08:22 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حفاظت

گلایه سهامداران حقیقی "غپینو" از مالکان عمده/ یک مقایسه و اثر خنثی طرح ملی
نماد برتر- برخی سهامداران حقیقی پارس مینو با اشاره به اثر خنثی طرح ملی و روند قیمت این سهم از مالکان اصلی این شرکت گلایه و سئوالاتی مطرح کردند.
در چالش "حفاظت از داده‌ها" مشارکت کنید و حمایت شوید
نماد برتر- معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از تولید محصولات و ابزارهای پیشگیری از نشت داده‌های سازمانی حمایت می‌کند.
"چرخ" به چالش‌های ثبت پتنت پاسخ می‌دهد
نماد برتر- در قالب برگزاری رویداد "چرخ" 5 وبینار آموزشی در خصوص ثبت پتنت برگزار خواهد شد.
در قانون‌گذاری حوزه فضای مجازی با خلأ مواجهیم
نماد برتر- کارشناسان فناوری اطلاعات با اشاره به خلأهای قانونی و تنظیم‌گری در حوزه سایبری، عنوان کردند با وجود بروز تحولات فضای مجازی در سال‌های گذشته، قوانین سایبری در ایران به‌روز نشده و جرائمی که در نظر گرفته‌شده، متناسب با جرائم همان سال‌ها است.
سرقت نفت و تولید بنزین دست ساز در ونزوئلا!
نماد برتر- مردم ونزوئلا که مدتهاست از کمبود بنزین رنج می برند، نفت را از میادین نفتی که فعالیت ندارند، دزدیده و بنزین دست ساز تولید می کنند.
عدم اعتماد متقابل آفت پیشرفت تعاونی‌ها
نماد برتر- یک استاد مدیریت بازرگانی دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه روحیه کار انفرادی در بین ایرانیان حاکم است اعلام کرد که عدم اعتماد متقابل، روحیه انتقادپذیری کم و مصادره کردن نتایج کارها از جمله موانع کار گروهی در تعاونی ها است.
هک رایانه‌های ویندوز دشوارتر می‌شود
نماد برتر- مایکروسافت اعلام کرد یک فناوری امنیتی طراحی کرده که شرکتهای اینتل و AMD قصد دارند آن را در پردازنده های رایانه شخصی تعبیه کرده و امکان مقابله با هکرها و حملات سایبری را تقویت کنند.
موافقت سازمان محیط زیست با شماره‌گذاری رنوها به شرط عرضه با مدل ۹۸
نماد برتر- به دنبال از سرگیری شماره‌گذاری خودروهای رنو دپو شده در پارکینگ‌های پارس‌خودرو، معاون مهندسی شرکت پارس‌خودرو، با بیان اینکه به دلیل محدودیت‌های زیست محیطی با شماره‌گذاری رنوهای دپو شده با مدل سال ۱۳۹۹ موافقت نشد، اعلام کرد که موافقت سازمان محیط زیست با ترخیص و شماره‌گذاری این خودروها مشروط به عرضه با مدل سال ۱۳۹۸، اخذ شده است.
نیروگاه‌های حرارتی برای گذر از خاموشی چه خواهند کرد؟
نماد برتر- در روزهای آغازین سال ۱۳۹۰ ظرفیت نامی نیروگاه‌های حرارتی حدود ۵۴ هزار مگاوات بود که این رقم در حال حاضر با افزایش ۲۵ درصدی از مرز ۶۸ هزار مگاوات عبور کرده است. همچنین در اوایل دهه ۹۰ حداکثر نیاز مصرف حدود ۴۲ هزار مگاوات بود که این رقم تابستان امسال به بیش از ۵۸ هزار مگاوات افزایش پیدا کرد.
در بیست و دومین نشست وزارتی جی‌ئی‌سی‌اف چه گذشت؟
نماد برتر- بیست و دومین نشست سالانه وزیران نفت و انرژی مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی‌ئی‌سی‌اف) از طریق ویدیوکنفرانس روز پنجشنبه با انتشار بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.
دستکاری در طبیعت و ایجاد آلودگی در پی انتقال آب
نماد برتر- مدت‌ها است که سخن از انتقال آب از دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان به نقاط مختلف کشور و از شهرها و استان‌های گوناگون به استان‌ها و شهرهای دیگر کشور به گوش می‌رسد. طی یک هفته اخیر طرح ملی انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی خبرساز شده و برخی کارشناسان نسبت به آثار مخرب اجرای چنین طرح‌هایی بر تنوع زیستی، اکوسیستم‌ها، آلودگی آب و خاک و زندگی اجتماعی هشدار داده‌اند.
مخالفت محیط زیست با استقرار واحد فرآوری کانی سنگ سرب و روی در شمال‌شرق آشتیان
نماد برتر- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: محیط زیست با استقرار واحد فرآوری کانی سنگ سرب و روی در شمال‌شرق آشتیان مخالف است.
اولین سایپا از تصویر ال ۹۰ ‌ایرانی / معرفی ویژگی‌های طراحی
نماد برتر- پس از آغاز تحریم های ظالمانه آمریکا علیه صنعت خودرو ایران، شاهد عدم ادامه همکاری شرکای خارجی خودروسازان ایرانی بودیم. حال‌ پس از مدتی گروه خودروسازی سایپا بدون حضور کمپانی رنو در ایران و با اتکا بر دانش بومی، خودرویی جدید را بر پایه ال ۹۰ معرفی کرده است.
موفقیت در ایجاد اقتصاد مدور با الهام از طبیعت
نماد برتر- نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که اقتصاد مدور راهی برای ساختن جهانی بدون زباله است، مدل‌های کسب‌وکار مدور، در دهه‌های آینده، ۴.۵ تریلیون دلار فرصت ایجاد می‌کنند و دنیای طبیعی می‌تواند درباره ایجاد اقتصاد مدور راهکارهای موثری ارائه دهد.
عملکرد رییس سازمان بورس و وزیر اقتصاد غیرقبال دفاع است/ استحقاق دژپسند
نماد برتر- نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به عملکرد غیرقابل دفاع رییس سازمان بورس و وزیر اقتصاد ، دژپسند را مستحق دریافت کارت زرد، اخطار و مواخذه شدید دانست.