07:49 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دانش آموزی

ارائه دستاوردهای فناورانه دریایی کشور/برپایی "رویداد کارآفرینی هوشمندسازی بنادر"
پایگاه خبری راد: چهارمین دوره جشنواره ملی «دریا مسیر پیشرفت» به همت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اول تا سوم آبان‌ماه امسال در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.
پویش سراسری دانش آموزان با شعار " همکلاسی، امسال فقط کالای ایرانی"
پایگاه خبری راد: به همت اعضاء قرارگاه جنبش دانش آموزی، پویش سراسری دانش آموزان ایران اسلامی در آستانه بازگشایی مدارس با شعار " همکلاسی امسال، فقط ایرانی" کلید خورد.
بهره‌برداری از اولین مدرسه ویژه اوتیسم در تهران در سال جاری
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه برای راه‌اندازی حداقل یک مرکز اوتیسم در هر استان هدف گذاری کرده‌ایم گفت: مقدمات بهره‌برداری و راه‌اندازی اولین مدرسه اوتیسم در تهران فراهم شده است.
عملکرد تحصیلی، معیار «هدایت تحصیلی» دانش‌آموزان/ اجباری برای ورود به رشته‌های فنی نداریم
پایگاه خبری راد: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه هدایت تحصیلی توانسته رضایتمندی دانش آموزان و اولیاء را فراهم کند گفت: در هدایت تحصیلی فرد اختیار دارد ولی در چارچوب عملکرد تحصیلی‌اش است. نرخ ثبت نام فنی و کاردانش به ۳۳ درصد رسیده است و نیاز نیست بچه‌ها را مجبور کنیم به رشته‌های فنی بروند.
احیای قصه‌خوانی در دانش‌آموزان از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش
پایگاه خبری راد: معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: در معاونت ابتدایی به اعجاز قصه‌ها باور داریم و یکی از برنامه‌های وزارت ترویج و احیای قصه خوانی و قصه گویی در کودکان و دانش آموزان است.
اجرای طرح "شهاب" بدون تفکیک دانش‌آموزان
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان وزارت آموزش وپرورش با بیان این‌که طرح شهاب در راستای اجرای سیاست‌های عدم تفکیک دانش آموزان اجرایی می‌شود، گفت: اکنون این طرح مانند طفل نوپایی است که باید کمک کنیم روی پای خود بایستد.
آغاز طرح حمایت از مدارس پایتخت با بهسازی مدارس کم برخوردار
پایگاه خبری راد: مدیرکل آموزش و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از آغاز مراحل اجرایی طرح حمایت از مدارس تهران با بهسازی و تعمیر مدارس فرسوده و کم برخوردار در ایام تابستان امسال خبر داد.
جزئیات وام 50 میلیونی دانش آموزی
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر آموزش‌های کاردانش وزارت آموزش و پرورش جزئیات ارائه وام دانش آموزی از سوی صندوق کارآفرینی امید را تشریح کرد.
کاهش سن مصرف مواد مخدر به ۱۱ سال!
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به کاهش سن مصرف مواد مخدر به ۱۱ سال از نبود آموزش‌های پیشگیرانه در مدارس انتقاد کرد.
پیگیری اعمال سهمیه کنکور برای دانش آموزان عشایر/زمینه اجرای اساسنامه مدارس عشایری فراهم شود
پایگاه خبری راد: معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه یکی از مواردی را که قصد داریم به کمک سازمان عشایر و مجلس شورای اسلامی دنبال کنیم اعمال سهمیه عشایر برای ورود به دانشگاه و آموزش عالی است، گفت: اکنون عشایر سهمیه‌ای در کنکور ندارند.
اجرای طرح "نماد" در مدارس 7 استان/تخصیص اعتبار 27میلیاردی برای اجرای طرح در سال 97
پایگاه خبری راد: رییس سازمان امور اجتماعی کشور طرح نماد( نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) را تشریح کرد و گفت: این طرح در سال ۹۶ در ۱۳۰ مدرسه نظرآباد البرز به صورت پایلوت اجرا شد و در بیش از ۱۰۰ مدرسه در ۶استان نیز آغاز شده است. همچنین ۲۷ میلیارد تومان در ردیف بودجه معاونت سلامت و تربیت بدنی برای اجرای مراحل ابتدایی طرح نماد در سال ۱۳۹۷ دیده شده است.
فعالیت رسمی صرافی‌ها در بازار شروع شد+ ۲۳ بخش فروش ارز
پایگاه خبری راد: با ابلاغ دستورالعمل فعالیت صرافی‌ها در بازار آزاد، از امروز به طور رسمی شروع معاملات خود را آغاز کردند.
دانشگاه فرهنگیان دبیر آمادگی دفاعی تربیت نمی‌کند
پایگاه خبری راد: معاون سازمان بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه یکی از چالش‌های ما عدم تربیت دبیر تخصصی این درس است گفت: دبیر تخصصی این درس در دانشگاه فرهنگیان تربیت نمی‌شود و دبیر آمادگی دفاعی را در سطح دانشگاه فرهنگیان نداریم.
آغاز اجرای طرح «ایران مهارت» از ابتدای مهرماه
پایگاه خبری راد: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز اجرای طرح «ایران مهارت» از اول مهرماه با همکاری وزارت آموزش و پرورش خبر داد.
شاغلان لرستان،‌ معادل ۲ درصد تمام کارکنان کشورند
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه لرستان گفت: شاغلان استان، معادل ۲ درصد تمام کارکنان کشور هستند.