03:49 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

توقیف

اعلام نتیجه نهایی دعوی مالکیت سهام منجر به توقف نماد یک شرکت شد
نماد برتر- گروه سدید از نتیجه نهایی دعوی سرمایه گذاری برق و آب صبا درباره مالکیت ۳۳ درصدی سهام شرکت فراب خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.
انهدام باند فروش یوروی جعلی در تهران
نماد برتر- ماموران پلیس یک باند فروش ارز جعلی را منهدم کردند.
شرکت کنتورسازی قزوین؛ به‌وقت خاموشی...
نماد برتر- شرکت کنتورسازی یکی از واحدهای تولیدی فعال در قزوین بود که در سطح ملی نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن داشت اما با خصوصی‌سازی همه‌چیز به‌یک‌باره تغییر کرد. پس‌ازآن بود که حقوق کارگران پرداخت نشد و تعداد آنان از ۸۰۰ به ۱۰۰ نفر رسید و کارگران برای اینکه صدایشان به گوش مسئولین برسد بارها مقابل استانداری قزوین تجمع کردند؛ ۲ سال پیش هم در پایان اسفند سفره خالی خود را جلوی استانداری پهن کردند.
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو: بعید است مهلت مصوبه ترخیص خودروها تمدید شود
نماد برتر- با نزدیک شدن به اتمام مهلت چهارم مصوبه ترخیص خودروها از گمرک، به گفته دبیر انجمن واردکنندگان خودرو، با توجه به مشکلاتی که از سوی مسئولان دولتی برای ترخیص خودروها ایجاد شد، چنانچه طی مهلت باقی‌مانده خودروها ترخیص نشوند، احتمال تمدید مجدد مصوبه بعید است و اگر قرار است اتفاقی بیفتد باید در همین چند روز باقی‌مانده تعیین تکلیف شود.
وضعیت پالایشی‌ها در بورس بهتر می‌شود/ دستور وزیر برای کاهش قیمت خوراک پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها
وزیر نفت گفت: قیمت خوراک پتروشیمی را کاهش دادیم و قیمت خوراک پالایشگاه را اصلاح کردیم که این موضوع باعث بهتر شدن وضعیت این شرکت‌ها در بورس می‌شود.
توقیف «جهان صنعت» به روایت مدیرمسوول روزنامه
نماد برتر- مدیرمسوول روزنامه‌ «جهان صنعت» در گفت وگویی علت توقیف این نشریه را تشریح کرد.
تیوولی‌های ۵۵۳ میلیونی
نماد برتر- در حالی که براساس رای کیفری صادر شده برای مشتریان رامک‌خودرو در عدم تحویل خودروهای تیوولی که از سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ همچنان باقی‌مانده‌اند و علیرغم قطعی بودن قراردادها در دو نوبت درخواست مابه‌التفاوت کرده است؛ برای بار سوم شرط تحویل خودروها را واریز مبلغ دیگر کرده است.
سرکه ارزان نخورید!
نماد برتر- یک تولیدکننده سرکه از استفاده از اسید استیک تولید شده در صنایع پتروشیمی در برخی واحدهای زیرپله‌ای و کوچک خبر داد که به دلیل داشتن فلزات سنگین سرطان‌زا است و به خریداران هشدار داد که به دنبال سرکه‌های ارزان نباشند؛ چراکه عموما تفاوت قیمت سرکه‌های تقلبی و اصلی ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان است.
۷۰ میلیون یورو کالای مصرفی دپو شده چه شد؟
نماد برتر- مهلت برای اظهار و ترخیص کالاهای گروه چهارم (مصرفی و غیرضروری) از گمرک مدتی است به پایان رسیده و بعید است دیگر زمانی برای طی فرایند ترخیص مانده این کالاها که سال‌هاست در گمرک و بنادر مانده‌اند، در نظر گرفته شود.
۱.۶ میلیارد دلار ایران آزاد شد
نماد برتر- با پیگیری‌های انجام شده از سوی بانک مرکزی، دادگاهی در لوگزامبورگ ۱.۶ میلیارد دلار از منابع مالی ایران را رفع توقیف و دادگاه دیگری با دستور موقت، از انتقال این منابع به آمریکا جلوگیری کرده است که می‌توان امیدوار بود این مبلغ در اختیار ایران قرار گیرد.
تصویب‌نامه اصلاح آیین‌نامه تشکیلات مرکز اطلاعات مالی ابلاغ شد
پایگاه خبری راد: هیئت وزیران در جلسه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ برای تامین نظر هیئت تطبیق، آیین‌نامه تشکیلات مرکز اطلاعات مالی را اصلاح کرد.
آخرین وضعیت نفتکش صدمه دیده ایران
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه سابیتی اکنون وارد تنگه باب المندب شده است، گفت: با اقدامات به موقع توسط دریانوردان حاضر در نفتکش سابیتی و مدیریت حادثه، از ادامه نشت نفت از کشتی و ایجاد آلودگی جلوگیری به عمل آمده است و ظرف ۹ روز آینده این نفتکش وارد بندرعباس می شود.
واکنش بغداد به توقیف نفتکش عراقی از سوی ایران
پایگاه خبری راد: وزارت نفت عراق اعلام کرد دولت این کشور با نفتکشی که در خلیج فارس به دلیل قاچاق سوخت توسط ایران توقیف شده است، ارتباطی ندارد.
توقیف سیلندرهای گاز یک‌بار مصرف در بازار تهران + اسامی
پایگاه خبری راد: مدیرکل استاندارد تهران با اعلام اجباری بودن استاندارد سیلندرهای گاز یک‌بار مصرف، گفت: بازرسان استاندارد سیلندرهای غیراستاندارد را در بازار تهران توقیف کردند.
چگونه دلار ارزان شد؟
پایگاه خبری راد: کاهش نرخ ارز در دو هفته گذشته سبب شد قیمت دلار در صرافی‌ها به ۱۱ هزار تومان نیز برسد و در همین راستا، یک کارشناس پولی و بانکی به مهمترین دلایل اثرگذار بر کاهش اخیر نرخ ارز پرداخت.