07:58 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

باطری

از مسمومیت با "استامینوفن" تا خفگی با "گل آپارتمانی"
پایگاه خبری راد: رییس مرکز تحقیقات مسمومیت‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به مهم‌ترین دلایل بروز مسمومیت در جامعه، مسمومیت‌های دارویی را شایع‌ترین مسمومیت در دنیا خواند.
هدفونی که با قاب گوشی شارژ می‌شود+تصاویر
پایگاه خبری راد: شرکت "Ascape Audio" یک هنذفری بیسیم تولید کرده است که با قاب هوشمند گوشی شارژ می شود و در صورت گم شدن، مکان خود را می یابد.
این کُره برقی!
پایگاه خبری راد: نسبت به دیگر انواع انرژی، مصرف برق با بیشترین نرخ در حال افزایش است. در سال ۲۰۱۷ مصرف برق جهان ۲.۶ درصد افزایش داشت که بخش اعظم آن مربوط به آسیا بود. با وجود بهبود کارایی مصرف انرژی، تحول صنایع در چین باعث شده این کشور بخش عمده‌ای از برق جهان را مصرف کند.
جو روانی دلیل مشکلات بازار باطری
پایگاه خبری راد: در باطری های ساخت داخل، بازار بیشتر از اینکه کمبود داشته باشد، جو روانی کمبود را حس می کند و همین جو روانی، باطری برخی خودروها را مانند ارز و طلا با ارزش کرده است.
تهدیدی که اوپک نادیده گرفت
پایگاه خبری راد: زمانی که اخبار از مذاکرات هند و چین برای تشکیل کلوب خریداران نفت حکایت داشت، اوپک سرگرم برگزاری نشست رسمی خود برای بازنگری سیاست تولید بود اما شاید اکنون زمان آن رسیده که نسبت به این اتحاد خطرناک نگران شود.
محبوب‌ترین کالاهای بکار رفته در نام‌ شرکت‌های معدنی
پایگاه خبری راد: طبق بررسی که از سوی شرکت "ماینینگ اینتلیجنس" انجام گرفته، اکثر شرکت‌های معدنی کلمه "طلا" را در نامشان دارند.
معرفی برنده خوش شانس سفر به برزیل
پایگاه خبری راد: همزمان با شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) قرعه کشی کمپین رمضان مشتریان، خریداران و علاقمندان مدیران خودرو (ام.وی.ام و چری) برگزار شد.
الزام اپراتورهای موبایل برای افزایش استاندارد شبکه تا سه ماه آینده
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: میزان پایداری شبکه اپراتورهای تلفن همراه پس از قطعی ناگهانی برق پائین‌تر از حد استاندارد است و اپراتورها موظف هستند طی سه ماه آینده این مشکل را رفع کنند.
مصیبت نفت ۱۰۰ دلاری برای تولیدکنندگان
پایگاه خبری راد: شایع شده که عربستان سعودی می‌خواهد قیمت نفت به ۱۰۰ دلار در هر بشکه برسد اما اگر قیمت‌ها تا این سطح صعود کنند، ممکن است بذر رکود بعدی بازار کاشته شود.
ایرتویا، همراه تویوتا و لکسوس سواران در ایام نوروز97 است
پایگاه خبری راد: ایرتویا به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش تویوتا در ایران، در سفرهای نوروزی همراه تویوتا و لكسوس سواران است و آن ها را تحت پوشش امداد جاده ای خود قرار می دهد.
مجاز و غیرمجاز در پرواز
پایگاه خبری راد: قوانین حمل اشیاء‌ مجاز و ممنوع معمولا در تمام فرودگاه‌ها یکسان است، بیشتر شرکت‌های هواپیمایی نیز از قوانین یکسانی در این باره تبعیت می‌کنند، اما گاهی برخی ایرلاین‌ها قوانین ویژه‌ای در ارتباط با وزن بار و یا حمل تکنولوژی‌ها دارند که لازم است پیش از پرواز، اطلاعات مربوط را بدست آورد.
داغ‌ترین بحث‌های مهم‌ترین گردهمایی انرژی جهان چه بود؟
پایگاه خبری راد: کنفرانس سالانه CERA Week بدون شک مهم‌ترین کنفرانس نفت و گاز جهان است و نشست امسال شاهد پرتعدادترین حضور در تاریخ ۳۵ ساله این رویداد بود که حاکی از بازگشت به زندگی صنعت نفت و گاز پس از رکود چند ساله است.
امداد خودرو به بنز رسید!
پایگاه خبری راد: با امضای قرارداد همکاری بین مدیران شرکت های امداد خودرو ایران و ستاره بنز، ارائه خدمات امداد سیار به محصولات این خودرو ساز آلمانی در کشور آغاز شد.
بوگاتی چینی را بشناسید
پایگاه خبری راد: قیمت این خودرو از همه چیز خیره‌کننده‌تر است. آن طور که مدیران شرکت گفته‌اند، قرار است این خودرو با قیمت 45 هزار دلار وارد بازار شود.
اوتلندر جدید در آزادی خوش درخشید
پایگاه خبری راد: پس از رونمایی از میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید میتسوبیشی در ایران فرصتی دست داد تا زمان کوتاهی را با این خودرو بگذرانیم که با توجه به تکنولوژی پیشرفته این خودرو لقب های‌تک ترین خودرو ایران به خوبی برازنده آن است.