08:22 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

جزییات

پذیره‌نویسی قرارداد سلف موازی جدید از امروز شروع شد / جزییات و شرایط
نماد برتر- پذیره‌نویسی قرارداد سلف موازی استاندارد برق شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی از امروز به ارزش 658 میلیارد تومان و برای 5 روز کاری شروع شد .
فروش فوق‌العاده ایران‌ خودرو با عرضه سه محصول از امروز آغاز شد
نماد برتر- یازدهمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران خودرو با عرضه سه محصول و موعد تحویل ۹۰ روزه از امروز به مدت سه روز آغاز شد.
 قیمت طلا سقوط کرد
نماد برتر - در حالی که در روزهای گذشته قیمت جهانی دلار افزایش چشمگیری پیدا کرد، قیمت جهانی طلا در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.
رکوردهای قیمت بالاتری در بازار طلا شکسته خواهد شد
نماد برتر- طلا سال ۲۰۲۰ را با رشد قیمت ۲۵ درصدی به پایان برد که بزرگترین رشد قیمت سالانه این فلز ارزشمند در یک دهه گذشته بود.
دو واکسن ایرانی دیگر به فاز کارآزمایی بالینی نزدیک شدند
نماد برتر- رییس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو گفت: کرونا در کشور ما فرصت بسیار خوبی به وجود آورد و توانست توانمندی های محققان ایرانی را در انواع پلتفرم های ساخت واکسن را نشان دهد.
دو برنامه افزایش سرمایه فوق العاده جذاب شرکت فرابورسی
نماد برتر- شرکت فرابورسی بهمن دیزل هم از دو برنامه افزایش سرمایه فوق العاده جذاب و از محل تجدید ارزیابی دارایی ها ( شامل زمین و ساختمان ) و سود انباشته خبر داد .
جزییات ارزیابی کارشناسان دادگستری از تجدید ارزیابی دارایی های "خبهمن"
نماد برتر- گروه بهمن جزییات گزارش ارزیابی کارشناسان رسمی دادگستری درباره افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را اعلام و منتشر کرد .
شرط بازگشت سه بانک ملت ، تجارت و صادرات به تابلو معاملات
نماد برتر- مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس با اشاره به علت توقف ۱۰ روزه نماد بانک های ملت ، تجارت و صادرات، شرط بازگشت به تابلو این سه بانک را اعلام کرد.
پذیرش یک ملک تجاری در حال ساخت در بورس کالا
نماد برتر- مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران در اطلاعیه ای از پذیرش پروژه مجتمع تجاری و گردشگری در حال ساخت واقع در قم در زمینی به مساحت ۶۳۸۲.۶۵ مترمربع برای عرضه در بورس کالا خبر داد.
بورس کالا ملک تجاری در حال ساخت را پذیرش کرد / شرایط
نماد برتر- مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالا از پذیرش پروژه مجتمع تجاری و گردشگری درحال ساخت واقع در قم به به مساحت ۶۳۸۲.۶۵ مترمربع برای عرضه در بورس کالا خبر داد.
کنترل فساد و شفاف‌سازی عملکرد از شروط حکمرانی مطلوب بازارسرمایه
نماد برتر- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای حکمرانی مطلوب در بازارهای مالی شروط و رعایت نکاتی چون دسترسی یکسان سهامداران به اطلاعات، کنترل فساد و جلوگیری از رانت الزامی است.
کاهش ارزش دلار در معاملات جهانی
نماد برتر- ارزش دلار مقابل ارزهای مهم کاهش یافت.
سقوط قیمت نفت در واکنش به بن بست مذاکرات اوپک پلاس
نماد برتر- قیمت نفت روز سه شنبه تحت تاثیر نگرانیها نسبت به افزایش عرضه در پی به تعویق افتادن مذاکرات تولیدکنندگان اوپک پلاس در خصوص سیاست تولید سال ۲۰۲۱ کاهش پیدا کرد.
تلاش طلا برای جبران ریزش سنگین اخیر
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی تحت تاثیر آمار اشتغال نه چندان مطلوب آمریکا و نگرانیها نسبت به افزایش موارد جهانی ابتلا به ویروس کرونا افزایش یافت.
برتری عرضه املاک در بورس کالا نسبت به مزایده های سنتی
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه شفافیت، کشف نرخ منصفانه و جلوگیری از رانت را از مهمترین مزایای عرضه املاک در بورس کالا نسبت به مزایده های سنتی اعلام کرد و توضیحاتی داد.