05:49 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دولت چین

حمله شدید ترامپ به چین بر سر نرخ ارز
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور آمریکا چین را به سرقت از دستاوردهای اقتصادی آمریکا متهم کرد.
دستور چین برای توقف واردات محصولات کشاورزی آمریکا
پایگاه خبری راد: دولت چین در واکنش به اقدام اخیر دولت ترامپ، از شرکت‌های دولتی خواست واردات محصولات کشاورزی آمریکایی را متوقف کنند.
واکنش‌ احتمالی چین‌ علیه تحریم تجاری آمریکا
پایگاه خبری راد: چین به تصمیم اخیر رییس جمهور آمریکا برای وضع تعرفه ۱۰ درصدی روی واردات ۳۰۰ میلیارد دلار کالای چینی واکنش نشان داد و اعلام کرد آماده تلافی است.
در بازار فروش خودروی چین چه گذشت؟
پایگاه خبری راد: آمارها حاکیست که روند کاهشی فروش خودرو در بازار چین در سه ماهه دوم سال جاری میلادی همچنان ادامه داشته که در ماه مه ۲۰۱۹ به کمترین میزان خود رسیده است.
همکاری با کره‌شمالی، فاتحه هواوی را می‌خواند!
پایگاه خبری راد: به تازگی اسناد و مدارک فاش شده اتهام جدیدی علیه هواوی را برملا می‌کند و آن نیز همکاری با دولت کره شمالی برای توسعه شبکه‌های مخابراتی ۳G بوده است.
اندونزی در تلاش برای توسعه بازار خودروهای برقی
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اندونزی در حال تلاش برای جلب نظر خودروسازان برتر جهان همچون تویوتاموتورز برای توسعه و تولید خودروهای برقی، هیبریدی و پاک است.
افزایش بیش از حد انتظار ذخایر ارزی چین
پایگاه خبری راد: در شرایطی که چین در جنگ تجاری سختی با آمریکا قرار دارد، افزایش میزان ذخایر ارزی این کشور ناظران را شگفت زده کرد.
تمجید هواوی از اپل و تلاش برای حل نگرانی‌های امنیتی
پایگاه خبری راد: مدیر عامل و مؤسس شرکت هواوی به تازگی از برنامه و سیاست‌گذاری‌های درست اپل درباره حفاظت از حریم خصوصی کاربرانش تعریف و تمجید کرده است.
استرالیا سکوی پرش خودروهای برقی هیوندای می‌شود
پایگاه خبری راد: جنسیس به عنوان برند لوکس شرکت خودروسازی هیوندای موتورز به تازگی از برنامه‌های خود برای توسعه و تولید خودروهای الکتریکی جدید خبر داده است.
آمریکا هواوی را قلع و قمع می‌کند؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که دولت آمریکا تصمیم گرفته تمام زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی این کشور را از تجهیزات چینی شرکت هواوی بی نیاز کند.
دلیلی برای قطع همکاری با هواوی نمی‌بینیم!
پایگاه خبری راد: مجارستان به تازگی اعلام کرده است که دلیل قاطع و مستندات کافی برای قطع همکاری با هواوی برای توسعه زیرساخت‌های لازم برای شبکه نسل پنجم اینترنت 5G در این کشور نداریم، بنابراین به نظر می‌رسد که مجوز فعالیت این شرکت چینی را صادر خواهیم کرد.
سیستم‌عامل اختصاصی هواوی ۶۰ درصد سریعتر از اندروید!
پایگاه خبری راد: شرکت‌های چینی تولیدکننده موبایل پس از تست و آزمایش سیستم عامل اختصاصی هواوی مدعی شدند که سرعت آن ۶۰ درصد بیشتر از سیستم عامل اندروید است.
انتخاب اسپانیا؛ ادامه همکاری با هواوی
پایگاه خبری راد: اسپانیا یکی از معدود کشورهای اروپایی است که قصد دارد به منظور توسعه شبکه نسل پنجم اینترنت ۵G به همکاری با هواوی ادامه دهد.
کاربران گوشی‌های هواوی از واتس‌اپ و اینستاگرام محروم می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: برخی کارشناسان معتقدند با توجه به تداوم تحریم‌های آمریکا علیه هواوی، از این پس گوشی‌های هوشمند این برند چینی اپلیکیشن‌های فیس بوک، اینستاگرام و واتس‌اپ را به صورت پیش‌فرض نخواهند داشت.
نگه داشتن شغل مهمتر از ایجاد آن است
پایگاه خبری راد: یک فعال حوزه کار حفظ و نگهداشتن اشتغال را مهمتر از ایجاد آن دانسته و می‌گوید: ردیف درآمدهای نفتی در بودجه‌های سالانه باید به سمت تولید و اشتغال برود.