13:47 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اعتلا

تلاش برای تشکیل "میزهای صنعت" در یازدهمین جشنواره حرکت
پایگاه خبری راد: مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان این که در جشنواره حرکت امسال دو رویکرد را به صورت جدی دنبال می‌کنیم،‌ گفت: ایجاد فضای گفتگو و فراهم کردن زمینه حضور جدی بخش صنعت دو رویکرد اصلی یازدهمین جشنواره ملی حرکت است.
انتصاب مدیر امور پشتیبانی و مهندسی بانک ایران زمین
پایگاه خبری راد: طی حکمی از سوی عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، عباس عبدلیان به عنوان مدیر امور پشتیبانی و مهندسی بانک منصوب شد.
جدید ترین خودرو سازی کشور به زودی افتتاح می شود
پایگاه خبری راد: خط تولید مدرن ترین محصولات خودرویی کشور به زودی در استان لرستان تولید و روانه بازار خواهد شد.
امکان توزیع و فروش پهنای باند ماهواره‌ و خدمات صوتی تصویری در کشور فراهم شد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر و رئیس سازمان فضایی ایران از تصویب پروانه فعالیت اپراتور ماهواره مخابراتی خبر داد و گفت: متقاضی اخذ پروانه باید شخص حقوقی غیر دولتی باشد که شرکت وی ثبت شده در ایران باشد و حداقل 51 درصد سهام آن ایرانی باشد.
تشکیل شورای ساماندهی پایتخت
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تشکیل شورای ساماندهی پایتخت و ارایه راهکارهای اجرایی برای ارتقای کیفیت زندگی در کلانشهر تهران و سیاستگذاری و نظارت بر تحقق برنامه های حفاظت از بافت ها و آثار تاریخی- فرهنگی از اقداماتی است که در شورای عالی معماری و شهرسازی انجام شده است.
بیش از ۱۰هزار مرسوله بین ایران و هند مبادله شد
پایگاه خبری راد:مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به اینکه تبادل پستی میان ایران و هند سازنده است گفت: در سال ۲۰۱۷ ​حدود ۱۰ هزار مرسوله میان ایران و هند مبادله شد.
ثبت 4 اختراع در پژوهشگاه فضایی طی امسال/گام پژوهشگاه برای تجاری‌سازی دانش و فناوری
پایگاه خبری راد: رئیس پژوهشگاه فضایی ایران با بیان اینکه ثبت اختراع در اولویت برنامه‌های حمایتی پژوهشگاه قرار دارد، از ثبت چهار اختراع توسط محققان این پژوهشگاه در سال 1397 تا پایان مرداد ماه خبر داد.
ششمین دوره کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی برگزار می‌شود
پایگاه خبری راد: ششمین دوره کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی طی روزهای 30 مهرماه تا 2 آبان‌ماه امسال در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.
6 میلیون ایرانی از محل فرش ارتزاق می‌کنند
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت: در حال حاضر 6 میلیون ایرانی از محل تولید و عرضه فرش دستباف در کشور ارتزاق می‌کنند.
رقابت با پیام‌رسان‌های خارجی عامل تقویت و ارتقای سطح کیفی پیام‌رسان‌های داخلی
پایگاه خبری راد: شرکت داده‌ورزی سداد به عنوان بزرگ‌ترین سهام‌دار اپلیکیشن "بله" پیرو برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای و تردیدها درباره عدم حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از پیام‌رسان‌های داخلی مواردی را لازم به ذکر می‌داند که در ادامه آمده است.
همراهی مردم کلید پشت سر گذاشتن موانع است/ خدمت به مردم باید صادقانه باشد
پایگاه خبری راد: ‌وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تحریم‌ها قطعا سختی برای کشور به همراه دارد، گفت: باید از امید مردم در کشور محافظت کنیم، زیرا اگر مردم ببینند که مسئولان کشور برای خود تبعیض قائل می شوند و فساد می‌کنند، دلسرد خواهند شد.
بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کامیون سازی مشگین شهر
‌پایگاه خبری راد: ‌وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه سفر خود به شهرهای استان اردبیل به مشگین شهر رفت و از کارخانه کامیون سازی و مرکز فنی و حرفه‌ای این مجموعه بازدید کرد.
26 هزار میلیارد تومان در بخش درمان هزینه خواهیم کرد
‌پایگاه خبری راد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما در حوزه درمان 26 هزار میلیارد تومان امسال منابع اعتباری در نظر گرفتیم تا مشکلات بیمه شدگان در این بخش برطرف شود.
شاغلان لرستان،‌ معادل ۲ درصد تمام کارکنان کشورند
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان برنامه و بودجه لرستان گفت: شاغلان استان، معادل ۲ درصد تمام کارکنان کشور هستند.
چرایی خروج «سختی کار» و «حق عائله‌مندی مجردها» از فیش‌های حقوقی فرهنگیان
پایگاه خبری راد: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال کمتر از ۱۰۰هزار کمبود نیرو داریم. بخشنامه‌ای برای ساماندهی طراحی و اولویت را تامین معلم در کلاس قراردادیم. استفاده از حق التدریس، سربازمعلم، خرید خدمات و... را برای جبران این کمبود مدنظر داریم.