14:51 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تبریزی

بیمه‌های عمر از پس تعهداتشان برمی‌آیند؟
پایگاه خبری راد: بیمه‌های عمر از انواع پیشرفته تعهدات بیمه‌ای هستند که می‌توانند علاوه بر پوشش ریسک‌های ناشی از فوت افراد برای خانواده‌هایشان، در زمان زیستن فرد هم از او حمایت کنند؛ اما بیمه‌های عمر چگونه می‌توانند این همه را با هم انجام دهند؟
گزینه‌های مناسب برای تصدی وزارت اقتصاد از نگاه الیاس حضرتی
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی حسین عبده تبریزی و علی طیب‌نیا را مناسب‌ترین گزینه‌ها برای تصدی وزارت اقتصاد عنوان کرد.
کشف قیمت مواد اولیه در بورس کالا با ارز آزاد
پایگاه خبری راد: دبیرکل پیشین بورس اوراق بهادار گفت: در سیاست ارزی دولت، کالاهای اساسی ۲۵ قلم همچون غذا و دارو را شامل می‌شود از این رو محصولاتی همچون فولاد را براساس ارز رسمی نباید در بورس کالا عرضه کرد تا شاهد تک قیمتی شدن نرخ محصولات و کاهش التهاب ها در بازار باشیم.
از خوی تا ترکیه...
پایگاه خبری راد: از دیدگاه کارشناسان، شهرستان خوی می‌تواند با تکمیل زیر ساخت های ریلی و هوایی، راه ها، حوزه‌های گردشگری و بیمارستانی نقش مهمی در مبادلات تجاری و اقتصادی دو کشور ایران و ترکیه ایفا کند.
نشانه‌های کسادی بازار مسکن در تیرماه+ قیمت
پایگاه خبری راد: بازار مسکن شهر تهران در تیرماه نسبت به ماه قبل از جنب و جوش کمتری برخوردار بود و طبق آمارهای اولیه دچار ۱۴ درصد افت معاملات شده است.
قیمت مسکن به اندازه رشد ارز بالا نمی‌رود
پایگاه خبری راد: مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور تامین مالی گفت: بازار مسکن قطعا از افزایش نرخ ارز تاثیر گرفته اما این افزایش، سقف دارد و قیمت مسکن با شدتی که در بازارهای موازی داشتیم، افزایش پیدا نمی‌کند.
نخستین مرکز مشاوره سرمایه‌گذاری در بورس راه‌اندازی شد
پایگاه خبری راد: نخستین "مرکز مشاوره سرمایه‌گذاری در بورس" با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، حسین عبده تبریزی فعال اقتصادی، رئیس هیئت‌مدیره کارگزاری مفید و جمعی از کارشناسان اقتصادی افتتاح شد.
کالا به شهرستان‌ها فروخته نمی‌شود!
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق اصناف ایران ضمن تاکید بر تلاش برای مبارزه با قاچاق پوشاک و تقویت این صنعت اعلام کرد که بر اساس گزارش‌های رسیده بازار تهران کالا به شهرستان‌ها نمی‌فروشد که باید ببینیم علت آن چیست و آیا صحت دارد یا خیر؟
پیش‌نمایش مسکن ۹۷
پایگاه خبری راد: قیمت مسکن سرانجام پس از چهار سال در یازدهمین ماه سال جاری ۰.۷ درصد بالاتر از تورم عمومی قرار گرفت و پیش‌بینی کارشناسان این است که با وجود افت معاملات در زمستان نسبت به پاییز که از التهاب بازار ارز نشأت گرفته بود، بازار مسکن در سال آینده روند مثبت خود را ادامه دهد و ۲ تا ۵ درصد بالاتر از نرخ تورم قرار گیرد.
امضای ۱۱ میلیارد دلار قرارداد بین بانک سپه و صندوق توسعه ملی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک سپه با اشاره به مهمترین و استراتژیک ترین هدف دولت یعنی تبدیل درآمد نفت به ثروت ملی، تولید و اشتغال که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز بوده است، گفت: بانک سپه با درک این مهم بالغ بر ۱۱ میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی و بخش قابل توجهی از منابع داخلی خود را به بخشهای مولد اقتصادی کشور تخصیص و تزریق کرده است.
توصیه عبده‌تبریزی به فروشندگان زمین
پایگاه خبری راد: عضو شورای عالی بورس و اوراق بهادار گفت: بازار زمین هنوز حباب قیمتی دارد؛ بنابراین اگر فکر کنیم قیمت زمین تغییر کرده و آن را نفروشیم، تصمیم غلطی است. همچنین در مورد واحدهای تجاری حباب قیمتی وجود دارد و هر جایی که بخش زمین ارزش بالایی دارد، حباب قیمتی بروز کرده است.
برخی‌ها در ورزش جهاد مالی می‌کنند
پایگاه خبری راد: سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز می‌گوید از نقاط ضعف و قوت تیم نفت آگاهی کاملی دارد.
کاهش قطعات تقلبی در بازار
پایگاه خبری راد: عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل سایپایدک با تشریح نگرش این شرکت در مشتری مداری از فعالیت تاثیرگذار سامانه تشخیص اصالت قطعات سایپایدک خبر داد.
نبود بازارچه‌ دائمی صنایع دستی، مشکل عمده کارآفرینان
پایگاه خبری راد: بانوی کارآفرین تبریزی تاکید کرد: نبود بازارچه‌ی دائمی صنایع دستی عمده مشکل کارآفرینان و هنرمندان تبریزی است که هنرمندان اصفهانی و شیرازی با چنین مشکلی مواجه نیستند.
نقش موثر حسابداران در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی
پایگاه خبری راد: استاد حسابداری دانشگاه شیراز و مدرس دانشگاه‌های نبراسکا و پنسیلوانیا آمریکا بر نقش موثر حسابداران در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.