02:32 | شنبه 31 شهريور 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تیرآهن

عرضه ۱۴۳ هزار تن میلگرد و تیرآهن در بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز میزبان عرضه ۱۱۰ هزار و ۴۲۸ تن میلگرد، ۳۳ هزار و ۹۰ تن تیرآهن، ۳ هزار تن ورق گالوانیزه، ۵۰۰ تن ریل آهن و ۴۵۰ تن سبدنبشی است.
جهش صادرات شمش، محصولات فولادی و آهن اسفنجی
میزان صادرات شمش، محصولات فولادی و آهن اسفنجی در کشور طی ۴ ماهه نخست امسال به ترتیب ۵۲، ۱۰۴ و ۵۶۹ درصد افزایش یافت.
عرضه ۸۳۸ هزار تن سیمان تیپ ۱ و ۲ در تالار نقره‌ای
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، امروز میزبان عرضه ۸۳۸ هزار و ۶۹۰ تن سیمان تیپ ۱ و ۲ است و براساس اعلام قبلی بورس کالا، سایر انواع سیمان نیز در روزهای یکشنبه هر هفته عرضه خواهد شد.
ترافیک سنگین تالار صنعتی با ورود ۴۴ شرکت سیمانی
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز شنبه ۱۶ مرداد ماه میزبان عرضه ۹۴۱ هزار و ۷۵۰ تن سیمان از سوی ۴۴ شرکت سیمانی است.
عرضه فراوان محصولات فولادی در بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز میزبان عرضه ۱۴۰ هزار و ۹۲۰ تن ورق فولادی، ۶۸ هزار و ۱۴۶ تن میلگرد، ۱۶ هزار و ۷۹۰ تن تیرآهن است.
عرضه اسید نیتریک پتروشیمی کارون در تالار صادراتی بورس کالا
تالار صادراتی بورس کالای ایران امروز چهارشنبه ۶ مردادماه برای نخستین بار میزبان ۲۶۰ تن اسید نیتریک شرکت پتروشیمی کارون است.
رشد حدود ۸درصدی تولید آهن اسفنجی
میزان تولید آهن اسفنجی نیز با رشد حدود ۸درصدی طی ۳ماهه نخست ۱۴۰۰ نسبت به آمار مدت مشابه سال گذشته (۸ میلیون و ۱۳۳ هزار تن)، به ۸ میلیون و ۷۵۸ هزار تن رسید.
افزایش ۷ درصدی تولید محصولات فولادی و ۶ درصدی شمش
میزان تولید محصولات فولادی و شمش در کشور طی ۳ ماهه نخست امسال، به ترتیب ۷ و ۶ درصد افزایش یافت.
«چدن» محصول قدرتمند "ذوب" در بورس‌کالا
با نگاهی به آمار‌های عرضه این شرکت فولادی می‌توان دریافت که شمش چدن "ذوب" باقدرت به بازار عرضه شده و تمام ۶ هزارتن از این محصول که اتفاقاً با پاسخ مثبت مشتریان همراه شده بود، به فروش رفته و از این معاملات نیز ۶۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان درآمدزایی توسط این شرکت انجام شده است.
تولید بیش از ۲میلیون تنی شمش فولادی فولاد مبارکه
در بهار امسال فولاد مبارکه اصفهان با تولید ۲ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۴۱۰ تنی شمش معادل ۴۳ درصد کل تولید شمش رکورددار شد.
۳۶۰ همت ارزش معاملات "ذوب" در بورس‌کالا
نگاهی به معاملات هفته گذشته منتهی به ۱۱ تیرماه ذوب آهن حاکی از آن بوده که ارزش معاملات هفتگی در بورس کالا به ۳۶۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.
سود «ذوب» دوبل شد
نماد برتر - عملکرد «ذوب آهن» در سال 1399 منجر به پاک شدن زیان انباشته از صورت‌های مالی شد و سهامداران پس از 11 سال می‌توانند سود نقدی به جیب بزنند.
ثبت بالاترین فروش ماهیانه برای «ذوب»
نماد برتر - بیشترین فروش شرکت در‌این‌بازه زمانی در اردیبهشت‌ماه محقق شده و فروش متوسط شرکت در ماه‌های گذشته به بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال رسیده است.
سیگنال مثبت «ذوب» برای سهامداران
نماد برتر - شرکت ذوب آهن اصفهان در هفته پایانی از اردیبهشت ماه سال جاری موفق به فروش بیش از ۲ هزار و ۸۴۷ میلیارد ریالی شد.
افزایش عرضه محصولات «ذوب»
نماد برتر - ارزش معاملات هفته گذشته شرکت به ۲ هزار و ۵۳۶ میلیارد ریال رسید.