05:44 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بالگرد

اعزام دو هلی کوپتر ایرانی به عراق برای اطفای حریق
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اعزام دو هلی کوپتر ایرانی برای اطفای حریق منطقه هور العظیم در عراق خبر داد.
۴ نوجوان دیگر از غارِ شمال تایلند نجات یافتند
پایگاه خبری راد: غواصان در دومین روز از یک عملیات پیچیده و دشوار چهار نوجوان دیگر را از یک مجموعه وسیع غارها در شمال تایلند نجات داده‌اند.
اعزام بالگرد برای انتقال ۶ مصدوم حادثه جاده‌ای در اشتهارد
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از انتقال شش مصدوم بدحال با بالگرد به بیمارستان خبر داد.
 صدای مردم را بشنوید
پایگاه خبری راد: نماینده مردم گناباد با تاکید بر اینکه صدای مردم همان برقراری عدالت، رفاه،‌ آرامش و وحدت و کارآمدی است گفت‌: این‌ها مواردی است که انقلاب برای برقراری آنها شکل گرفت. این صدا را بشنوید.
هواپیماهای پیام از موانع پریدند
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات با اظهار امیدواری نسبت به انجام نخستین پرواز بین‌المللی فرودگاه پیام در نیمه نخست امسال به مقصد نجف اشرف، تاکید کرده است که یکی از برنامه‌های مهم ستاد اقتصاد مقاومتی بحث افتتاح فرودگاه مسافری پیام است.
پایان عملیات حادثه "دنا" بعد از 6 ماه/ انتقال تمامی اجساد به پایین کوه
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به پایان عملیات جستجو در ارتفاعات دنا به تشریح این عملیات پرداخت.
بالگرد رزمی ایرانی در حال پرواز + عکس
پایگاه خبری راد: تصاویری از بالگرد شاهد ۲۸۵ منتشر شد.
فروش بالگردهای روسیه به ایران
پایگاه خبری راد: کمپانی "بالگردهای روسیه" اولین سفارش تحویل دو بالگرد را از ایران دریافت کرد.
۷ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در مارگون
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی کهگیلویه وبویراحمد از انفجار کپسول گاز در روستای "چهارمورون" در بخش مارگون و زخمی شدن ۷ نفر و امدادرسانی اورژانس هوایی یاسوج در این سانحه خبرداد.
علت سقوط بالگرد بل‌۲۱۲ طی دو هفته اعلام می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پس از گفت‌وگو با کمک خلبان و بالا آمدن لاشه بالگرد بل‌۲۱۲ در مدت دو هفته علت سانحه اعلام می‌شود.
پیکر یکی از سرنشینان بالگرد سانحه‌دیده در خلیج‌فارس پیدا شد
پایگاه خبری راد: پیکر یکی از سرنشینان بالگرد سانحه‌دیده در خلیج‌فارس بعد از حدود چهار روز جست‌وجو پیدا شد.
آخرین اخبار از جست‌وجوی مفقودین حادثه سقوط بالگرد در خلیج فارس
پایگاه خبری راد: مدیر روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره آخرین اخبار از جست‌وجوی دو مفقود حادثه سقوط بالگرد این شرکت در آب های خلیج فارس را تشریح کرد.
ادامه عملیات برای نجات دو سرنشین بالگرد سقوط کرده فلات قاره
پایگاه خبری راد: پس از سقوط بالگرد شرکت نفت فلات قاره در شب گذشته در آب های خلیج فارس که باعث فوت دو نفر از سرنشینان آن شد،عملیات برای نجات دو سرنشین دیگر بالگرد که هم اکنون در داخل بالگرد هستند ادامه دارد.
هند ساخت ناو هواپیمابر را به چین واگذار کرد
پایگاه خبری راد: در حالیکه هند برای بیش از پنج دهه به دلیل استفاده از ناوهای هواپیمابر ساخت داخل پیشتاز خودکفایی در این حوزه در جنوب آسیا بود اکنون با گسترش سریع صنایع دفاعی چین در حال باختن این رقابت است.
بالگردهای پیام به یاری حادثه‌دیدگان می‌روند
پایگاه خبری راد: بالگردهای شرکت خدمات هوایی پیام برای تسریع در ارائه خدمات اورژانسی بصورت امانی در اختیار مرکز فوریت های پزشکی اورژانس کشور قرار می‌گیرند.