادرکنندگان سرب و روی ایران، همکاری و حمایت وزارت صمت برای افزایش صادرات در حوزه صنایع معدنی رویکردی بسیار کارآمد و مفید است اما به شرط آن که عملی نیز شود و بهتر است که به رفع موانع صادراتی به شیوه‌های دیگر پرداخت.
شکر خام بیشتر از حد نیاز در انبارها موجود است
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شکر خام بیش‌تر از حد نیاز سال در انبارها موجود است و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.
بلور ایرانی با برند خارجی عرضه می‌شود
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان بلور، چینی و لوستر با بیان اینکه کیفیت تولیدات داخلی رقابت‌پذیری قابل توجهی در سطح جهانی دارد، گفت: بلور و کریستال ایرانی دارای درجه کیفی بسیار بالایی است اما به دلیل فرهنگ عموم مصرف‌کنندگان محصولات با نام‌های تجاری جهانی عرضه می‌شوند و خبری از نام تجاری ایرانی بر روی آنها نیست.
دادستان به موضوع انحصار بازار قطعه‌سازی خودرو ورود کند
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ایجاد انحصار در بازار قطعه‌سازی خودرو را در دایره شمول جرائم متعددی دانست و گفت: مدعی العموم باید به این موضوع وارد شود.
ممنوعیت صادرات پیاز و سیب‌زمینی لغو شد
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت معدن و تجارت اعلام کرد که ممنوعیت صادرات پیاز و سیب زمینی لغو شده است.
وزیر کشور: مشکلات را بیش از آنچه هست نشان ندهیم
پایگاه خبری راد: بیست و سومین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، شامگاه دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه در وزارت کشور برگزار شد.
توضیح علت گرانی ماکارونی و تن ماهی توسط رحمانی در کمیسیون صنایع
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: افزایش نرخ خرید تضمینی گندم علت گرانی ماکارونی و کاهش واردات ماهی و افزایش قیمت ورق قوطی کنسرو ماهی علت گرانی تن ماهی توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام شد.
آنچه وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره تامین کالاهای مصرفی و اساسی در فراکسیون ولایی گفت
پایگاه خبری راد: سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به توضیحات وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه این فراکسیون گفت: طبق توضیحات وزیر، همسایگان در اولویت اول صادرات تجاری هستند و خط قرمز در صادرات حفظ و تامین کالاهای اساسی و مصرفی مردم است و در این زمینه کوتاه نمی آییم. مردم مطمئن باشند کالاهای مصرفی و اساسی آنها را تامین می کنیم.
توضیح وزیر صنعت درباره افزایش قیمت خودرو و چند کالای دیگر
وزیر صنعت درباره کوپنی شدن کالاها، گفت: نظر بنده این است که کالاهایی که با ارز دولتی می آید باید مطمئن شویم به دست مصرف کننده می رسد. در گذشته نشان داده شد در برخی موارد این اطمینان وجود نداشته است، مانند موضوع گوشت که دیدیم چه اتفاقی افتاد.
ماکارونی ۱۵ درصد زیر قیمت مصوب در ماه رمضان عرضه می‌شود
پایگاه خبری راد: دبیر کارگروه تنظیم بازار با بیان دلیل گرانی کالاهای اساسی همچون ماکارونی به خاطر تفاوت در قیمت خرید آرد مورد نیاز این صنعت گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، ماکارونی در همه فروشگاه‌ها ۱۵ درصد زیر قیمت مصوب عرضه می‌شود.