18:20 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قطعات

ایران‌خودرو موتور سه استوانه را جایگزین موتورهای خود می‌کند
نماد برتر- مدیرعامل شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو (ایپکو)، با اعلام خبر تولید موتور سه استوانه ایران‌خودرو، اعلام کرد که طی سال‌های آینده این خانواده موتور، جایگزین تمام موتورهای موجود ایران خودرو خواهد شد و اولین نسخه آن بر روی خودروی جدید این خودروساز نصب خواهد شد.
واحدهای گازی نیروگاه زرند سال آینده وارد مدار می‌شوند
نماد برتر- طبق پیش بینی ها و برآوردهای صورت گرفته واحدهای اول و دوم گازی نیروگاه سیکل ترکیبی زرند به ظرفیت ۳۲۴ مگاوات در پیک سال آینده وارد مدار خواهند شد.
قطع وابستگی کشور به الکترودهای جوش نانو با همت محققان کشور
نماد برتر- سره الکترود نقطه جوش از قطعات با کاربردهای وسیع در صنعت خودروسازی و تولید لوازم خانگی است که تاکنون کشور به خارج وابستگی داشته است، ولی گروهی از محققان کشور با تولید نانو الکترودهای جوش از خروج ارز جلوگیری کردند.
لیست کالاهای دپو شده در گمرک به وزارت صمت رفت
نماد برتر- معاون فنی گمرک ایران از ارسال لیست کالاهای اساسی و غیراساسی به وزارت صمت خبر داد.
کمیسیون عمران افزایش قیمت بلیت هواپیما را بررسی می‌کند
نماد برتر- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که در شرایط کنونی افزایش قیمت بلیت هواپیما قابل قبول نیست، تاکید کرد که کمیسیون عمران این موضوع را دنبال خواهد کرد.
توقف موقت چهار بانک و ۴ نماد دیگر / ۱۶ شرکت به تابلو معاملات بازگشتند
نماد برتر- با توقف موقت داد و ستد سهام چهار بانک و چهار شرکت ، ۱۶ سهم دیگر از جمله پالایشگاه تهران آماده بازگشت به تابلو معاملات شدند .
پرداخت یکسان خسارت بیمه به خودرو میلیاردی و ۲۲۰ میلیونی
نماد برتر- وقتی قانون مصوب در بیمه شخص ثالث با تحولات اقتصادی و انفجار قیمت ها در بازار خودرو همخوانی نداشته و به روز نمی شود، باید صاحبان خودروهایی که این روزها خودرویشان چند صد میلیونی یا میلیاردی شده فقط در حد یک خودروی نهایت ۲۲۰ میلیون تومانی خسارت دریافت کنند و مابقی زیان به کسی مربوط نیست؛ قانونی که حتی صنعت بیمه نسبت به آن معترض و درخواست اصلاح داده است.
"ختوقا" برای وام از ایران خودرو ۲۱ درصد سهام شرکت بورسی را وثیقه گذاشت
نماد برتر- شرکت قطعات اتومبیل ایران از توثیق ۲۰.۹ درصد سهام شرکت بورسی نزد بانک سامان برای اخذ وام از ایران خودرو خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.
آپکو خدمات خود را به صورت سیار ارائه می‌کند
نماد برتر- مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران‌خودرو (آپکو)، از برنامه همکاری با امداد خودروی ایران برای ارسال،‌ تحویل و نصب قطعات آپشن بر روی خودرو به صورت سیار خبر داد.
بومی‌سازی چراغ‌های ضدانفجار و صنعتی
نماد برتر- یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان، علاوه بر دستیابی به فناوری تولید انواع چراغ‌های روشنایی، موفق به طراحی و ساخت انواع قطعات اپتیکی مانند لنز و رفلکتور با استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی شده است.
رفع نیاز صنایع مختلف به قالب‌های بادی و تزریق پلاستیک
نماد برتر- ارائه خدمات طراحی و ساخت قالب‌های بادی و تزریق پلاستیک یکی از محصولات و توانمندی‌های شرکتی فناور است که با نیروی انسانی کارآمد نیاز صنایع مختلف به این مواد را رفع کرده است.
آیفون‌های کارکرده به جای بازیافت سر از بازار درآوردند!
نماد برتر- شرکت اپل از یک شرکت بازیافت کانادایی که بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه آیفون، آی پد و اپل واچ را به جای امحاء، در بازار دوباره فروخته است، شکایت کرد.
توضیحات سایپا درباره شایعات مربوط به اولین شاسی بلند ایرانی: چینی نیست
نماد برتر-سایپا در واکنش به اظهار نظرهای اخیر و شایعاتی درباره آغاز پروژه تولید نخستین خودرو شاسی بلند آفرودی ، توضیحاتی ارائه کرد.
خبر خوش برای ایران خودرو ساپیا با ترخیص ۱۵۰ میلیون یورو قطعات از گمرگ
نماد برتر- زیرمجموعه حاضر در بورس تاپیکو با تولید بیش از ۲۳۲ تن مونو کلرو استیک اسید در شهریور، رکورد جدیدی در تولید این محصول استراتژیک ثبت کرد.
زمان و مکان به آب‌اندازی اولین قفس بومی پرورش ماهی اعلام شد
نماد برتر- دبیر کارگروه تخصصی آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌ زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اجرای طرح تولید بومی براکت سه کاناله تزریقی قفس‌های پرورش ماهی، از به دریا انداختن نخستین قفس بومی با همه قطعات ایران‌ساختی آن، در آبان ماه سال جاری در سواحل قشم خبر داد.