02:54 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ابن سینا

نارضایتی سهامداران از عدم اتمام اصلاح و انتظار انجام ۶ اقدام برای بهبود
نماد برتر- نارضایتی سهامداران از عدم اتمام روند اصلاحی دو ماه اخیر درحالی ادامه دارد که انتظار می رود انجام اقداماتی بتواند در میان مدت روند بازار را عوض کند.
سهام شرکت های بورسی تنها سپر تورمی در شرایط فعلی/ پیش روی نرخ دلار
نماد برتر- بررسی بازارهای جهانی، نرخ دلار صادرکنندگان، امکان سرمایه گذاری بانک ها در بورس، انتشار اوراق تبعی در کنار اصلاح قیمتی بورس و رشد قیمت بازارهای رقیب حکایت از آن دارند سهام شرکت های بورسی تنها سپر تورمی موجود برای مردم در شرایط فعلی است.
اثر سه عامل نوید بخش تداوم روند صعودی بورس در هفته آینده
نماد برتر- آخرین روز کاری این هفته بازار سهام در حالی با رشد ۳۹ هزار و ۵۰۵ واحدی به معاملات روزانه پایان داد که اثر سه عامل می تواند نوید بخش تداوم روند صعودی در هفته آینده باشد.
چند نشانه برای پایان اصلاح شاخص/ لزوم حمایت همه جانبه برای بازگشت اعتماد
نماد برتر- تصمیمات حمایتی از بورس، بهبود معاملات، افزایش تقاضا و کاهش تعداد نمادهای با صف فروش ، نشان از پایان اصلاح شاخص دارد و ادامه حمایت همه جانبه می تواند منجر به بازگشت اعتماد سرمایه گذاران شود.
شورای راهبردی منطقه پارس به کمک تأمین تجهیزات بیمارستانی می‌آید
نماد برتر- شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس به منظور مشارکت در امر تجهیز بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های منطقه پارس جنوبی، مبلغ ۹۰ میلیارد ریال به خرید لوازم و تجهیزات پزشکی ضروری اختصاص داد.
از هزینه تا زمان مناسب برای اقدام/همه چیز درباره سقط جنین‌های مکرر
پایگاه خبری راد: یکی از مشکلاتی که برخی از زوجین با آن روبه‌رو هستند، سقط مکرر خودبه‌خودی جنین است که باعث نگرانی و ناکامی آنها می‌شود. سقط مکرر جنین به شرایطی اطلاق می‌شود که جنین در طی نیمه اول بارداری دو یا سه مرتبه بیشتر به صورت خودبخودی سقط شود.
بارداری ۹۱۱ بیمار مبتلا به سقط مکرر و پیامدهای ناشی از آن بررسی شد
پایگاه خبری راد: بارداری ۹۱۱ بیمار مبتلا به سقط مکرر و پیامدهای ناشی از آن، ازسوی متخصصان مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا مورد بررسی و پژوهش قرار گرفت. بر این اساس نتایج حاصل از این بررسی ها که بیش از دوسال به طول انجامیده، بیشترین فاکتور خطر برای سقط مجدد در بیماران مختلف، تعداد سقط و پس از آن سن زنان است.
استارتاپها بهترین راهکار معضل اشتغال دانشجویان ریاضی/ضرورت هدایت نخبگان برای انتخاب رشته اقتصاد
پایگاه خبری راد: عضو سابق هیات‌علمی دانشگاه شریف، اشتغال دانشجویان ریاضی در استارتاپ‌ها،ارتقای دانشگاه‌ها و اهمیت دادن به نوابغ را رمز حفظ نخبگان ریاضی در کشور دانست و گفت: یکی از مشکلات ما قوانین سخت‌گیرانه‌ دانشگاه‌ها برای جذب نوابغ و همچنین سرمایه‌گذاری نکردن در رشته‌های علوم‌پایه و علوم‌انسانی است.
5 شهریور؛ زادروز شیمیدان ایرانی و کاشف الکل
پایگاه خبری راد: امروز، پنجم شهریورماه روز بزرگداشت "ابوبکر محمد زکریای رازی" و روز داروسازی است؛ زکریای رازی پزشک، فیلسوف و شیمیدان ایرانی است که آثار ماندگاری در زمینه پزشکی و شیمی و فلسفه نوشته است و به‌عنوان کاشف الکل و جوهر گوگرد (اسید سولفوریک) مشهور است.
رونمایی از طرح جدید دفترچه‌ تأمین اجتماعی
پایگاه خبری راد: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: باتوجه به برگزاری رویداد همدان 2018 و در راستای معرفی قابلیت‌های طب ایرانی مقرر شد که جشنواره طب ایرانی(حکمت سینوی) برگزار می‌شود.
نقش سلول‌های بنیادی در باروری کودکان مبتلا به سرطان
پایگاه خبری راد: پژوهشگاه رویان سمینار «باروری در سرطان» را با مشارکت محک، در سالن آمفی تئاتر بیمارستان فوق‌تخصصی سرطان کودکان این مؤسسه خیریه برگزار کرد.
تمرکز پردیس گرمسار دانشگاه امیرکبیر در حوزه آب‌های زیر زمینی و معدن
پایگاه خبری راد: رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به اقدامات این دانشگاه برای ایجاد دانشگاه نسل سوم، گفت:‌ به منظور ماموریت‌گرا کردن دانشکده‌ها و پردیس‌های این دانشگاه، پیشنهاد شد پردیس گرمسار با توجه به قرار گرفتن در منطقه کویری، در حوزه معدن فعال شود.
آخوندی: دچار «ازجاکندگی اجتماعی» شده‌ایم
پایگاه خبری راد: شهرهای ما به گسستگی هویتی از پیشینه تاریخی و فرهنگی خود دچار شده‌اند. عده‌ای ریشه آن را در نزاع فرهنگی ما با غرب و عده‌ای در توسعه اجتناب ناپذیر شهرها می‌دانند.
صفحه قبل | صفحه بعد