22:51 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اردکان

مذاکره ایران و افغانستان در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر
نماد برتر- وزیر نیرو گفت: در حوزه های مربوط به انرژی های تجدیدپذیر, همکاری های گمرکی، اقتصادی و سایر زمینه های مربوط به کمیسیون مشترک همکاری دو کشور ایران و افغانستان مذاکره صورت گرفته است.
۹ طرح "فولاد" تا سال ۱۴۰۲ تکمیل می شود / بومی سازی ۸۲۰ قطعه
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه و معاون ایمیدرو از بومی سازی ۸۲۰ قطعه و تجهیز استراتژیک در نیمه اول سال و تکمیل ۹ طرح به ارزش ۹۲۱.۵ میلیون یورو و ۱۸.۵ هزار میلیارد تومان تا سال ۱۴۰۲ خبر دادند.
بهره برداری از ۱۱ طرح سدسازی تا پایان سال
نماد برتر- وزیر نیرو گفت: تا پایان سال جاری هر ۱۸ طرح سد سازی مطابق برنامه، آبگیری و بهره برداری خواهد شد.
هر هفته ۳۵ روستا روشن شد
نماد برتر- معاون آب و آبفای وزیر نیرو در خصوص وضعیت آبرسانی و برق رسانی به روستاهای کشور گفت: در این دولت هر هفته به ۳۵ روستا برق‌رسانی شده است.
موافقت هیات دولت با تامین برق مصرف کنندگان ۵ مگاوات و بالاتر از بورس انرژی
نماد برتر- وزیر نیرو از موافقت هیات دولت با تامین برق مصرف کنندگان ۵ مگاوات و بالاتر از بورس انرژی خبر داد تا تولید کنندگان سریع تر به وجه دست یابند و مصرف کنندگان نیز با قیمت مناسب تری برق مورد نیاز را تأمین کنند.
آمادگی ایران برای اتصال شبکه برق به اروپا
نماد برتر- وزیر نیرو گفت: زیرساخت‌های انرژی ایران در بخش نفت، گاز و برق می‌تواند بستر مناسبی برای انتقال انرژی دریای خزر به آب‌های آزاد باشد.
نخستین واحد بخار نیروگاه ارومیه افتتاح شد
نماد برتر- وزیر نیرو گفت: در سال جاری درقالب پویش هر هفته الف_ب_ ایران، اجرای ۲۵۰پروژه برای آذربایجان غربی برنامه ریزی شده است.
آسمان کشور چقدر بارید؟
نماد برتر- سال آبی ۹۸-۹۹ در حالی به پایان رسید که میزان بارش ها نسبت به سال گذشته هفت درصد کاهش را ثبت کرد اما با توجه به رشد ۲۷ درصدی بارش‌ها در این سال آبی نسبت به آمار درازمدت، سال آبی ۹۸-۹۹ سالی پربارش و به عبارتی سالی تَر شناخته شده است.
درصدد تدوین و تصویب طرح‌های سازگار با کم‌آبی در استان‌ها هستیم
نماد برتر-وزیر نیرو از دسترسی ۳۱۹ هزار نفر از جمعیت روستایی به آب سالم از ابتدای سال ۹۹ خبر داد و گفت: برای هر استان درصدد تدوین و تصویب طرح های سازگار با کم آبی استان هستیم.
افتتاح ۲۵۰ پروژه وزارت نیرو تا پایان سال/تلاش برای به حداقل رساندن خسارات جنگ اقتصادی
نماد برتر- وزیر نیرو با بیان اینکه خود و همکارانم را موظف کرده ام تا پایان سال ۲۵۰ پروژه را در کشور در شرایط تحریم به افتتاح برسانند، گفت: به لحاظ اقتصادی فشار سنگینی بر کشور و مردم وارد است و همه در تلاش هستیم با استقامت و فعالیت بیشتر، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری خسارات جنگ را به حداقل برسانیم و دشمن را به شکست وا داریم.
بورس بازاری هدفمند و با آتیه است/ اصلاح و تدوین قوانین بورس
نماد برتر- یک کارشناس بورس، ضمن تاکید براینکه اقتصاد مبتنی بر بازار سرمایه بهترین مسیر برای تحقق اهداف اقتصادی و جهش تولید و اتصال صنایع به بازارهای بین‌المللی است، گفت: بورس روندی رو به رشد دارد و یک بازار هدفمند و آینده‌دار است.
یکسال فرصت داریم تا موافقت‌نامه اتحادیه اوراسیا را دائمی کنیم
نماد برتر- وزیر نیرو در سفر به یزد، موافقت‌نامه کشورمان با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا را موقتی خواند و گفت: تنها یک سال فرصت داریم تا با کمک‌ تمام بخش‌های کشورمان برای الحاق دائم این توافق تلاش کنیم.
"ناسازگاری علاقه‌ها" منشا هرگونه فساد اداری است
نماد برتر- وزیر نیرو گفت: موقعیت تعارض منافع یا به اصطلاح دقیق‌تر "ناسازگاری علاقه‌ها" (Conflict Of Interests‌) در هر سازمان و هر سطحی قابل بروز و ظهور است، اما باید تلاش کنیم خود را در این شرایط قرار ندهیم، چرا که منشا هر گونه فساد اداری است.
افزایش ۲۵۰۰ مگاواتی ظرفیت تولید سالانه برق
نماد برتر- وزیر نیرو گفت: سالانه ۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در صنعت برق انجام شده، و سال آینده گزارش خواهیم داد که در هشت سال دولت تدبیر و امید علاوه بر مدیریت مصرف، هر سال ۲۵۰۰ مگاوات ظرفیت جدید به مدار بهره‌برداری اضافه شده است.
استفاده از پساب برای فضای سبز مانند ساختن یک سد مجازی است
نماد برتر- وزیر نیرو گفت: اتفاق خوبی که در جهت استفاده از پساب فاضلاب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز افتاده، مانند ساختن یک سد مجازی است.