01:05 | پنجشنبه 7 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ایرانسل

رشد سه میلیونی تعداد رومینگ ملی
نماد برتر- اجرای رومینگ ملی یعنی درصورت نبود آنتن یک اپراتور در منطقه‌ای، بتوان از آنتن اپراتور دیگر استفاده کرد؛ در سه ماهه‌ اول سال ۱۳۹۹، بیش از ۱۶ میلیون مکالمه از طریق رومینگ ملی صورت گرفته که حاکی از سه میلیون رشد در مکالمات رومینگ بین اپراتورها در مقایسه با سه ماهه چهارم سال گذشته است.
پرونده اپراتورها امروز به تعزیرات ارجاع می‌شود
نماد برتر- رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اعلام اینکه پرونده تغییر تعرفه بسته های اینترنتی در حال نهایی شدن است و ظرف امروز برای بررسی به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع داده خواهد شد، پیشنهاد داد که اپراتورها برای جبران این مدت که تغییر تعرفه دادند بسته‌های تشویقی و تخفیفی ارائه کنند.
اینترنت آزاد را غیرفعال کنید
نماد برتر- اگر تاکنون به‌دلیل استفاده از اینترنت با تعرفه آزاد، با قبض‌های سرسام‌آور مواجه شده‌اید، می‌توانید اینترنت آزاد را غیرفعال کنید تا درصورت تمام شده بسته اینترنتتان، گرفتار هزینه‌های بالا نشوید.
ابلاغ جریمه ۲ میلیارد تومانی به اپراتورها
نماد برتر- معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ابلاغ جریمه دو میلیارد تومانی به‌دلیل برنگشتن تعرفه اینترنت به حالت اولیه از سوی اپراتورها و تداوم تخلفی که صورت گرفته است، خبر داد.
داستان رومینگ و هزینه‌ بین‌الملل تماس‌ داخلی
نماد برتر- برخی تصور می‌کنند هزینه‌ تماس‌ها صرفا با فعال بودن رومینگ اپراتورها برایشان به‌صورت بین‌الملل محاسبه می‌شود، درحالی که تنها در صورت خروج از کشور، تعرفه‌های رومینگ برای مشترک محاسبه خواهد شد.
سودآوری در این نماد آب رفت
نماد برتر - در حالی که اغلب شرکت ها در سال 98 با رشد درآمدها مواجه شدند، «گروه فن آوا» نتوانست اقدامی در جهت افزایش سودآوری انجام دهد.
فرابورس میزبان این اپراتور
نماد برتر - اپراتور دوم کشور برای حضور در بازار سرمایه و عرضه سهام آماده می شود.
ارسال بیش از ۵۲ میلیارد پیامک درون‌شبکه
نماد برتر- تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای توسط هر یک از اپراتورهای تلفن همراه که طی سه ماهه‌ سوم سال جاری ارسال شده، بیش از ۴۶ میلیارد در همراه اول، شش میلیارد در ایرانسل و ۶۳ میلیون در رایتل را شامل می‌شود.
انجام بیش از ۱۳ میلیون مکالمه از طریق رومینگ ملی
نماد برتر- اجرای رومینگ ملی یعنی درصورت نبود آنتن یک اپراتور در منطقه‌ای، بتوان از آنتن اپراتور دیگر استفاده کرد؛ بر همین اساس در سه ماهه‌ سوم سال جاری نزدیک به ۱۴ میلیون مکالمه از طریق رومینگ ملی صورت گرفته است.
تعداد مشترکان اینترنت سیار از ۶۲ میلیون گذشت
پایگاه خبری راد: تعداد مشترکان اینترنت سیار که از نسل‌های ۳ و ۴ اینترنتی استفاده می‌کنند، تا پایان بهار امسال به بیش از ۶۲ میلیون رسید و ضریب نفوذ ارتباطات سیار را به ۷۴.۸۳ درصد رساند.
چند پیامک ارسال شده؟
پایگاه خبری راد: تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای توسط هر یک از اپراتورهای تلفن همراه که طی سه ماهه‌ی ابتدایی سال جاری ارسال شده، بیش از ۴۱ میلیارد در همراه اول، چهار میلیارد در ایرانسل و ۵۶ میلیون در رایتل را شامل می‌شود.
آخرین آمار رومینگ ملی
پایگاه خبری راد: اجرای رومینگ ملی با این هدف که در صورت نبود آنتن یک اپراتور در منطقه‌ای، بتوان از آنتن اپراتور دیگر استفاده کرد، در سه ماهه‌ اول سال جاری بیش از ۹ میلیون مکالمه را ترتیب داده است.
آغاز احداث ۳۰۲ کیلومتر فیبر نوری در آذربایجان شرقی
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: عملیات احداث 302 کیلومتر فیبر نوری در سطح آذربایجان شرقی برای رسیدن به شاخص 80 درصد پوشش روستاهای بالای 20 خانوار با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان آغاز می شود.
چند ایرانی اپراتور موبایل خود را عوض کردند؟
پایگاه خبری راد: از ابتدای طرح ترابردپذیری شماره‌ها، یک میلیون و ۱۷۵ هزار و ۸۴۳ ترابرد خروجی موفق انجام شده است.
تعرفه مکالمه برای حجاج اعلام شد
پایگاه خبری راد: با نزدیک شدن به روزهای حج تمتع و آغاز سفر حجاج ایرانی به عربستان، اپراتورها تعرفه‌های مکالمه، پیامک و اینترنت خود را اعلام کردند.