23:53 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قطعات

تامین سرمایه در گردش برای احداث آزادراه حرم تا حرم در فرابورس
نماد برتر- مدیر ابزارهای نوین مالی ایران از پذیره‌نویسی اوراق منفعت شرکت احداث، نگهداری و بهره‌برداری آزادراه حرم تا حرم در فرابورس خبر داد و گفت: هدف از انتشار این اوراق تامین بخشی از منابع مالی مورد نیاز جهت احداث قطعه آزادراهی گرمسار- سمنان (از قطعات مربوط به پروژه آزادراه حرم تا حرم) است که از شهر مقدس قم آغاز و به شهر مقدس مشهد می‌رسد.
معاملات مشکوک "خپارس"، پنج سرمایه گذاری، سه سهم سیمانی + ۶ نماد
نماد برتر- در روز افت بیش از ۲۳ هزار واحدی شاخص ، پنج شرکت سرمایه گذاری، پارس خودرو ، سه سهم سیمانی به همراه ۶ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
شماره‌گذاری محصولات رنو آغاز شد
نماد برتر- به دنبال انتشار ویدئوهایی مبنی بر عدم شماره‌گذاری برخی محصولات شرکت پارس‌خودرو به دلیل تطابق نداشتن با استاندارهای آلایندگی و در نتیجه توقف آن‌ها در پارکینگ این خودروساز، سازمان حفاظت محیط زیست طی نامه‌ای مجوز شماره‌گذاری خودروهای دپو شده را صادر کرد.
معاملات مشکوک یک پتروشیمی، دو زیرمجموعه سایپا، دو سهم سیمانی + ۱۰ نماد
نماد برتر- در روز رشد ۴۲ هزار و ۷۲۷ واحدی شاخص، یک پتروشیمی، دو زیرمجموعه سایپا، دو سهم سیمانی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
چالش‌هایی که وزارت صمت مجبور به حل آن است
نماد برتر- یک کارشناس مسائل اقتصادی گفت: با توجه به اینکه بیش از ۴۰ درصد از تولید ناخالص ملی کشور در وزارت صمت است، می‌طلبد مجموعه نهادهای قانون‌گذار، نظارتی، بانک مرکزی و کارشناسان اقتصادی و صنعتی کمک کنند و وزیر صمت با تشکیل کمیته‌های مشورتی بتواند راهبردهای از قبل تعریف شده و برنامه‌ریزی عملیاتی را بدرستی بازبینی و بازشناسایی کنند.
تولید سالیانه ۷۷ هزار تن قطعات فولادی و چدنی توسط محققان کشور
نماد برتر- یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با بهره‌گیری از دانش آموختگان دانشگاه‌ها موفق به تامین نیاز کشور در حوزه تولید قطعات فولادی و ریخته‌گری چدن شد.
ایجاد پلتفرمی برای بومی‌سازی قطعات مورد نیاز صنعت حمل‌ونقل
نماد برتر- دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از طراحی پلتفرمی برای بومی‌سازی قطعات مورد استفاده در صنعت حمل و نقل با فناوری‌های پیشرفته خبر داد.
توضیح ایران خودرو درباره حال و آینده یک محصول و تبدیل به محصولات دیگر
نماد برتر- ایران‌خودرو با اشاره به فعالیت سایت خراسان با پیش بینی تولید ۲۰ هزار دستگاه هایما اس.۷ و اس.۵ از طرح تبدیل این محصول با دیگر محصولات خبر داد .
تحلیل سه کارشناس از شاخص بورس و پیش بینی ۶ گروه مهم
نماد برتر- سه کارشناس بازار سرمایه ضمن بررسی روند شاخص کل ، وضعیت ۶ گروه مهم همراه با منفی تر نشدن کلیت بازار از شرایط فعلی را پیش بینی کردند .
«خریخت» 6 ماهه از 12 ماه 98 عبور کرد
نماد برتر- «خریخت» در سال جاری از دو جهت با رشد درآمدها مواجه شد اما؛ همچنان از پیش بینی های خود عقب است.
ابلاغ تصمیمات تسهیل ورود و تعیین تکلیف کالاهای وارده به گمرکات کشور
نماد برتر- معاون اول رییس جمهور تصمیمات اتخاذ شده در جریان سفر به استان هرمزگان و بازدید از مجتمع بندری شهید رجایی به منظور تسهیل در ورود و تعیین تکلیف کالاهای وارده به اماکن گمرکی کشور را برای اجرا به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ کرد.
معاملات مشکوک زیرمجموعه "خودرو"، اولین تامین سرمایه، سه بیمه + ۱۰ نماد
نماد برتر- در روز رشد ۱۰ هزار و ۴۷۲ واحدی شاخص، زیرمجموعه ایران خودرو، اولین تامین سرمایه حاضر در بورس، سه شرکت بیمه به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
امضای توافق همکاری با هدف کشف و مبارزه با قاچاق لوازم یدکی خودرو
نماد برتر- به دنبال نشست روز دوشنبه انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، باتوجه به اعلام آمار و گزارش‌هایی پیرامون افزایش کشفیات قاچاق لوازم یدکی خودرو طی پنج ماه نخست امسال، این دو سازمان توافق کردند تا با هدف کشف و مبارزه با قاچاق لوازم یدکی خودرو در زمینه فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و مستندسازی با یکدیگر همکاری کنند.
صاحبان کالاهای دپو شده فورا برای ترخیص اقدام کنند
نماد برتر- با توافقات صورت گرفته برای ترخیص کالا از گمرک و بنادر ، صاحبان کالاهای اساسی، مواد اولیه، کالاهای واسطه‌ای و اجزا و قطعات یدکی خط تولید باید در اسرع وقت و طبق شرایط تعریف شده نسبت به تمهیدات لازم جهت ترخیص کالا اقدام کنند.
رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت شد
نماد برتر- نمایندگان مردم در خانه ملت، به علیرضا رزم حسینی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.