07:47 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاون وزیر راه

به اندازه نیمی از کل آزادراه‌های قبلی پروژه در دست ساخت داریم/ سیاست ریلی جذب فاینانس است
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که در حال حاضر ۱۱۷۰ کیلومتر آزادراه در حال ساخت در کشور وجود دارد، تصریح کرد: در شرایطی که کل پروژه‌های آزادراهی موجود در ایران حدود ۲۴۰۰ کیلومتر است می‌توان گفت در حال حاضر به اندازه نیمی از کل پروژه‌های آزادراهی که در دهه‌های گذشته ساخته شده پروژه در دست ساخت داریم.
 نقدهای مخرب، شانه خالی کردن از مسوولیت است
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نقدهای بی‌رحمانه باعث می‌شود که افراد دلسوز و کارشناسان متخصص، ناامید و از عرصه‌های خدمات‌رسانی بیرون بروند.
برگزاری مراسم یادبود جانباختگان سقوط اخیر
پایگاه خبری راد: مراسم یادبود جانباختگان حادثه سقوط اخیر هواپیمای شرکت آسمان در مسیر تهران- یاسوج برگزار شد.
دلار آرام گرفت
پایگاه خبری راد: بعد از چند هفته نوسانات شدید این روزها قیمت دلار آرام گرفته است.
سرمایه‌ گذاری ۹۰۰۰ میلیارد تومانی هندی‌ها در ایران
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی که به همراه رییس جمهور به هندوستان سفر کرده از نهایی شدن موافقت هندی‌ها برای سرمایه‌ گذاری حدودا ۹۰۰۰ میلیارد تومانی در ایران خبر داد.
فاینانس ۹۰۰ میلیون دلاری راه‌آهن چابهار نهایی شد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: فاینانس هندوستان برای راه‌آهن چابهار – زاهدان از ۱.۵ سال پیش و در جریان سفر نخست وزیر هند به ایران با یک توافق‌نامه ابتدایی وارد فرآیند اجرایی شد که سرانجام در هفته گذشته با نهایی شدن مذاکرات به مرحله نهایی رسید.
تشکیل شبکه حمل‌‌ونقل و اتصال بین بنادر اصلی و فرعی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به تشکیل و اتصال شبکه حمل و نقل بین بنادر اصلی و فرعی، گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم، بنادر کوچک از گردانه فعالیت دریایی کشور کنار گذاشته نشوند.
خط و نشان معاون وزیر برای رییس نظام مهندسی
پایگاه خبری راد: حامد مظاهریان، معاون وزیر راه و شهرسازی در یادداشتی، عدم تمکین رییس سازمان نظام مهندسی به ابلاغیه های وزیر را سرپیچی از قانون دانست و این سازمان را نسبت به اقدام عملی دولت تهدید کرد.
ویژگی‌های زمستانی بازار مسکن
پایگاه خبری راد: بازار مسکن در دی‌ماه تحت تاثیر متغیرهای افزایشی، کاهش سهم فروش نوسازها، رشد بالاتر از میانگین قیمت‌های پیشنهادی و التهاب بازار ارز، مستعد رکود در رکود شده است.
صرف ۷۸۰ میلیارد تومان اعتبار در پروژه راه آهن غرب کشور
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه وشهرسازی از صرف ۷۸۰ میلیارد تومان اعتبار در پروژه راه آهن غرب کشور در مسیر فیروزان تاکرمانشاه خبرداد.
دلار نخرید؛ ضرر می‌کنید
پایگاه خبری راد: در روزهای اخیر بازار ارز از نوسان شدیدی‌تری نسبت به گذشته برخوردار شده و رکورد ۴۷۰۰ تومان هم برای دلار به ثبت رسید اما مسوولان امر تاکید دارند که جریان به این روال نخواهد ماند و دلار در ماه‌های پایانی سال که اکنون وارد آن شده‌ایم در روند کاهشی مناسبی قرار می‌گیرد.
پیشرفت ۸۲ درصدی آزادراه همت – کرج
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که آزادراه همت – کرج به پیشرفت ۸۲ درصدی رسیده و این امید وجود دارد که در صورت پیگیری پروژه طبق برنامه ریزی بتوان این مسیر را ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری کامل رساند.
آشوب در دل مهندسان
پایگاه خبری راد: وزارت راه و شهرسازی مدت‌هاست "آیین‌نامه کنترل ساختمان" را با هدف ارتقای وضع ساخت و ساز با تغییر رویه و ارجاع نظارت به شهرداری‌ها در دستور کار قرار داده است؛ روند اصلاح نیز به روزهای پایانی رسیده اما سازمان نظام مهندسی ساختمان زیر بار واگذاری نظارت نمی‌رود و می‌گوید شهرداری‌ها توان انجام این کار را ندارند.
صدای پای تورم
پایگاه خبری راد: نقدینگی از ۱۴۲۴ هزار میلیارد تومان عبور کرد؛ حجمی که اگر درست هدایت نشود کم‌کم باید برای صعودی شدن تورم نگران شویم.
پایان تلخ تراژدی سانچی؛ نفتکش ایرانی غرق شد
پایگاه خبری راد: نفتکش سانچی پس از ۹ روز سوختن در آتش در نهایت در دل دریا فرو رفت و رنگ سفید امیدواری زنده بودن ۲۹ پرسنل آن در سیاهی دود غلیظی که بدنه کشتی را در لحظات آخر در آغوش گرفته بود گم شد.