09:48 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاون وزیر راه

ربیعی به چین می‌رود
پایگاه خبری راد: وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی که به عنوان مسئول کمیته ویژه رسیدگی به حادثه نفتکش سانچی برگزیده شده است، امشب عازم چین می‌شود.
بهره‌برداری از راه‌آهن «قزوین-رشت» تا پایان سال
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه یکی از تعهدات دولت اجرای ۹۱۹ کیلومتر شبکه ریلی است، اعلام کرد: راه‌آهن «قزوین - رشت» امسال به اتمام می‌رسد و آماده عبور قطار می‌شود.
نیاز به تولید ۵.۳ میلیون مسکن داریم
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تا سال ۱۴۰۵ به ۹ میلیون مسکن در کشور نیاز داریم، گفت: ۵.۳ میلیون از این تعداد باید برای زوج‌های جوان تولید شود و ۳.۸ میلیون از طریق بازسازی تامین خواهد شد. ۱.۳ میلیون واحد نیز از خانه‌های خالی موجود به فروش می‌رسد.
دهه فجر افتتاحاتی در مسکن مهر انجام می‌شود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: در دهه فجر افتتاحاتی در مسکن مهر شهرهای پردیس، پرند و هشتگرد خواهیم داشت.
ورود سرمایه و تجهیزات حلقه مفقوده بیمارستان‌سازی در ایران
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی معتقد است که ورود سرمایه و تجهیزات حلقه مفقوده بیمارستان‌سازی در ایران است.
بانک‌ها به برنامه‌های مسکن کمک نکردند
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که وزارتخانه وظایف خود را در بخش مسکن انجام داده است گفت: سازمان مدیریت و سیستم بانکی همراهی لازم را برای عملیاتی کردن برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی نداشتند.
امضای قرارداد اپراتوری 5 ساله بندر رجایی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از نهایی شدن قرارداد اپراتوری پنج ساله بندر شهید رجایی با حضور دو شرکت ایرانی به همراه مشارکت طرف خارجی خبر داد.
جامعه مهندسی مقوله زمین لغزش را در طراحی پروژه‌ها لحاظ کند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با بیان این که متاسفانه در مرحله طراحی توجه چندانی به مقولات مهمی مثل زمین لغزش نمی‌شود، از جامعه مهندسی خواست با لحاظ این مسایل در مطالعات اولیه و طراحی ها از بروز مشکل در فاز اجرا و بهره‌برداری طرح ها پیشگیری کنند.
تجدید نظر در دستورالعمل اردوهای دانش‌آموزی/افزایش نرخ گازوئیل تورم نمی‌آورد
پایگاه خبری راد: رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: پس از تصادف تلخ دانش‌آموزان هرمزگانی این سازمان تصمیم گرفته دستورالعمل اردوهای دانش آموزی را تغییر دهد.
یکپارچه‌سازی شرکت‌های حمل و نقل/ مسافران حمل و نقل عمومی کاهش یافتند
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از برنامه‌ریزی برای یکپارچه‌سازی شرکت‌های حمل و نقل مسافری جاده‌ای خبر داد.
یارانه به ایستگاه ۸۲ رسید!
پایگاه خبری راد: اعلام واریز یارانه نقدی مرحله هشتاد و دوم در ساعت ۲۴ امشب از مهمترین خبرهای اقتصادی امروز بود.
به جای گران کردن خودرو قیمت بنزین را زیاد کنند
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی معتقد است در صورت فراهم آمدن مقدمات لازم برای کاهش سرعت مجاز خودروها در جاده‌های کشور، می‌توان انتظار داشت ۲۰ درصد از تلفات جاده‌ای سالانه ایران کاهش یابد.
۲۰۰ واحد مسکن مهر معلولان هشتگرد آماده افتتاح
پایگاه خبری راد: شرکت عمران شهر جدید هشتگرد قصد دارد در آذرماه ۲۰۰ واحد از مسکن مهر معلولان را افتتاح کند.
آخرین وضعیت راه‌های استان کرمان پس از زلزله
پایگاه خبری راد: پس از زلزله‌ای که صبح امروز استان کرمان را لرزاند و به برخی از مناطق و روستاهای این استان خساراتی وارد کرد، وضعیت فعلی جاده‌های این استان عادی گزارش می‌شود.
افتتاح فاز نخست بندر چابهار با مقامات ۱۳ کشور/ رشد ۴.۱ درصدی عملکرد بنادر
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از افتتاح فاز اول توسعه بندر چابهار در یکشنبه هفته آینده با حضور مقامات ۱۳ کشور از جمله رئیس جمهوری ایران خبر داد.