20:05 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بدون

درآمدهای «شکربن» آب رفت!
نماد برتر - گزارش عملکرد فروردین ماه این شرکت حاکی از رشد مجدد نرخ‌های فروش دود‌های داخلی و صادراتی در مقایسه با اسفندماه سال گذشته است.
ریزش 30 درصدی فروش برای «پتایر»
نماد برتر - فروش فروردین ماه نسبت به اسفندماه کاهش در حدود ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد که با توجه به تعطیلات فروردین‌ماه، این افت فروش طبیعی به نظر می‌رسد.
«وتجارت» هم فروشنده شد
نماد برتر - شرایط و زمان خروج بانک تجارت از سهامداری شرکت فرابورسی با عرضه بلوک ۱۶.۶۸ درصدی و ۲.۸ برابر بالاتر از قیمت فعلی هر سهم روی تابلو اعلام شد.
تاثیر قیمت طلا بر روی بیت‌کوین
نماد برتر - تحلیلگران می گویند تلاش هفته گذشته اونس طلا برای عبور از مرز ۱۸۰۰ دلار که پیش از این شکسته شده بود، می تواند کمک کند این فلز ارزشمند به بالای مرز ۱۹۰۰ دلار بازگردد.
«شتران» با ثبات در عرضه و تقاضا
نماد برتر - عرضه و معامله ۶.۰۰۰ تنی لوبکات سنگین پالایشگاه تهران در قیمت ۹۱.۷۶۶ هزار ریال به ازای هر تن در هفته گذشته انجام شد که در مقایسه با هفته منتهی به ۲۵ فروردین ماه بدون تغییر همراه بود.
فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش معدن
نماد برتر - رئیس خانه معدن ایران ضمن اشاره به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش معدن، تبعات کرونا بر اقتصاد ایران و جهان را بررسی کرد.
واریز سهمیه 60 لیتری بنزین؛ امشب!
نماد برتر - سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری ساعت صفر بامداد چهارشنبه در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
مرغ وارداتی رسید اما...!
نماد برتر - به دنبال مجوز هیات وزیران در رابطه با واردات ۵۰ هزار تن مرغ، اعلام گمرک ایران از رسیدن محموله ۹۰ تنی این کالا به گمرک حکایت دارد که با وجود مجوز برای ترخیص ۱۰۰ درصدی بدون کد رهگیری بانک، به دلیل عدم ارائه مجوز دامپزشکی امکان ترخیص پیدا نکرده است.
از زیان سهامداران تا رشد 378 درصدی درآمد «حکشتی»
نماد برتر - میزان سرمایه این کشتیرانی در پایان دوره ۹ ماهه، ۱۶ هزار و ۳۹۳ میلیارد ریال به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته بدون تغییر باقیمانده است.
رشد ملایم تحت تاثیر قیمت دلار
نماد برتر - قیمت طلا روز سه شنبه تحت تاثیر ضعیف شدن دلار رشد ملایمی داشت و نزدیک بالاترین رکورد یک ماه و نیم گذشته که روز گذشته به آن صعود کرده بود، ایستاد.
نماینده تبریز: واگذاری «ایران ایرتور» مشکل دارد
نماد برتر - نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری شرکت ایران ایرتور دارای خطاهایی فاحش و تخلفات گسترده است.
رشد قیمت طلا در بازار های جهانی
نماد برتر - قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر دلار ضعیفتر و بازده پایینتر اوراق خزانه آمریکا، بالا رفت و نزدیک به بالاترین رکورد دو هفته اخیر ایستاد.
به جای مالیات بستن‌های جدید؛ ساخت و ساز کنید
نماد برتر - هنوز هم می‌خواهند با مسائلی مثل مالیات خانه‌های خالی برای خود زمان بخرند تا شاید در زمان مناسب به ساخت و ساز بپردازند.
قیمت طلا افزایش می یابد
نماد برتر - قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی تحت تاثیر افت بازده اوراق خزانه و دلار ضعیف‌تر، نزدیک به بالاترین قیمت بیش از یک ماه گذشته قرار گرفت و در مسیر ثبت دومین افزایش هفتگی حرکت کرد.