15:53 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تماس

وزیر اقتصاد ناکارآمد برای توضیح درباره بورس نیامد و شاخ و شانه می کشد !!!
نماینده مجلس با اعلام امنتاع وزیر اقتصاد از حضور در صحن و پاسخ به سئوال درباره وصعیت بورس ، اعلام کرد : وزیر ناکارآمد برای مجلس شاخ و شانه می‌کشد!!!.
اطمینان از پیام وزیر کار درباره تهاتر بدهی سنگین سهم تعلیقی ۷ ماهه
نماد برتر- شرکت پرحاشیه فرابورسی هپکو با تعلیق ۷ ماهه نماد درباره پیام وزیر کار مبنی بر موافقت وزیر اقتصاد با تهاتر بدهی سنگین ، اعلام اطمینان کرد .
یادداشت اینستاگرامی رئیس کل بانک مرکزی
نماد برتر- بانک مرکزی به منظور ایجاد تسهیل در پرداخت‌های الکترونیکی، بزودی از پروژه استفاده از موبایل برای انجام تراکنش‌های خرید در فروشگاه‌ها و حذف تدریجی استفاده از فیزیک کارت خرید را رونمایی می‌کند.
قیمت گذاری دستوری حاصلی جز رانت ندارد/ آزاد سازی قیمت، راه نجات صنعت خودرو
نماد برتر- قیمت گذاری دستوری و توزیع رانت مصداق این است که دست در جیب سهامداران کنیم. این رفتار ضرر به سهامدار است.
هوپو یک فرصت سرمایه‌گذاری با حداقل ۱۰۰ درصد سود سالانه
نماد برتر- مدیران هلدینگ شانا کاسپین با برند هوپو، فرصت سرمایه‌گذاری در مسیر هدایت شده برای یک کسب و کار براساس الگوی مشاغل اصولی را برای صاحبان سرمایه با کسب سود حداقل ۱۰۰ درصدی سالانه فراهم می کنند.
توضیحات اندونزی درباره نفتکش توقیف شده ایران
نماد برتر- سخنگوی گارد ساحلی اندونزی درباره نفتکش توقیف شده ایرانی توضیحاتی ارائه کرد.
فروش فوق‌العاده ایران‌ خودرو با عرضه سه محصول از امروز آغاز شد
نماد برتر- یازدهمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران خودرو با عرضه سه محصول و موعد تحویل ۹۰ روزه از امروز به مدت سه روز آغاز شد.
کتاب «اوراق بهادار با درآمد ثابت در بازارسرمایه ایران» به کتابخانه سازمان بورس رفت
نماد برتر- در این کتاب به معرفی انواع اوراق بهادار با درآمد ثابت در بازارسرمایه ایران شامل اوراق قرضه، اوراق صکوک اجاره، اوراق صکوک مرابحه، صکوک استصناع، صکوک مشارکت و اوراق منفعت پرداخته شده است.
نگرانی اتحادیه اروپا از غنی‌سازی ۲۰ درصدی ایران
نماد برتر- وزرای خارجه آلمان، انگلیس و فرانسه با ابراز نگرانی از غنی‌سازی ۲۰ درصدی ایران،این اقدام را موجب تضعیف بیشتر برجام خواندند و خواستار توقف آن شدند.
چگونه نشانه‌های آلودگی رایانه به ویروس را تشخیص دهیم؟
نماد برتر- رایانه های شخصی حدود ۳۰ سال است که به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده اند و ویروسهای رایانه ای به اندازه گذشته دیگر مرموز نیستند اما چگونه می توانیم نشانه‌های آلودگی دستگاهمان به ویروس را تشخیص دهیم؟.
نحوه رجیستری غیرحضوری تلفن همراه مسافر اعلام شد
نماد برتر- معاون فنی گمرک درباره نحوه رجیستری تلفن همراه مسافران به صورت غیر حضوری توضیحاتی ارائه کرد.
سهام عدالتی‌ها برای دریافت سود چه کنند؟
نماد برتر- درحالی کم کم به زمان واریز سود مشمولان سهام عدالت نزدیک می‌شویم که طبق آخرین اخبار، سهام‌دارانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند، باید برای دریافت سود حتما در سامانه سجام ثبت نام کنند؛ فرایندی که با گذراندن ۱۳ مرحله انجام خواهد شد.
رونمایی ایرپاد مکس اپل به قیمت گران‌تر از آیفون
نماد برتر- شرکت اپل مدل جدید هدفون دورگوش بی سیم ایرپاد مکس را رونمایی کرد که قیمت ۵۴۹ دلار آن گرانتر از برخی از مدلهای آیفون و آی پد این شرکت است.
خودروهایی که بیمه‌نامه برایشان صادر شده اما خبری از خود خودرو نیست
نماد برتر- به گفته برخی مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو که اسفند ماه سال گذشته اقدام به خرید خودروهای پرشیا (پژو پارس) با موعد تحویل مهرماه سال جاری کرده‌اند، بیمه‌نامه‌های خودروها از آبان ماه سال جاری فعال شده اما هنوز خودرویی تحویل داده نشده است؛ این در حالی است که وجه خودرو تسویه شده اما زمان تحویل خودرو مشخص نیست.
گلایه و درخواست رسیدگی سهامداران به تعلیق ۸ باره هپکو طی ۵ ماه
نماد برتر- برخی سهامداران حقیقی در اعتراض به توقف و تعلیق ۸ باره نماد شرکت هپکو طی ۵ ماه اخیر ، خواهان رسیدگی مسئولان سازمان بورس ، فرابورس ، سازمان تامین اجتماعی شدند.