14:52 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بزرگترین تولیدکننده نفت جهان

بزرگترین برندگان و بازندگان بازار کالا در سال ۲۰۱۸
پایگاه خبری راد: قیمت کاکائو سال ۲۰۱۸ را با رشد چشمگیری به پایان برد و در صدر بازارهای کشاورزی ایستاد اما در این سال اکثر کالاهای مهم به دلیل ابهامات اقتصادی جهانی متحمل کاهش شدند.
 قیمت نفت با وجود رشد ذخایر آمریکا افزایش پیدا کرد
پایگاه خبری راد: قیمت نفت در معاملات روز جمعه سه درصد افزایش یافت تا بخشی از ضرر سنگین روزهای گذشته را جبران کند، اما نگرانی بازار نسبت به اشباع عرضه و کندی اقتصاد جهانی، روند رشد قیمت‌ها را محدود کرد.
افزایش تولید روزانه نفت شیل آمریکا
پایگاه خبری راد: اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش ماهانه خود پیش‌بینی کرد تولید نفت از هفت منطقه بزرگ شیل تا پایان امسال از مرز ۸ میلیون بشکه در روز عبور خواهد کرد.
آمریکا بزرگترین تولیدکننده نفت جهان تا پایان سال 97
پایگاه خبری راد: اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد انتظار می‌رود که رشد تولید نفت خام آمریکا در سال میلادی جاری نسبت به پیش‌بینی‌های قبلی اندکی آهسته شود اما این کشور با رکورد تولید ۱۰.۸۸ میلیون بشکه در روز، سال ۲۰۱۸ را به عنوان بزرگترین تولیدکننده نفت جهان به پایان می‌رساند.
شیب سقوط قیمت نفت تندتر شد
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز چهارشنبه تحت تاثیر نشانه‌های عرضه فزاینده و شبح ضعیف شدن تقاضا که سرمایه‌گذاران را به وحشت انداخت، کاهش پیدا کرد و به سقوط هفته درصدی روز گذشته افزود.
شاخص قیمت نفت جهانی سقوط کرد
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز پنجشنبه تحت تاثیر صعود تولید آمریکا به بالاترین رکورد ثبت شده، کاهش یافت.
معافیت‌ها از تحریم‌های ضدایرانی چه پیامی برای بازار نفت دارد؟
پایگاه خبری راد: تحریم‌های آمریکا علیه بخش انرژی ایران از هفته جاری آغاز می‌شود و ممکن است باعث محدودیت بیشتر عرضه در بازار جهانی شود.
چهارمین کاهش هفتگی قیمت نفت در واکنش به معافیت‌های نفتی آمریکا
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه بدنبال تصمیم آمریکا برای اعطای معافیت از تحریم‌های نفتی ایران به برخی از کشورها، کاهش پیدا کرد و چهارمین کاهش هفتگی متوالی خود را رقم زد.
ازسرگیری افزایش قیمت نفت پس از سقوط شدید
پایگاه خبری راد: بهای نفت پس از افت شدیدی که روز گذشته به دلیل نگرانی‌های اقتصادی متحمل شده بود، در معاملات روز جمعه اندکی افزایش یافت تا بخشی از ضرر اخیرش را جبران کند.
پیش‌بینی جدید آمریکا از قیمت و تولید نفت
پایگاه خبری راد: اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش‌بینی کرد قیمت نفت برنت در نیمه دوم امسال ۷۳ دلار در هر بشکه و در سال آینده ۶۹ دلار در هر بشکه خواهد بود.
آمریکا بزرگترین تولیدکننده نفت جهان می‌شود
پایگاه خبری راد: دولت آمریکا اعلام کرد تولید نفت این کشور با وجود محدودیتهای حمل در مناطق شیل، در سال آینده افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد.
دعوت عربستان از روسیه برای حضور به عنوان ناظر اوپک
پایگاه خبری راد: وزیر انرژی روسیه اظهار کرد: عربستان سعودی از روسیه دعوت کرده است عضو ناظر اوپک شود.
قیمت نفت افزایش یافت
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز پنج شنبه تحت تاثیر کاهش صادرات ونزوئلا افزایش یافت تا بخشی از ضرر روزهای گذشته را جبران کند.
تداوم افزایش قیمت نفت در بازار جهانی
پایگاه خبری راد: قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی، تحت تاثیر محدودیت عرضه و تقاضای قوی، روند افزایشی خود را حفظ کرد.
رشد بالای تقاضای نفت در سال۲۰۱۸
پایگاه خبری راد: اوپک انتظار دارد تقاضا برای نفت سریعتر از آنچه پیش از این برآورد کرده بود در سال ۲۰۱۸ رشد کند اما از سوی دیگر این سازمان، عرضه بالاتر از سوی سایر تولیدکنندگان به خصوص آمریکا را پیش‌بینی می‌کند.
صفحه قبل | صفحه بعد