01:16 | چهارشنبه 30 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بانک سپه

مدیرعامل اسبق بانک سرمایه در اسپانیا دستگیر و به ایران مسترد شد + سوابق
نماد برتر- مدیرعامل اسبق بانک پرحاشیه سرمایه با اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق خیانت در امانت و تحصیل مال نامشروع توسط پلیس اسپانیا دستگیر و به داخل مسترد شد.
تعهدات ۱۹۰ میلیاردی اولین تامین سرمایه در اوراق مشارکت و توسعه حمل و نقل
نماد برتر- اولین تامین سرمایه حاضر در بورس از پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق مشارکت شهرداری کرمانشاه و اجرای طرح توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی جمعاً به مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان خبر داد.
۱۳ هزار میلیارد از اموال مازاد بانک‌های دولتی واگذار شد
نماد برتر- وزارت اقتصاد طی گزارشی ضمن اعلام اینکه در سال گذشته ۱۳ هزار میلیارد تومان از اموال مازاد بانک‌های دولتی واگذار شده است، جزئیاتی از افزایش سرمایه بانک‌های دولتی همچون بانک ملی ایران، مسکن و کشاورزی را تشریح کرد.
میزبانی فرابورس از عرضه نیروگاه گیلان (بگیلان)
نماد برتر- بازار سهام چهارشنبه این هفته میزبان واگذاری ۶ درصد از سهام توسعه مسیر برق گیلان با نماد «بگیلان» در فرابورس است.
متقاضیان بیمه بیکاری کرونا شماره حساب بدهند
نماد برتر-کارگران و متقاضیان بیمه بیکاری آسیب‌دیده از کرونا که پیامک وزارت کار را دریافت کرده‌اند، ظرف ۲۴ ساعت از دریافت پیامک باید شماره حسابی برای واریز مبلغ بیمه بیکاری اعلام کنند.
کاهش ۱۰ درصدی شعب بانک‌های ادغامی تا پایان سال
پایگاه خبری راد: بانک‌هایی که قرار است در بانک سپه ادغام شوند باید تا پایان سال ۱۰ درصد از شعب خود را کم کنند و بانک سپه نیز کاهش ۱۰۰۰ شعبه را در طی سه سال در برنامه دارد.
اجرای عملیات بازار باز بانکی تا پایان شهریور / نحوه امهال وام‌ تغییر می‌کند
پایگاه خبری راد: رئیس‌کل بانک مرکزی از اجرای عملیات بازار باز بانکی تا پایان شهریورماه و تغییر در نحوه امهال تسهیلات بانک‌ها بر اساس تصمیم شورای فقهی بانک مرکزی خبر داد.
تابلو شعب بانک‌های ادغامی تا پایان امسال یکسان می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک سپه از یکسان‌سازی تابلوهای شعب بانک‌های ادغامی تا پایان سال خبر داد.
درخواست بانک‌ها برای نشست با رئیس‌جمهور
پایگاه خبری راد: انتقادات پیاپی از نظام بانکی و گله‌مندی از آن در شرایطی که گفته می‌شود ۹۰ درصد بار مالی اقتصاد را به دوش می‌کشند و نادیده گرفته شدن نقش آنها، ‌بهانه‌ای بود تا در نشستی بانکی - بودجه‌ای درخواست نظام بانکی برای نشستی با رئیس‌جمهور به منظور طرح پاره‌ای از مسائل مطرح شود.
تمدید مهلت فروش سهام بانک‌های ادغامی
پایگاه خبری راد: مهلت فروش سهام تمام اشخاص حقیقی و حقوقی غیر وابسته در بانک‌های قوامین، حمکت ایرانیان، انصار، مهر اقتصاد و مؤسسه اعتباری کوثر تمدید شد.
بررسی آخرین وضعیت ادغام ۵ بانک
پایگاه خبری راد: جلسه بررسی ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه امروز برگزار شد.
آرامش بعد از طوفان!
پایگاه خبری راد: مهم‌ترین اتفاقات بانکی سال جاری را بازار ارز رقم زد و در این سال افزایش قیمت ارز عاملی بود که تأثیر مستقیم بر معیشت مردم داشت، اما در همین شرایط بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت نیز تلاش کردند به رغم تمام این مشکلات، بازار را کنترل کنند و از تأثیرات منفی آن بکاهند.
ادغام موسسات و بانکها نباید برای جلوگیری از ورشکستگی باشد
پایگاه خبری راد: یک کارشناس اقتصادی گفت: رویکرد بانک مرکزی برای ادغام نباید برای جلوگیری از ورشکستگی صورت گیرد.
ادغام باعث افزایش کفایت سرمایه بانک‌ها می‌شود
پایگاه خبری راد: یک کارشناس بانکی ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح را مناسب دانست و گفت: ادغام در نظام بانکی موجب می‌شود، بانکی قوی‌تر با سرمایه بیشتر تشکیل شود و با کاهش شعب، شاهد کاهش هزینه‌ها و بالارفتن نسبت کفایت سرمایه و بهبود وضع مالی خواهیم بود.
مشتریان بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح بخوانند
پایگاه خبری راد: سپرده‌گذاران بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح که بانک‌شان در بانک سپه ادغام شده تا چهار ماه دیگر می‌توانند به همان روال قبلی، امور بانکی خود را انجام دهند و فعلاً تغییری در ارائه این خدمات ایجاد نخواهد شد؛ تصمیمات جدید کمیته ادغام نیز در زمان خود اطلاع‌رسانی می‌شود.