09:56 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استخراج ارزهای دیجیتالی

راه پای هکرهای ارزهای دیجیتالی فراخ‌تر می‌شود
پایگاه خبری راد: گزارش‌ها حاکی است که هکرها و مجرمان سایبری از طریق انتشار یک بدافزار خطرناک به منظور استخراج ارزهای دیجیتالی به بیش از ۴۰۰ هزار رایانه در جهان دسترسی و نفوذ یافته‌اند.
۵۰۰ حمله بدافزاری در هر دقیقه!
پایگاه خبری راد: شرکت امنیتی مک آفی اعلام کرده که در سه ماهه چهارم و پایانی سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی تقریبا در هر دقیقه ۵۰۰ حمله بدافزاری کشف و ثبت گردیده است.
ساخت دستگاه جدید استخراج ارز دیجیتالی برای گرمایش خانه
پایگاه خبری راد: یک استارتاپ فرانسوی دستگاهی ساخته است که علاوه بر استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده، محیط خانه و محل کار کاربرانش را نیز گرم می‌کند.
چرا بیل گیتس با ارزهای دیجیتالی مخالف است؟
پایگاه خبری راد: بیل گیتس بعنوان یکی از موسسان شرکت مایکروسافت و از ثروتمندترین افراد جهان بر این باور است که تنها تروریست‌ها و قاچاقچیان از تجارت با ارزهای دیجیتالی سود خواهند برد.
تسلا موتورز هک شد
پایگاه خبری راد: گروهی از هکرها سیستم‌ها و سرورهای رایانه‌ای شرکت تسلا موتوروز آمریکا را به منظور استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده هک کرده‌اند.
آسیب‌پذیری اپراتورها در برابر استخراج ارزهای دیجیتالی
پایگاه خبری راد: اپراتور تی موبایل به تازگی اعلام کرده است که بارها در معرض سوءاستفاده مجرمان سایبری و هکرها به منظور استخراج ارزهای دیجیتالی همچون بیت‌کوین قرار گرفته است.
"لاین" به‌دنبال ارز دیجیتالی اختصاصی
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن پیام‌رسان لاین هم به تازگی درصدد ایجاد یک ارز دیجیتالی رمزنگاری شده اختصاصی است.
نفوذ هکرها به فیس‌بوک مسنجر برای ارز دیجیتالی
پایگاه خبری راد: هکرها با ایجاد بدافزار در پیام‌رسان فیس بوک مسنجر قصد دارند به استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده اقدام کنند.
صفحه قبل | صفحه بعد