03:44 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حسینی

مطالبات سهامداران و نهادهای مالی از رییس سازمان بورس درباره تخلفات
نماد برتر-جمعی از سهامداران، نهادهای مالی و سرمایه گذاری خواستار تغییر و اصلاح تخلفات در بازار سرمایه از رئیس سازمان بورس شدند .
مدیرعامل اسبق هلدینگ بورسی و بانک سپه معاون وزیر اقتصاد شد
نماد برتر- وزیر اقتصاد در حکمی مدیرعامل اسبق هلدینگ بورسی و بانک سپه را به سمت معاون وزیر و رئیس جدید سازمان خصوصی‌ سازی منصوب کرد.
وزیر صنعت وقت حل مشکلات صنعت ندارد / درخواست افزایش قیمت
نماد برتر- مدیرعامل شرکت غیر بورسی سیمان لامرد با اشاره به اوضاع نابسامان صنعت سیمان و انتقاد از وزیر صنعت ، خواستار افزایش قیمت این محصول شد .
جهت‌گیری کلی وزارت صمت حمایت از بازار سرمایه است
نماد برتر- معاون طرح و برنامه و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور استانها گفت: جهت‌گیری کلی وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت حمایت از بازار سرمایه و تقویت عرضه در این بازار است.
انتظار کسب بازدهی مناسب و حتی بیشتر از شاخص برای صندوق "زرین"
نماد برتر- مدیرعامل سبدگردان کوروش با اشاره به آغاز پذیره نویسی سه روزه صندوق زرین کوروش گفت: پیش‌بینی دقیق بازدهی صندوق امکان‌پذیر نیست چراکه شرایط بازار و شاخص نیز بطور قطعی قابل برآورد نیست.
سوال از وزیر صنعت در مجلس کلید خورد / افزایش 200 درصدی قیمت ها
نماد برتر- طرح سوال از وزیر صنعت با محوریت افزایش قیمت مصالح ساختمانی و فروش بدون شفافیت شرکت‌های فولاد ساز در مجلس کلید خورد.
سهامداران از وزارت صنعت و مدیران فولادی شکایت کردند/ فهرست امضا کنندگان
نماد برتر- برخی سهامداران با ارسال نامه ایی به رییس سازمان بورس ، اقدام به شکایت از وزارت صنعت و برخی مدیران شرکت های فولادی به دلیل مصوبه حاشیه ساز کردند.
چرا حال بورس خوب نمی شود؟
نماد برتر- روند نزولی بازار سرمایه در هفته جاری درحالی ادامه داشت که برخی صاحب نظران معتقد بودند در هفته جاری و با کاهش ریسکهای سیاسی، ورق بورس برمی گردد و این بازار دوباره حرکت خود را بر مدار صعود آغاز می کند؛ اتفاقی که رخ نداد و همچنان سایه برخی اتفاقات سیاسی و تصیمات اقتصادی بر سر بازار سرمایه سنگینی می کند.
واعظی هم منتقد وزیر صنعت شد/ جلسه یکشنبه آینده و شایعه غیبت خودخواسته
نماد برتر- رئیس دفتر رئیس جمهور هم با انتقاد از رفتار مخرب وزیر صنعت از برگزاری جلسه در یکشنبه آینده خبر داد و برخی شایعات هم از غیبت خودخواسته وزیر در جلسه دیروز هیات دولت حکایت دارند.
وزیر صنعت از قیمت گذاری دستوری فولاد عقب نشینی کرد / رفع نگرانی سهامداران
نماد برتر- نایب رئیس مجلس از عقب نشینی وزیر صنعت حاشیه ساز در قیمت گذاری دستوری فولاد در بورس کالا خبر داد و گفت : وی تعیین سقف قیمتی برای فولاد را رد کرده است.
مهم‌ترین علل نابسامانی بورس و تاکید بر حفظ منافع ۵۰ میلیون سهامدار
نماد برتر- انجمن توسعه سرمایه گذاری حرفه‌ای با اعلام مهم‌ترین علل نابسامانی بورس از مواضع وزیر صنعت و دیگر مراجع تصمیم گیر ، انتقاد و خواهان حفظ منافع ۵۰ میلیون سهامدار در سیاست گذاری ها شد.
۷ سئوال کارگزار بورس از وزیر صنعت / شاید جایزه نوبل اقتصاد به ایران برسد!
نماد برتر- کارگزار بورس با انتقاد از تصمیم و مواضع وزیر صنعت در مورد قیمت گذاری دستوری محصولات فولاد، خواهان پاسخ گویی وی و مشاوران به ۷ سئوال شد تا شاید جایزه نوبل اقتصادی برای اولین بار از آن ایران شود.
حمله تند وزیر صنعت به وزیر اقتصاد ، بورس کالا ، فولاد سازان + یک ادعا
نماد برتر-وزیر صنعت، دست به حمله تند و تیز به وزیر اقتصاد، بورس کالا ، فولادسازان مخصوصا فولادمبارکه زد و گفت: فولادسازان با گران فروشی،۶۰ هزار میلیارد تومان سود کردند که معلوم نیست کجا هزینه شده است ؟
قیمت پایه عرضه شمش فولادی در بورس بر اساس ۷۰ درصد قیمت CIS
نماد برتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت قیمت پایه شمش فولادی در بورس را بر اساس ۷۰ درصد قیمت CIS اعلام کرد و گفت: هماهنگی تمامی دستگاه‌ها برای اجرای کامل شیوه نامه عرضه محصولات فولادی ضروری است.
احتمال افزایش اختیارات وزیر صنعت برای کاهش قیمت فولاد و سیمان
نماد برتر- رئیس کمیسیون عمران مجلس از احتمال افزایش اختیارات وزیر صنعت برای کنترل قیمت فولاد و سیمان خبر داد.