01:33 | سه شنبه 19 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تخفیف

کم مصرف ها چقدر پاداش گرفتند؟
نماد برتر- یکی از برنامه های دولت برای مدیریت مصرف برق اهدای پاداش به کم مصرف ها بود و آنطور که معاون هماهنگی توزیع توانیر اعلام کرده ۱۸۴ میلیارد تومان پاداش به مشترکان خانگی کم ‌مصرف برق در سال جاری تعلق گرفت و این در حالیست که سال گذشته این میزان پاداش ۱۰۶ میلیارد تومان بوده است.
اثر توقف عرضه سهام عدالت بر بورس و زیان خریداران صندوق پالایشی
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به ریسک های بورس از زیان بیش از۲۰ درصدی خریداران صندوق پالایشی و اثر توقف ۴۰ روزه عرضه سهام مستقیم عدالت بر فروش سنگین در نمادهای شاخص ساز خبر داد.
تحلیلی از خوش بینی دولت به رونق بورس و درآمد ۶ برابری از سهام
نماد برتر- سه کارشناس ارشد با اشاره به پیش بینی درآمد دولت از افزایش ۶ برابری مالیات از سهام در لایحه بودجه، تحلیلی از خوش بینی دولت به رونق بورس ارایه کردند .
برنامه مادر شرکتهای پتروشیمی برای توسعه هوشمند و افزایش ظرفیت پروپیلن
نماد برتر- معاون وزیر نفت با اشاره به برنامه توسعه هوشمند صنعت پتروشیمی از تدوین ۳۰ طرح راهبردی در قالب گام چهارم توسعه و افزایش ظرفیت ۴.۵ میلیون تنی تولید پروپیلن تا سال ۱۴۰۴ خبر داد.
ممنوعیت‌های سفر تغییر کرده است؟
نماد برتر- با گذشت یک ماه از اجرای طرح محدودیت تردد بین مراکز استان‌ها و جریمه خودروها با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا، همچنان این سوال پرسیده می‌شود که سفر با خودرو شخصی ممنوع است؟
گاز رایگان ۳۰ تا ۴۰ درصدی مردم و جریمه ۱۵ درصدی مشترکین پرمصرف
نماد برتر- مدیرعامل شرکت ملی گاز با اعلام اینکه حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد مردم مشمول گاز رایگان می‌شوند از جریمه ۱۵درصدی مشترکین پرمصرف در آبان سال جاری خبر داد.
۷ عاملی که منجر به تمایل حقیقی ها به سهام کوچک شده
نماد برتر- کارشناس بازارهای مالی دلایل روآوردن حقیقی ها به سمت سهم های کوچک و عدم واکنش قیمت سهام شرکت های بزرگ به جهش قیمت های جهانی و تغییرات مثبت بنیادی را برشمرد.
دوره رایگان تابلوخوانی و آشنایی با معاملات سهام عدالت
نماد برتر- ثبت نام حضور در دوره رایگان آموزش مقدماتی تابلو خوانی و آشنایی با معاملات سهام عدالت در کارگزاری دلیران پارس آغاز شد.
۵ درصد صندوق دارا یکم به بازارگردانی اختصاص یافت / تفاوت دو ETF دولتی
نماد برتر- مدیر صندوق دارایکم با اشاره به تفاوت بازارگردانی پالایش یکم و دارایکم گفت: از ۶ هزار میلیارد تومانی که از پذیره نویسی صندوق دارا یکم حاصل شد، ۲۹۵ میلیارد تومان به بازار گردانی اختصاص یافت.
معرفی نسل جدید قبض‌های برق در توانیر
نماد برتر- وزیر نیرو با اشاره به اجرای تجربه طرح برق امید در بخش آب و برنامه‌ریزی برای تدارک مقدمات اجرایی شدن آن بر لزوم هماهنگی بخش‌های مختلف صنعت آب و برق تاکید کرد.
بودجه هنگفت مسکن را بخش خصوصی تامین می کند
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بودجه های دولتی صرفا برای پرداخت یارانه های بخش مسکن پرداخت می شود گفت: مسکن نیاز به منابع بسیار بالایی دارد که با بودجه های دولتی قابل تامین نیست و از طریق بخش خصوصی محقق می شود.
شرایط واگذاری ETFها در لایحه بودجه سال آینده
نماد برتر- بر اساس متن لایحه بودجه ۱۴۰۰ واگذاری سهام در قالب صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس (ETF) مشروط به اینکه تشکیل این صندوقها با مدیریت دولتی برای بلندمدت نباشد یا عرضه سهام به روش ثبت سفارش مجاز است.
توصیه مقام معظم رهبری برای حل مشکلات از طریق عرضه سهام شرکت‌ها
نماد برتر- عضو شورای عالی هماهنگی اقتصادی گفت: مقام معظم رهبری در جلسه ای فرمودند از طریق عرضه مالکیت سهام شرکت‌ها برای حل مشکلات اقدام شود.
پیش بینی سقوط بازار ملک پس از ریزش بورس و بازارهای رقیب + ۸ دلیل
نماد برتر- معاون یک کارگزاری با اشاره به ریزش ۷۰ و ۵۰ درصدی بورس و بازار خودرو و چشم انداز نزولی دلار و طلا با اعلام دلایل، سقوط بازار ملک را پیش بینی کرد .
پاسخ به ۶۸پرسش مهم پیرامون سهام عدالت
نماد برتر- شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) به پرسش های مهم در خصوص سهام عدالت پاسخ داد.