03:46 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

الکسا

پیچیدگی بازار نفت با وجود ویروس کرونا
نماد برتر- عربستان سعودی در تازه ترین سیاست اقتصادی خود تصمیم گرفته است تا در ماه اکتبر قیمت نفت را با تخفیف به مشتریان آسیایی و آمریکایی ارائه دهد.
بازار نفت دوباره بدبین شد
نماد برتر- روند بازیابی توازن بازار نفت در چند ماه گذشته که از محدودیت عرضه تولیدکنندگان کاسته شده و احیای مصرف در ابتدای سه ماهه سوم سال کندتر از حد انتظار بوده، آهنگ آهسته تری پیدا کرده است.
روسیه: قیمت نفت سال آینده ۵۰ تا ۵۵ دلار خواهد بود
نماد برتر- وزیر انرژی روسیه اعلام کرد روسیه پیش بینی می کند با اخبار مربوط به تولید واکسن کووید ۱۹ که باعث احیای اقتصادی می شود، میانگین قیمت هر بشکه نفت در سال ۲۰۲۱ به ۵۰ تا ۵۵ دلار خواهد رسید.
نفت بدون توافق اوپک پلاس به ۱۰ دلار سقوط می‌کرد
نماد برتر- وزیر انرژی روسیه با اشاره به نقش موثر اوپک پلاس در تثبیت بازار نفت، اعلام کرد کشورش به این گروه پیشنهاد خواهد کرد به احیای تقاضای جهانی برای نفت که اکنون به سطح ۹۰ درصد پیش از بحران کووید ۱۹ رسیده است، واکنش نشان دهد.
نفت از صعود بازماند
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه کاهش یافت اما عمده رشدی که شب گذشته تحت تاثیر پایبندی بالای اوپک پلاس به توافق کاهش تولید داشت را حفظ کرد.
دولت بلاروس استعفا کرد
نماد برتر- خبرگزاری دولتی بلاروس امروز (دوشنبه) از استعفای دولت این کشور خبر داد.
نفت از تب و تاب افزایش قیمت افتاد
نمای برتر- بهای معاملات نفت روز جمعه با ادامه افزایش موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا و سایر کشورهای جهان و تشدید نگرانی‌های بازار نسبت به دورنمای تقاضا، کاهش یافت و نسبت به قیمت نهایی جمعه پیش اختلاف چندانی نداشت.
افزایش تولید نفت اوپک و متحدانش از ماه آینده
نماد برتر- یک مقام آگاه در اوپک اعلام کرد این گروه و متحدانش با توجه به بهبود سطح تقاضا که به‌دنبال شیوع ویروس کرونا و قرنطینه آسیب دیده بود، از ماه میلادی آینده تولید نفت خود را افزایش خواهد داد.
درآمد مالیاتی ۱۰ میلیارد دلاری روسیه از نفت
نماد برتر- بودجه روسیه بر اساس سیستم مالیاتی این کشور ۱۰ میلیارد دلار بیشتر از شرکتهای نفتی داخلی در سال ۲۰۲۰ دریافت خواهد کرد.
کمبود عرضه نفت در ماه‌های آینده
نماد برتر- تحلیلگران شرکت ریستاد انرژی انتظار دارند بازار نفت از ماه اوت به بعد حتی با وجود تسهیل محدودیت عرضه توسط اوپک پلاس، دچار محدودیت عرضه شود.
مذاکرات نفتی در خیابان بن بست!
نماد برتر- تولیدکنندگان گروه اوپک پلاس ممکن است تا پایان هفته جاری کنفرانس ویدیویی وزیران را برگزار کنند. البته اگر عراق و کشورهای دیگری که به توافق پایبند نبوده اند موافقت کنند پایبندی خود را تقویت کنند.
روند افزایشی نفت سرعت گرفت
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه بازار جهانی تحت تاثیر تقویت اعتماد به پایبندی تولیدکنندگان به توافق کاهش عرضه و بهبود تقاضا در پی رفع تدریجی محدودیتهای قرنطینه، صعود کرد.
آیا روسیه بالاخره به توافق با اوپک عمل کرد؟
نماد برتر- برخلاف ادوار قبلی پیمان کاهش تولید، به نظر می‌رسد که روسیه این بار در تلاش است به سهم خود از توافق کاهش تولید اوپک پلاس عمل کند.
آیا روسیه بالاخره به توافق با اوپک عمل کرد؟
نماد برتر- برخلاف ادوار قبلی پیمان کاهش تولید، به نظر می‌رسد که روسیه این بار در تلاش است به سهم خود از توافق کاهش تولید اوپک پلاس عمل کند.
قیمت طلای جهانی پایین آمد
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر رشد ارزش دلار و تقاضا برای نقدینگی پس از ریزش تاریخی بهای معاملات نفت آمریکا، کاهش پیدا کرد.