21:47 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ترزا می

پوند انگلیس در بالاترین سطح یک ماه اخیر قرار گرفت
پایگاه خبری راد: اظهارات مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا از احتمال رسیدن به توافق بریگزیت تا ۶ یا ۸ هفته آینده، ارزش پوند را در معاملات افزایش داد.
پوند انگلیس برای پنجمین روز متوالی نزولی شد
پایگاه خبری راد: با افزایش نگرانی‌ها از سرنوشت مذاکرات خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، پوند انگلیس برای پنجمین روز متوالی نزولی شد.
شانس دستیابی به توافق اقتصادی با اتحادیه اروپا کم است
پایگاه خبری راد: وزیر تجارت خارجی انگلیس گفت احتمال خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون توافق خاصی در زمینه اقتصادی بیشتر از حصول توافق است.
هشدار رئیس بانک مرکزی انگلیس نسبت به مخاطرات بریگزیت
پایگاه خبری راد: اظهارات مارک کارنی که گفت انگلیس با ریسک بالایی درباره بریگزیت مواجه است، باعث شد ارزش پوند به پایین‌ترین سطح ۱۱ روز اخیر خود برسد.
وزیر امور خارجه انگلیس استعفا کرد
پایگاه خبری راد: وزیر امور خارجه انگلیس در پی اختلافاتش با دولت انگلیس بر سر خروج از اتحادیه اروپا از سمت خود کناره‌گیری کرد.
رویارویی قدرت‌های شرق و غرب بر سر تجارت با ایران
پایگاه خبری راد: یک مامور سابق سیا به اسپوتنیک گفت: هرگونه اقدام رئیس جمهور آمریکا برای تحریمهای اقتصادی علیه چین بر سر تجارت با ایران ممکن است سبب ایجاد هرج و مرج جهانی شود زیرا پشتیبانی از چنین اقداماتی در میان متحدان آمریکا در اروپا ضعیف شده است.
رهبران اروپایی به ترامپ: برای تلافی آماده باش
پایگاه خبری راد: تا چند هفته قبل به نظر می‌رسید جنگ تجاری میان آمریکا در برابر متحدانش مانند استرالیا، کانادا و اتحادیه اروپا پیش از این‌که آغاز شود، به پایان رسیده است.
تلگرام از قوانین روسیه هم تمکین نمی‌کند
پایگاه خبری راد: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ثبت ۵۴ شبکه اجتماعی مجازی توسط دانشجویان و متخصصان داخلی خبر داد.
«نیسان» بازار انگلیس را ترک می کند؟
پایگاه خبری راد: سفیر ژاپن در کشور انگلستان با ارسال یک نامه به نخست وزیر این کشور، اعلام کرد که در صورت فعالیت بی ثمر و بدون سود خودروسازان ژاپنی در کشور انگلستان در پی تصویب و اجرای "بریکزیت"، خودروسازان ژاپنی مجبور به ترک انگلستان خواهند شد.
انتشار گزارش جدید از تبعات شوک آور برگزیت
پایگاه خبری راد: تحقیقات رسمی نشان می دهد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون دستیابی به توافقی مشخص، ۲۵۲ میلیارد پوند هزینه برای اقتصاد این کشور خواهد داشت.
نگرانی انگلیسی‌ها از افزایش هزینه‌های زندگی
افزایش تورم، کاهش سطح استانداردهای زندگی و ثابت ماندن دستمزدها در انگلیس، باعث نگرانی در تمام دهک های درآمدی این کشور شده است.
اتخاذ رویکرد سرسختانه در مقابل روسیه
پایگاه خبری راد: نخست‌وزیر انگلیس همزمان با نشست روز(جمعه) وزیر خارجه این کشور با همتای روسی خود در شهر موسکو، متعهد شد کشورش در برابر روسیه رویکردی "سرسختانه" اتخاذ می‌کند.
بورس‌های آسیایی سبزپوش شدند
پایگاه خبری راد: بازارهای آسیایی در معاملات روز دوشنبه به دنبال افزایش خوشبینی‌ها نسبت به تصویب لایحه مالیاتی آمریکا، روندی صعودی داشتند.
تمدید حکم دبیرکلی استولتنبرگ در ناتو تا ۲۰۲۰
پایگاه خبری راد: اعضای ائتلاف ناتو حکم انتصاب "ینس استولتنبرگ" به عنوان دبیرکل این ائتلاف نظامی را تا اواخر سال ۲۰۲۰ تمدید کرده و در وضعیتی که کمتر سابقه داشته به او اجازه داد برای مدت شش سال دبیرکلی این ائتلاف باشد.
انگلیس به دنبال توافق تجارت آزاد با اتحادیه اروپا
پایگاه خبری راد: وزیر بریگزیت انگلیس اعلام کرد که این کشور به دنبال دستیابی به توافق تجارت آزاد جامعی با اتحادیه اروپا است.