19:50 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آپدیت

باید اپلیکیشن‌ها بطور خودکار آپدیت شوند
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اپلیکیشن های اندرویدی طبق دستور جدید گوگل، باید قابلیتی را توسعه دهند که به واسطه آن به صورت خودکار به روزرسانی می‌شوند.
دلیل ارائه نشدن برخی بازی های ایرانی در جشنواره های داخلی
پایگاه خبری راد: مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با بیان این‌که برای انتشار جهانی برخی از بازی‌ها اصلا نباید گفته شود که این بازیها در ایران ساخته شده است گفت: به همین دلیل برخی از بازی‌سازها، محصولشان را به جشنواره های داخلی نمی‌فرستند.
کاربران آیفون واتس‌اپ را آپدیت کنند!
پایگاه خبری راد: قابلیت احراز هویت و تشخیص چهره هوشمند برای کاربران آیفون اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ در دسترس قرار گرفت.
اطلاعات مالی بیش از 4000 هزار شرکت در یک پلتفرم داخلی
پایگاه خبری راد: گروه پارسیان هوشمند یک شرکت دانش بنیان در زمینه جمع آوری اطلاعات از بنگاه های ایرانی و ساماندهی آنها در پایگاه داده و تحلیل و گزارش دهی از وضعیت این شرکت ها است.
اسکایپ کلاسیک به پایان عمر خود رسید!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد سرانجام گمانه زنی‌هایی که درباره اپلیکیشن اسکایپ کلاسیک در فضای مجازی به گوش می‌رسید، درست از آب درآمده و مایکروسافت آن متوقف کرده است.
شنود مکالمات کاربران اپل منتفی شد
پایگاه خبری راد: اپل با انتشار پیامی ضمن عذرخواهی از کاربران در خصوص شنود مکالمات آنها در سرویس فیس تایم نصب شده بر محصولاتش، اعلام کرده که این باگ برطرف شده است.
"آیفون" و "آی‌پد" خود را آپدیت کنید!
پایگاه خبری راد: اپل به روزرسانی جدید نسخه iOS ۱۲.۱.۳ را برای دستگاه‌های آیفون و آی‌پد منتشر کرد.
گوشی‌های ویندوزی فقط تا پایان سال ۲۰۱۹ پشتیبانی می‌شوند
پایگاه خبری راد: مایکروسافت اعلام کرده که گوشی‌های هوشمندی مبتنی بر ویندوز ۱۰ تنها تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی پشتیبانی خواهند شد.
نصب ویندوز با دستور صوتی غیرممکن می‌شود!
پایگاه خبری راد: مایکروسافت قصد دارد در به روزرسانی بعدی ویندوز ۱۰، امکان نصب سیستم عامل از طریق دستیار صوتی کورتانا را غیر فعال کند.
هکرها از نفوذ به نرم افزارهای آدوب مایوس شدند
پایگاه خبری راد: شرکت آدوب به منظور برطرف کردن دو آسیب پذیری و حفره امنیتی در دو نرم افزار آدوب ریدر و آکروبات یک به روزرسانی امنیتی جدید منتشر کرده است.
 قطع شدن اینترنت همراه کاربران آیفون!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که به‌روزرسانی جدید سیستم عامل آی‌اواس برای کاربران گوشی‌های آیفون دردسرساز شده و موجب قطعی اینترنت همراه آنها می‌شود.
18 مورد تغییر در تیگو 7 جدید
پایگاه خبری راد: نسخه جدید و به روز شده شاسی بلند چری با نام تیگو 7 رونمایی و معرفی شد.
راهکارهایی برای افزایش امنیت سایبری سازمانی
پایگاه خبری راد: بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری و فناوری بارها توصیه کرده‌اند که ادارات و سازمان‌های مختلف باید به منظور افزایش امنیت سرورهای متصل به اینترنت و سیستم‌های خود سازوکارهای ویژه‌ای را در نظر گرفته و اعمال کنند تا از نفوذ هکرها و افشای اطلاعات خصوصی و محرمانه اداری جلوگیری به عمل بیاورند.
بار دیگر؛ تلگرامی که ضدفیلتر شد!
پایگاه خبری راد: در حالی که چند ماه از فیلتر شدن تلگرام می‌گذرد و در این مدت کاربران به سراغ پیام‌رسان‌های داخلی رفته‌اند یا با استفاده از انواع فیلترشکن و پروکسی یا نسخه‌های داخلی تلگرام همچنان از این پیام‌رسان استفاده می‌کنند، به نظر می‌رسد بازار بدافزارها و جاسوس‌افزارها هم‌چنان داغ است و پس از مدتی باز هم محصولات مخرب خود را عرضه می‌کنند.
انتشار به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ متوقف شد
پایگاه خبری راد: علی‌رغم آنکه تنها چند روز بیش‌تر از انتشار به‌روزرسانی ماه اکتبر برای ویندوز ۱۰ نمی‌گذرد، حالا مایکروسافت تحت تاثیر یک مشکل فنی انتشار آن را موقتا متوقف کرده است.