16:51 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تضمین

نخستین دیدار هیئت دولت سیزدهم با رهبر انقلاب
صبح امروز و در آستانه هفته دولت و آغاز فعالیت دولت سیزدهم رئیس‌جمهور و اعضای دولت با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
عرضه صکوک اجاره سهام ۱۰ هزار میلیارد ریالی گروه توسعه اقتصادی تدبیر
صکوک اجاره سهام شرکت گروه توسعه اقتصادی تدبیر (سهامی خاص) به مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، از طریق فرابورس ایران از روز شنبه مورخ ۶ شهریور ۱۴۰۰ به مدت سه روز کاری در نماد "تدبیر۰۴" عرضه عمومی خواهد شد.
بهره مندی سرمایه گذاران از فروش اوراق دولتی و خصوصی
تشویق سپرده‌گذاران و سرمایه‌گذاران به حضور در بازار بدهی از این جهت اهمیت دارد که بدانیم در مجموع در بودجه سال ۱۴۰۰ ، دولت نزدیک به ۱۳۲ هزار میلیارد تومان اوراق برای فروش در نظر گرفته است.
خط صعودی درآمدزایی "فولای"، شکست
بیشترین درآمدی که توسط این شرکت "فولادی" طی این ماه به‌دست‌آمده در اختیار «محصولات تابگیری‌شده و تست ابعاد» بوده و «محصولات تمام کاری شده» نیز در رتبه بعدی قرار گرفته است.
اولین طرح تامین‌مالی جمعی در پلتفرم هم‌آفرین معرفی شد
در راستای مدیریت ثروت سرمایه های مردمی و تامین مالی، طرح های شرکت های خصوصی سکوی تامین مالی جمعی هم آفرین با مجوز از شرکت فرابورس ایران، ایجاد و معرفی شد.
توسعه مراکز واکسیناسیون توسط شرکت فولاد مبارکه
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه از افتتاح ۳ مرکز واکسیناسیون کرونا با مشارکت شرکت فولاد مبارکه و سپاه صاحب‌الزمان (عج) در شهر اصفهان خبر داد.
تغییر و افزایش تدریجی دامنه نوسان قطعی است
به طور حتم دامنه نوسان با تغییر همراه می‌شود و معاملات بورس بر این دامنه نوسان کنونی مثبت و منفی پنج درصد متوقف نخواهد ماند.
اصلاح اقتصاد برق، راه‌حل برون‌رفت از مشکلات این صنعت
راه حل برون رفت صنعت برق از مشکلات حاضر در گروی، اصلاح قیمت برق و استفاده از سازوکارهای شفاف بازار سرمایه برای کشف قیمت واقعی برق جهت ارائه سیگنال های قیمتی مناسب به سرمایه گذاران است.
«شستا» لیدر می‌ماند؟!
شستا به سبب در اختیار داشتن منابع قابل توجه می‌تواند سهم بزرگی در بازار سرمایه ایفا کند و در روزهای بحرانی به کمک سهامداران بیاید.
عرضه سیمان کل کشور در بورس کالا؛ بزودی
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از عرضه سیمان کل کشور در بورس کالا خبر داد و گفت: با ورود کل تولیدکنندگان سیمان کشور به بورس کالا این صنعت رسما از نظام قیمت گذاری دستوری خارج می شود.
راهکارهای شش‌گانه بورس کالا برای تسهیل تامین مالی تولید
حامد سلطانی نژاد در «سلسله نشست های الگوی حکمرانی تولید» که با محوریت تامین مالی تولید برگزار شد، گفت: با توجه به تنگناهای تامین مالی تولید در کشور، هم اکنون ۶ مسیر هموار برای تسهیل تامین مالی تولید از طریق ابزارهای بورس کالا وجود دارد که شامل قراردادهای سلف، اوراق سلف موازی استاندارد، اوراق خرید دین کالایی، گواهی سپرده کالایی، صندوق های سرمایه گذاری کالایی و در آخر افزایش نقش بانک ها در اتاق پایاپای بورس کالای ایران می شود.
نمایش سود ۲۲۰ ریالی در نمایشگرهای مادیران
مجمع عمومی سالانه و فوق‌العاده شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۹، با حضور ۷۷،۷۷ درصد از سهامداران در محل شرکت مادیران برگزار شد.
عرضه «پی وی سی» پتروشیمی غدیر در قالب قرارداد کشف پریمیوم
شنبه هفته آینده ۲۶ تیر ماه برای نخستین بار ۱۵۰۰ تن پلی وینیل کلراید (پی وی سی) S۶۵ شرکت پتروشیمی غدیر در قالب قرارداد کشف پریمیوم در بورس کالای ایران عرضه می شود.
تحریم‌ های آمریکا باید به صورت موثر برداشته شود / به پایان مذاکرات وین نزدیک شده‌ایم
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه به پایان مذاکرات وین نزدیک شده‌ایم، گفت: برای دولت های دوازدهم و سیزدهم آنچه اهمیت دارد دستیابی به منافع عالیه مردم است.
فروش مستقیم محصولات "غزر" به مشتریان صادراتی
مدیرعامل شرکت صنعتی زرماکارون گفت: فروش به مشتریان صادراتی به صورت مستقیم توسط خود شرکت صورت می‌گیرد و تنها مبالغ از طرف مشتری به حساب نمایندگان واریز می‌شود.