18:46 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آرگون

ارزش پول ملی را از واقعیت‌های اقتصاد جدا کرده‌ایم
پایگاه خبری راد: یک عضو اتاق بازرگانی ایران معتقد است تا زمانی که ارزش پول ملی بر اساس واقعیت‌های اقتصادی تعیین نشود، نه تنها نمی‌توان از نرخ دقیق آن سخن گفت که حتی امکان برنامه‌ریزی برای فعالان اقتصادی نیز از بین می‌رود.
طلای جهانی خیال کاهش ندارد
پایگاه خبری راد: قیمت طلا روز سه‌شنبه تحت تاثیر خوش‌بینی‌ها به نتیجه مثبت مذاکرات تجاری آمریکا و چین که افت ارزش دلار را به همراه داشته است، نزدیک به بالاترین حد خود در ۱۰ ماه گذشته ایستاد.
از کانال مالی اروپا نباید توقع معجزه داشت
پایگاه خبری راد: عضو اتاق بازرگانی ایران معتقد است با وجود آنکه راه‌اندازی رسمی کانال مالی ایران و اتحادیه اروپا می‌تواند قدمی مثبت در مسیر تعاملات دو طرف باشد، اما در عین حال نباید از این کانال مالی انتظار معجزه داشت.
قیمت سنگ آهن چین رکورد زد
پایگاه خبری راد: بهای معاملات سنگ آهن چین پس از حادثه مرگبار معدن سنگ آهن واله در برزیل، روز دوشنبه به بالاترین حد در ۱۶ ماه گذشته صعود کرد.
کاهش دوباره طلای جهانی در 26 آذر ماه
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار آسیا با قوی ماندن ارزش دلار که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را محدود کرد، اندکی کاهش یافت.
کاهش قیمت طلا در واکنش به رشد دلار
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز سه‌شنبه بازار آسیا با انتظار سرمایه‌گذاران برای نتایج انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا و رشد ارزش دلار، کاهش پیدا کرد.
افزایش قیمت طلا در واکنش به عقب‌گرد دلار
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار آسیا که دلار افت کرد و نگرانی‌ها نسبت به رشد تنش‌های سیاسی بر اقتصاد جهانی از این فلز ارزشمند پشتیبانی کرد، افزایش یافت.
طلا در پایین‌ترین قیمت شش هفته گذشته ایستاد
پایگاه خبری راد: قیمت طلا روز جمعه افزایش یافت اما به دلیل رشد ارزش دلار، هم‌چنان نزدیک پایین‌ترین قیمت شش هفته گذشته که روز پنج‌شنبه به آن سقوط کرده بود، ایستاد.
احتمال سقوط بیشتر قیمت طلا قوت گرفت
پایگاه خبری راد: قیمت طلا روز جمعه که ارزش دلار آمریکا تغییری نداشت و سرمایه‌گذاران مهیای دور جدیدی از تلافی جویی تجاری چین و آمریکا شدند، اندکی کاهش پیدا کرد.
طلا ارزان ماند
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز پنجشنبه به دنبال جدیدترین تحولات در اختلاف تجاری میان آمریکا و چین که به کاهش اندک ارزش دلار منجر شد، اندکی افزایش یافت اما همچنان نزدیک به پایین‌ترین قیمت خود در شش ماه اخیر قرار دارد.
بازار جهانی طلا راکد شد
پایگاه خبری راد: طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی که تقاضای سرمایه گذاری با قوی ماندن دلار آمریکا محدود شد، از صعود بازماند.
طلای جهانی در مسیر ثبت دومین کاهش هفتگی
پایگاه خبری راد: طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی در پی ضعف بازارهای سهام ثابت ماند، اما رشد ارزش دلار آمریکا و نگرانی‌ها نسبت به دورنمای افزایش نرخ‌های بهره، قیمت این فلز ارزشمند را در معرض فشارهای کاهشی قرار داد.
صفحه قبل | صفحه بعد