08:05 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اطلاعیه

میزان سهمیه خرید محصولات پتروشیمی از سامانه بهین یاب ابلاغ شد
نماد برتر- مدیریت عملیات بازار شرکت بورس کالا میزان سهمیه خرید از سامانه بهین یاب محصولات پتروشیمی را ابلاغ کرد.
نتیجه حضور دو بانک و پنج صندوق در حراج اوراق دولتی اعلام شد
نماد برتر- بانک مرکزی از حضور دو بانک و پنج صندوق سرمایه گذاری حراج اوراق بدهی دولتی به ارزش ۳.۶ هزار میلیارد تومان در بورس خبر داد.
سازمان ملی استاندارد استفاده از پنبه در تن ماهی را تکذیب کرد
نماد برتر- سازمان ملی استاندارد ضمن ارائه توضیحاتی درباره این نوع تن ماهی که ویدیوهایی مبنی بر وجود پنبه در آن منتشر شده، تاکید کرد که مصرف کنندگان می توانند از محصولات کنسرو ماهی تولید داخل که دارای علامت استاندارد و کد ده رقمی است، با اطمینان استفاده کنند.
مالکیت "فارس" از زیرمجموعه ۳۵.۷ درصد بیشتر شد / افزایش سرمایه ۴۲۴ درصدی
نماد برتر- هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از افزایش ۳۵.۷ درصدی مالکیت در زیرمجموعه غیربورسی و مرحله دوم افزایش سرمایه با ۴۲۴ درصد خبر داد.
انبارهای بورسی آماده پذیرش زعفران تولید سال ۹۹
نماد برتر- مدیریت بازار فیزیکی بورس کالای ایران طی صدور اطلاعیه ای از گشایش انبارهای زعفران نگین و پوشال معمولی جهت انجام معاملات گواهی سپرده کالایی محصول تولید سال ۱۳۹۹ از امروز ۲۰ آبان ماه در بورس کالا خبر داد.
انتظار بازدهی معقول از بورس با سرمایه‌گذاری بلند مدت
نماد برتر- یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه به وضعیت معاملات بازار سهام نسبت به سایر بازارها برای افق ۶ ماه و یک سال آینده می‌توان امیدوار بود، گفت: تا آن زمان شرایط بازار شفاف و قابل محاسبه می‌شود، بنابراین اگر سهامداران دید کوتاه‌مدت و میان‌مدت را برای سرمایه‌گذاری به بلندمدت تغییر دهند بازدهی معقولی را از این بازار کسب خواهند کرد.
نوسان گیری روزانه سهام بورسی بعد از ۴۳ روز ممنوعیت از امروز مجاز شد
نماد برتر- بورس تهران بعد از ۴۳ روز ممنوعیت ، معاملات موسوم به "دی تریدینگ" را از امروز سه شنبه مجاز اعلام کرد تا نوسان گیران ، روزانه قادر به داد و ستد سهام باشند.
قابل توجه سهامداران حقیقی زرماکارون که سود سالانه را نگرفته اند
نماد برتر- زر ماکارون از تغییر بانک عامل پرداخت سود سهامداران حقیقی که از طریق سجام واریز نشده یا فاقد کد سجام هستند، خبر داد و زمان این رویداد را اعلام کرد.
احراز هویت پیامکی معاملات آنلاین از نیمه آذر هنوز قطعی نیست / دو دلیل
نماد برتر- رئیس مرکز نظارت برامنیت اطلاعات بازارسرمایه با اعلام دو دلیل احراز هویت پیامکی ورود به سامانه‌ معاملات آنلاین، گفت: اجرای این تصمیم از نیمه آذر هنوز قطعی نیست و باید منتظر ابلاغ سازمان بورس بود.
دو تصمیم جدید برای بازار سهام : کاهش زمان پیش گشایش و مجاز شدن "دی تریدینگ"
نماد برتر- مدیرعامل بورس تهران از دو تصمیم جدید مربوط به کاهش زمان پیش گشایش روزانه معاملات به ۱۵ دقیقه و مجاز شدن معاملات "دی تریدینگ" خبر داد که بزودی اجرا می شود.
زمان واریز یارانه نقدی آبان اعلام شد : ساعت ۲۴ سه شنبه
نماد برتر- سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با صدور اطلاعیه‌ای زمان واریز یارانه نقدی آبان ماه را اعلام کرد که ساعت ۲۴ روز سه شنبه خواهد بود.
​صورت های مالی ۶ماهه «بکام» منتشر شد
نماد برتر- شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ را منتشر کرد.
سازمان بورس ناظر تماشاچی نیست/ اثر افزایش غیرمنطقی شاخص بر انتظارات تورمی
نماد برتر- رئیس اسبق سازمان بورس با اشاره به اثر افزایش غیرمنطقی شاخص بر انتظارات تورمی و دو دلیل افزایش قیمت ها گفت: سازمان بورس ناظر تماشاچی نیست بلکه بعضی وقت‌ها لازم است اطلاعیه شفاف‌سازی داده یا نمادها را متوقف کند.
اتحادیه طلا وجواهر به معامله‌گران فردایی و کاغذی سکه و طلا هشدار داد
نماد برتر- اتحادیه طلا و جواهر تهران ، معاملات غیرفیزیکی طلا و سکه موسوم به معاملات فردایی و کاغذی را غیرقانونی اعلام کرد و به دلالان و معامله‌گران هشدار داد.