03:54 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آزمون

اسامی ۱۰۰ ایده برتر چهارمین دوره نانواستارتاپ اعلام شد
نماد برتر- از سوی ستاد نانو ۱۰۰ نفر برگزیده اول چهارمین دوره نانواستارتاپ معرفی شدند که به زودی در افتتاحیه برنامه شرکت خواهند کرد و پس از تعیین ایده و تایید پروپوزال اجرایی از حمایت‌های مادی و معنوی برنامه بهره‌مند خواهند شد.
توصیف اوضاع بورس و درخواست پرهیز از آزمون و خطاهای مکرر
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با توصیفی از اوضاع بورس از دولت و مسئولان خواست از آزمون و خطاهای مکرر و تصمیم های هیجانی و لحظه ای پرهیز کنند تا راه بازار مشخص شود .
سازمان ملی استاندارد استفاده از پنبه در تن ماهی را تکذیب کرد
نماد برتر- سازمان ملی استاندارد ضمن ارائه توضیحاتی درباره این نوع تن ماهی که ویدیوهایی مبنی بر وجود پنبه در آن منتشر شده، تاکید کرد که مصرف کنندگان می توانند از محصولات کنسرو ماهی تولید داخل که دارای علامت استاندارد و کد ده رقمی است، با اطمینان استفاده کنند.
توسعه مکانیزاسیون کشاورزی به بنگاه توسعه ماشین‌های کشاورزی تبدیل شده است
نماد برتر- عضو هیأت علمی گروه مهندسی سیستم های کشاورزی دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: استراتژی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص توسعه مکانیزاسیون کشاورزی نامناسب است، به طوریکه دید علمی و پایدار نسبت به مکانیزاسیون کشاورزی در مدیریت کلان ندارند، مفهوم توسعه مکانیزاسیون را اشتباه گرفته‌اند و قطعا باید قدم‌های بهتری در این زمینه بردارند.
اقدامات هلدینگ مس افق کرمان برای عرضه اولیه سهام در بورس
نماد برتر- مدیرعامل مس افق کرمان از اخذ موافقت اصولی سازمان بورس جهت ورود به بازار سرمایه، برگزاری مجمع فوق‌العاده برای تصویب اساسنامه و اقدامات مهم ۷ ماهه سال جاری خبر داد.
مهارت‌آموزی به جای مدرک‌گرایی!
نماد برتر- یک فعال اقتصادی در یادداشتی با اشاره به نرخ بیکاری در ایران با وجود تعداد بالای فارغ التحصیلان دانشگاهی، عملکرد سازمانهایی مانند آموزش فنی و حرفه ای را هم چندان موثر ندانست. به زعم وی نظام آموزشی در ایران نیازمند عمل جراحی است و در این باره الگوبرداری از کشورهای موفق در این زمینه مانند آلمان می تواند راهگشا باشد.
محصول جدید شرکت بورسی برای تایرهای نسل جدید خودروهای دو دیفرانسیل
نماد برتر- شرکت بورسی "پکرمان" اعلام کرد برای نخستین بار قادر به با ارتقای تکنولوژی و طراحی و ساخت تایرهای نسل جدید خودروهای دو دیفرانسیل شده و در بهمن به تولید انبوه می رسد.
۱۱۴۵ نفر در اورژانس کشور استخدام می شوند
نماد برتر-رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه البته تعداد عملیات‌های اورژانس برای انتقال بیماران کرونا حدود دو برابر شده است، گفت: ۱۱۴۵ سهمیه به اورژانس پیش بیمارستانی اختصاص داده شده که بعد از آزمون به جمع تکنسین‌های کشور اضافه می‌شوند.
اولین گواهی تایید صلاحیت در زمینه بازرسی فنی محصولات فناوری نانو صادر شد
نماد برتر- برای اولین‌بار در کشور، یک شرکت بازرسی به‌عنوان نهاد ذی‌صلاح و واجد شرایط انجام بازرسی‌های فنی برای صدور مجوز استفاده از نشان نانو تأیید صلاحیت شد.
ارائه آزمون‌های زیست سازگاری تجهیزات پزشکی کرونایی برای ۳۰ شرکت
نماد برتر- یکی از شرکت‌های فناور با ارائه خدماتی در زمینه ارزیابی زیست سازگاری تجهیزات پزشکی توانست ملزومات کرونایی ساخته شده از سوی شرکت‌ها را مورد ارزیابی قرار دهد.
درخواست مجدد دریافت یارانه به شرط قبولی در آزمون وسع فراهم شد !!!
نماد برتر- با تصویب نمایندگان مجلس افرادی که یارانه نمی گیرند می توانند اقدام به درخواست دریافت یارانه کنند اما به شرط قبولی در آزمون وسع است !!!
معضل بیکاری جوانان با سربازی رفتن حل می‌شود؟
نماد برتر- فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح جزئیات، اهداف و چشم اندازهای مهارت آموزی برای سربازان را تشریح کرد.
چرا بار برخی شرکت‌های واردکننده چای مرجوع شد؟
نماد برتر-اخیرا یک فعال اقتصادی گفته بود که تجار برای ترخیص چای حدود یک ماه است که با اداره استاندارد با مشکل مواجه شده اند و استاندارد به علت این که کلمه "سری ساخت" بر روی کیسه ها مهر نشده، بار شرکت‌ها را مرجوع می‌کند، اما مدیر دفتر ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی سازمان ملی استاندارد، در پاسخ به این اظهارات تاکید کرد که هر کالایی که در کارخانجات معتبر تولید و عرضه می‌شود باید دارای سری ساخت بوده تا قابل ردیابی باشد.
دلار هزینه آزمون آیلتس را هم به بیش از ۶ میلیون تومان رساند
نماد برتر- رئیس سازمان سنجش از هزینه بیش از ۶ میلیون تومانی آزمون آیلتس خبر داد و گفت: این سازمان در تعیین هزینه آزمون دخالتی ندارد و جهش نرخ ارز عامل افزایش بوده است.
افزایش تجهیزات تفریحی تحت پوشش استاندارد استان مرکزی به 2269 مورد
نماد برتر- مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: تجهیزات تفریحی تحت پوشش از 133 عدد به دو هزار و 269 عدد و تعداد آزمایشگاه های همکار از 36 عدد به 61 عدد رسیده است.