23:53 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حمله

حمله تند وزیر صنعت به وزیر اقتصاد ، بورس کالا ، فولاد سازان + یک ادعا
نماد برتر-وزیر صنعت، دست به حمله تند و تیز به وزیر اقتصاد، بورس کالا ، فولادسازان مخصوصا فولادمبارکه زد و گفت: فولادسازان با گران فروشی،۶۰ هزار میلیارد تومان سود کردند که معلوم نیست کجا هزینه شده است ؟
احتمالی از پیامدهای افزایش اورانیوم غنی‌سازی شده توسط ایران
نماد برتر- نیویورک تایمز پیامدهای افزایش اورانیوم غنی‌شده توسط ایران را بررسی و احتمال داد این اقدام منجر به رفتار نظامی ترامپ شود .
هشدار ظریف به ترامپ : مراقب تله اسراییل باش
نماد برتر- وزیر خارجه با اعلام اطلاعات تازه از عراق درباره توطئه‌چینی اسراییل برای حمله به آمریکایی‌ها گفت: ترامپ، مراقب تله باش . هرگونه آتش‌بازی، پاسخ متقابل جدی همراه خواهد داشت .
علت ریزش ۴۳.۶ هزار واحدی امروز شاخص / آمریکا ساعت ۹ بورس ایران را زد
نماد برتر- بازرس ویژه اسبق امور اقتصاد دفتر رییس جمهور و پژوهشگر اقتصادو حقوق با اعلام علت ریزش امروز ۴۳.۶ هزار واحدی شاخص گفت: آمریکا ساعت ۹ ، بورس ایران را زد !
دسترسی هکرهای سولار ویندز به سورس کد مایکروسافت
نماد برتر- مایکروسافت اعلام کرد هکرهایی که با استفاده از آپدیت نرم افزاری آلوده سولار ویندز در حمله سایبری گسترده به سازمانهای دولتی آمریکا دست داشته اند، به بخشی از سورس کد این شرکت دست پیدا کرده اند.
هیچ مماشاتی با سهل‌انگاری‌ها در اجرای ابلاغیات «امنیت سایبری» نمی‌شود
نماد برتر- حامد سنجری: «حملات سایبری متعددی به صورت لحظه‌ای و شبانه‌روزی بر زیرساخت‌ها و سامانه‌های معاملات برخط و همچنین سامانه‌های کلیدی بازار سرمایه انجام می‌شود و تعداد حملات ناموفق به طور متوسط روزانه از ۱۰۰ هزار حمله فراتر می‌رود.»
سامانه معاملات بورسی در شرایط پایدار/ سامانه بومی در مرحله تست
نماد برتر- مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس گفت: بومی‌سازی سامانه معاملات در مرحله آزمایشات مختلف قرار دارد و فعلا نمی‌توانیم زمان دقیق بهره‌برداری از آن را اعلام کنیم.
تحلیل کارشناسی از اوضاع بازار نفت
نماد برتر- به دنبال آغاز واکسیناسیون کووید ۱۹ در انگلیس و تصویب قریب الوقوع آغاز یک واکسن در آمریکا و همچنین آتش سوزی یک میدان نفتی در شمال عراق، از هفته گذشته شاهد افزایش قیمت نفت هستیم اما آنطور که کارشناسان می گویند پایداری قیمت نفت تنها به عرضه و تقاضا بستگی دارد و تا زمانی که تقاضا افزایش پیدا نکند قیمت ها پایدار نخواهند بود.
برنامه حمله به یک پالایشگاه نفت خنثی شد
نمادبرتر- وزیر نفت ونزوئلا اعلام کرد مقامات این کشور طرح حمله به پالایشگاه ال پالیتو که ظرفیت پالایش نفت به میزان ۱۴۶ هزار بشکه در روز را دارد را خنثی کرده و دو نفر را در این زمینه دستگیر کردند.
آمریکا یکی از زیرمجموعه‌های وزارت دفاع و مدیر آن را تحریم کرد
نماد برتر- وزارت خزانه‌داری آمریکا یکی از زیرمجموعه‌های سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و مدیر آن را در فهرست تحریم‌ها قرار داد.
درخواست ایران از شورای امنیت سازمان ملل و هشدار به آمریکا و اسرائیل
نماد برتر- ایران با اعلام اینکه برخی طرف‌های خارجی در پشت ترور شهید محسن فخری‌زاده بودند از شورای امنیت سازمان ملل خواست این اقدام را به شدت محکوم کنند .
واکنش ترامپ ، ظریف ، نتانیاهو ، ولایتی و... به ترور دانشمند هسته ایی
نماد برتر- ترامپ ، ظریف ، نتانیاهو ، وزیر اطلاعات ، ولایتی ، رئیس سازمان انرژی اتمی و... به ترور رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند هسته ایی واکنش نشان دادند.
افشای اطلاعات خصوصی با حملات داکسینگ
نماد برتر- داکسینگ یک حمله سایبری است که اطلاعات خصوصی افراد را در معرض افشا قرار می‌دهد و بنابراین از آنجایی که همه مواردی که به‌صورت آنلاین در شبکه‌های اجتماعی ارسال می‌کنید، هنگام انجام داکسینگ علیه شما استفاده می‌شود، لازم است به آنچه در اینترنت به اشتراک می‌گذارید توجه داشته باشید
افزایش خطرات حملات سایبری ناشی از استرس
نماد برتر- ۸۰ درصد شرکت‌ها می‌گویند افزایش خطر امنیت سایبری ناشی از عوامل انسانی در طول همه‌گیری COVID-۱۹‌، به‌ویژه در زمان استرس شدید، یک چالش ایجاد کرده است.
ایران وارد مرحله تازه‌ای از غنی‌ سازی شد
نماد برتر- سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان‌ ملل گفت: تزریق گاز هگزافلوراید اورانیوم یا یو.اف.۶ به سانتریفیوژ، آخرین مرحله برای آغاز غنی سازی و جداسازی اورانیوم ۲۳۸ از اورانیوم ۲۳۵ است.