20:09 | جمعه 15 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تبلت

دردسر سرقت اطلاعات با نرم‌افزارهای جعلی
نماد برتر- مجرمان سایبری سعی دارند با جلب اعتماد کاربران و ترغیب آنها به نصب نرم‌افزارهای جعلی و مخرب، به اطلاعات هویتی و خصوصی کاربران دسترسی پیدا کنند.
اطلاعات کاربران آیفون در دستان هکرها
نماد برتر- اپل در جدیدترین گزارش‌های منتشره رسماً آسیب‌پذیری اپلیکیشن میل در سیستم عامل ios و نفوذ هکرها به اطلاعات کاربران آیفون و آی‌پد را تایید کرد.
واردات موبایل از یک ماه پیش متوقف است
نماد برتر- رئیس هیئت مدیره انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی از به صفر رسیدن عرضه موبایل در کشور پس از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
روش ضدعفونی کردن دستگاه‌های الکترونیکی
نماد برتر- بیماری کووید-۱۹ که با نام ویروس کرونا شناخته می‌شود، این روزها توجه افراد را برای تمیز کردن دستان جلب کرده، اما تمیز نگه داشتن وسایلی که در طول روز مکررا مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است که البته با توسعه فناوری، تلفن همراه در صدر این فهرست قرار دارد.
هشدار امنیتی به کاربران گوشی‌های اندرویدی قدیمی
نمادبرتر- کارشناسان امنیتی به کاربران دستگاه های اندرویدی قدیمی هشدار دادند که به علت عدم دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی در معرض نفوذ هکرها قرار خواهند گرفت.
هواوی محصولات بیشتری را با سیستم‌عامل اختصاصی عرضه می‌کند
پایگاه خبری راد: هواوی به تازگی اعلام کرده است که محصولات بیشتری را با سیستم عامل اختصاصی خود روانه بازارهای جهانی خواهد کرد.
چرا تمایل افراد به خرید گوشی کم شده است؟
پایگاه خبری راد: رییس انجمن واردکنندگان تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی با بیان این‌که در هر دقیقه ۸۵ دستگاه تلفن همراه در کشور به فروش می‌رسد، گفت: امیدواریم با تسهیل واردات و کنترل قیمت ارز، بتوانیم شاهد کاهش قیمت گوشی تلفن همراه و ترغیب کاربران این دستگاه‌های کاربردی به به‌روزرسانی موبایل‌های خود باشیم.
چه زمانی گوشی‌های نوکیا به اندروید ۱۰ آپدیت می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: شرکت اچ ام دی گلوبال به تازگی از زمان‌بندی ارتقا و به‌روزرسانی گوشی‌های نوکیا به نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید ۱۰ خبر داده است.
نوجوانان بیشتر سراغ کدام شبکه‌های اجتماعی می‌روند؟
پایگاه خبری راد: به‌تازگی گزارش و آمارهای جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد نوجوانان بیشتر به سراغ استفاده از کدام شبکه‌های اجتماعی می‌روند.
آیفون را هرچه سریعتر آپدیت کنید!
پایگاه خبری راد: کاربران به منظور حفاظت از حریم خصوصی و ارتقای امنیت سایبری گوشی آیفون خود بهتر است هرچه سریعتر نسخه به‌روزرسانی سیستم‌عامل iOS ۱۲.۴ را دریافت کنند.
عرضه مجدد گوشی‌تاشوی گلکسی‌فولد تا ماه آینده
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند تاشوی خود، گلکسی فولد را تا ماه آینده، اوت ۲۰۱۹، روانه بازارهای جهانی کند.
ساعت هوشمندی که به گوشی و تبلت تبدیل می‌شود
پایگاه خبری راد: شرکت آی‌بی‌ام به تازگی پتنت جدیدی را به ثبت رسانده که یک ساعت هوشمند می‌تواند به یک گوشی و تبلت تبدیل شود.
سهم محصولات مختلف در درآمدزایی غول‌های تکنولوژی
پایگاه خبری راد: محصولات و سرویس‌های مختلفی از سوی بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی ارائه می‌شود که هر کدام با استقبال متفاوتی در جهان روبه رو می‌شوند و بدین ترتیب میزان درآمدزایی آنها نیز متفاوت خواهد بود.
راهکار هواوی برای دور زدن تحریم اندروید
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که هواوی به منظور دور زدن تحریم‌های گوگل و لغو لایسنس استفاده از اندروید، قصد دارد سیستم عامل اختصاصی یکپارچه‌ای را برای محصولاتش ارائه و منتشر کند.
سرگرم شدن کودکان به چه قیمتی؟
پایگاه خبری راد: در حالی که سازمان بهداشت جهانی تاکید می‌کند کودکان کمتر از پنج سال، باید مدت زمان کمی را به تماشای تلویزیون اختصاص دهند یا از تلفن همراه و تبلت استفاده نکنند، بسیاری از والدین برای آنکه به خیال خود، امکانات بیشتری در اختیار فرزندانشان بگذارند یا در فضاهای عمومی مثل مترو گریه کودکانشان را بند بیاورند، از این ابزارها استفاده می‌کنند.