09:44 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

درمان

۸۰ درصد فولاد ایران از طریق کوره های الکتریکی تولید می شود
اکثر پیش بینی ها بر این مبنا است که دوره پسا کرونا عرضه و تقاضا در فولاد افزایش می یابد اما طبق بررسی ها، روند رکود و کاهش قیمت ها برای این صنعت دور از انتظار نیست اما نکته اساسی آن است که با وجود دو روش کوره بلند و الکتریکی برای تولید فولاد، کشور ما از جمله کشورهایی است که به دلیل دریافت گاز و برق ارزان به سراغ کوره های الکتریکی رفته و ۸۰ درصد فولاد را از طریق کوره های الکتریکی تولید می کند.
۱۳ میلیون تومان سهام، پول و بسته برای چهارمین فرزند / شروع از استان قم
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: طرح مثبت ۳ برای چهارمین فرزند و با هدیه ۱۳ میلیون تومانی پول و سهام و بسته معیشتی به صورت آزمایشی در استان قم شروع شد .
 ۲۱۱ درصد رشد درآمد‌های تجمیعی "ودی"
بیشترین میزان حق بیمه صادرشده از آن بخش «درمان» با مبلغی بالغ‌بر ۴۵۵ میلیارد ریال بوده است.
کاهش در درآمدزایی و پرداخت خسارت «کوثر»
نماد برتر - بیشترین میزان درآمدی که "کوثر" در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ از خود بر جای گذاشته از محل فروش حق بیمه «آتش‌سوزی» با ۱.۰۲۳.۱۳۱ میلیون ریال بوده و رتبه بعدی را نیز بخش «ثالث-اجباری» به خود اختصاص داده است.
بیمه زندگی «ومعلم» ثالث را جا گذاشت!
نماد برتر - بیشترین میزان درآمدی که "ومعلم" در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ از خود بر جای گذاشته از محل فروش حق بیمه «زندگی-غیراندوخته‌دار» بوده و رتبه بعدی را نیز بخش «ثالث-اجباری» به خود اختصاص داده است.
افت 33 درصدی درآمدهای «بیمه سامان»
نماد برتر - بیشترین میزان درآمدی که "بساما" در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ از خود بر جای گذاشته از محل فروش حق بیمه «زندگی-اندوخته‌دار» بوده و رتبه بعدی را نیز بخش «درمان» به خود اختصاص داده است.
رشد درآمدی «ودی» به کمک حق بیمه!
نماد برتر - بیشترین میزان حق بیمه صادرشده در فروردین‌ماه از آن بخش «درمان» با ۹۴۰ میلیارد ریال بوده و بخش «نفت و انرژی» نیز با ۵۳۸ میلیارد ریال جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده است.
وال استریت جان گرفت!
نماد برتر - بیشتر شاخص های مهم بورس وال استریت در آستانه ثبت رکوردهای جدید قرار گرفتند.
با 41 جزیره ایرانی در خلیج فارس آشنا شوید
نماد برتر - حدود ۹۵ جزیره در خلیج فارس وجود دارد که بیش از ۴۰ جزیره در جغرافیای ایران قرار گرفته است. بیشتر این جزیره‌ها زیستگاه گونه‌های جانوری، پایگاه نفتی و غیرمسکونی است و فقط در دو جزیره ایرانی زیرساخت گردشگری وجود دارد.
ریزش جهانی، به دلیل کرونای هندی
نماد برتر - نگرانی از گسترش گونه هندی کرونا به جهان، بورس های مختلف را فرو ریخت.
افزایش ۷ درصدی تولید پتروشیمی‌ها
نماد برتر - مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی از افزایش هفت درصدی تولید انواع محصول پتروشیمی در نخستین ماه از سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه در سال 1399 خبر داد.
رشد 41 درصدی حق بیمه‌های «دانا»
نماد برتر - این شرکت از ابتدای سال تا کنون در رشته‌های بیمه‌ای ۵ گانه فعالیت داشته که بیشترین سهم از حق بیمه صادره به ترتیب برابر با «ثالث - اجباری با ۳۶درصد» و «درمان با ۳۱درصد» به ثبت شده است.
«ودی» 92 درصد رشد درآمد را  تجربه کرد
نماد برتر - بیشترین میزان درآمدی که از فروش حق بیمه به ثبت رسانده در اختیار رشته بیمه «درمان» با ۵۲۰.۸۱۱ میلیون ریال بوده است.
نوبخت برای همسان سازی حقوق قول داد!
نماد برتر - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه گفت: کسانیکه تحت پوشش نظام مدیریت خدمات کشوری هستند قانون متناسب سازی و همسان سازی را باقوت برای آنها درسال ۱۴۰۰ اجرا خواهیم کرد.
«ملت» از پیش بینی‌ها عبور کرد
نماد برتر - گزارش عملکرد ماهانه شرکت بیمه ملت نشان می‌دهد که فراتر از برآوردها حق بیمه صادر کرده و انتظارات از جهش سودآوری حکایت دارد.