02:43 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دامین

چه منکری بالاتر از دروغ و فروختن آخرت به بهای مناصب دنیای فانی!
پایگاه خبری راد: وزیر بهداشت با اشاره به برگزاری مراسم شام غریبان اباعبدالله الحسین در شب گذشته، گفت: ای کاش بدانیم که "شام غریبان راه و روش و منش آن بزرگوار"، همه روزهایی است که او و مسلک و مرامش را از یاد می‌بریم.
آی‌آر همچنان در صدر پسوندهای دامنه
پایگاه خبری راد: طبق آخرین آمار موجود در مرکز ثبت دامنه کشوری ایران، بیش از ۹۰۰ هزار دامنه‌ فعال با پسوندهای مختلف وجود دارد که از بین آن‌ها پسوند دات‌آی‌آر (ir.) همچنان بیشترین دامنه‌ی فعال را ثبت کرده است.
شناسایی دقیق افراد با روشی به جز "اثر انگشت"
پایگاه خبری راد: محققان دریافتند که "کانکتوم‌های مغز" افراد، مانند اثر انگشت عمل می‌کنند و می‌توانند هویت واقعی افراد را تشخیص دهند.
سناتورهای آمریکایی: گوگل و آمازون پاسخگو باشند
پایگاه خبری راد: برخی از سناتورهای آمریکایی از غول‌های تکنولوژی درخواست کرده‌اند که برروی مسدودسازی قابلیت دامین فرانتیگ که برای دور زدن فیلترینگ استفاده می‌شد، باری دیگر تجدیدنظر کنند.
با پستچی کامپیوترتان آشنا شوید
پایگاه خبری راد: میل سرور به‌زبان ساده یک پستچی کامپیوتری است. هر ای‌میلی که ارسال می‌شود، برای رسیدن به مقصد مورد نظر از چندین میل سرور می‌گذرد.
در کدامین سوم خرداد مشکلات خرمشهر حل خواهد شد؟
پایگاه خبری راد: نماینده مردم خرمشهر در مجلس بیان کرد: در کدامین سوم خرداد مشکلات پیش پا افتاده خرمشهر حل خواهد شد؟ آیا مشکلات خرمشهر آنقدر بزرگ و وسیع است که دولت از حل آن عاجل است؟
آمازون هم راه دور زدن فیلترینگ را بست!
پایگاه خبری راد: تنها یک هفته پس از آنکه گوگل با مسدودسازی سرویس domain fronting خود، راه دور زدن فیلترینگ را بست، حالا آمازون نیز به دنباله‌روی از گوگل همان اقدام را انجام داد.
جعل کارت بازرگانی توسط یکی از اعضای اتاق بندرعباس صحت دارد؟
پایگاه خبری راد: طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جعل کارت بازرگانی توسط یکی از اعضای اتاق بندرعباس در محافل استان دهان به دهان می شود این در حالی است که پیگیری‌های خبرنگار ایسنا از برخی از اعضای هیئت رئیسه این اتاق نشان می دهد این موضوع در دست بررسی است و به نوعی نه کسی آن را تأیید نه تکذیب می‌کند.
تمام خیر و شرهای تجمیع کارت‌ها
پایگاه خبری راد: طرح تجمیع همه کارت‌ها در یک کارت علاوه بر اینکه یک طرح جذاب به نظر می‌رسد، به همان نسبت گران و هزینه‌بردار هم هست.
یک کارشناس: تجمیع همه کارت‌ها امکان‌پذیر نیست
پایگاه خبری راد: یک کارشناس بانکداری الکترونیکی با تشریح جزئیات امکان طرح تجمیع کارت‌ها، پیشنهاد کرد که در این طرح کارت‌های بانکی مستثنی شوند؛ چراکه سازوکارهای مالی مرتبط با منافع بانک‌ها بسیار پیچیده و متفاوت هستند.
شروع روند اصلاحی در شاخص بورس
پایگاه خبری راد: پس از چند روز پیاپی رشد در شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران امروز فعالان بازار سرمایه شاهد افت ۳۳ واحدی دماسنج بازار سرمایه بودند.
صفحه قبل | صفحه بعد