14:53 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گزارش

«قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور» برای اجرا ابلاغ شد
نماد برتر- رئیس جمهور «قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور» را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.
کاهش قیمت نفت در پی سیگنال‌های مثبت از مذاکرات صلح روسیه و اوکراین
نماد برتر- پس از آنکه روسیه مذاکرات صلح با اوکراین را سازنده خواند و قرنطینه‌های جدید چین برای مهار شیوع ویروس کرونا به تقاضای سوخت ضربه زد، قیمت نفت روز سه‌شنبه کاهش یافت و ضررهای روز گذشته را افزایش داد.
"وملت" ملزم به پرداخت بدهی و خسارت شد
نماد برتر- شرکت سرمایه گذاری ملت درخصوص صورت‌های مالی حسابرسی نشده منتهی به ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ توضیح داد.
فراخوان عرضه بلوک‌های مدیریتی استقلال و پرسپولیس
نماد برتر- سازمان خصوصی سازی فراخوان عرضه بلوک‌های مدیریتی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را منتشر کرد.
"غگز" هیات مدیره را تغییر داد
نماد برتر- شرکت گز سکه از تغییر ترکیب هیات مدیره خبر داد.
فضای معقول در معاملات بورس تا زمان برگزاری مجامع
نماد برتر- از این به بعد سهام شرکت‌ها براساس پارامترهای بنیادی خود قیمت گذاری می شوند و دیگر انتظار نداریم کلیت بازار در یک جهت حرکت کند. پیش‌بینی می‌شود این روند تا فصل مجامع ادامه پیدا کند.
زمان بندی عرضه‌های بورس کالا در هفته آینده اعلام شد
نماد برتر- مدیریت عملیات عرضه بورس کالای ایران با صدور نامه ای به کارگزاران از ابلاغ نحوه عرضه محصولات در هفته منتهی به ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ خبر داد.
نرخ‌های "پتروشیمی" به کدام سمت می‌رود
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به سیاست‌هایی که در جا‌های مختلف است قیمت نفت می‌تواند اندکی کاهش پیدا کند، اما به اندازه کاهش قیمت در سال ۹۳، ۹۴ نخواهد شد.
کاهش قیمت نفت تداوم یافت
نماد برتر- قیمت نفت در روز دوشنبه بیش از ۸ درصد کاهش یافت، این در حالی است که نگرانی‌ها درباره قرنطینه‌های جدید در چین و تأثیر بالقوه بر تقاضا به کاهش قیمت‌ها انجامیده است.
معاملات امروز فرابورس طبق روال انجام می‌شود
نماد برتر- مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس با اعلام رفع اختلال سامانه معاملاتی فرابورس از روال عادی داد و ستد در روز جاری خبر داد.
 تحول در خودروسازی شدنی است
نماد برتر- سخنگوی دولت گفت: اقدامات صورت گرفته در ۲۰۰ روز اول دولت سیزدهم به خوبی نشان می‌دهد ‎تحول در خودروسازی با مدیریت جهادی کاملا شدنی است.
بررسی روند فروش در«قثابت»
نماد برتر- گزارش فروش اسفند ماه شرکت کارخانه های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان منتشر شده که در ادامه فروش ماهانه و تجمعی به صورت نمودار افشا شده است.
کاهش قیمت نفت در پی افزایش قرنطینه شانگهای
نماد برتر- قیمت نفت در روز دوشنبه حدود ۴ دلار سقوط کرد، این در حالی است که نگرانی ها درباره کاهش تقاضای سوخت در چین پس از اینکه مقامات شانگهای گفتند که مرکز مالی این کشور را برای آزمایش کووید-۱۹ طی ۹ روز تعطیل خواهند کرد، افزایش یافت.
حذف ارز ترجیحی؛ خبری مثبت برای سهام شرکت‌های بورسی
نماد برتر- به طور معمول حذف ارز ترجیحی از صنایع به عنوان خبری مثبت برای صنایع مربوطه تلقی می شود، دلیل آن هم این است که روند تولید و فروش شرکت‌ها افزایش پیدا می کند و آنها دیگر درگیر دریافت ارز و خرید ماده اولیه از طریق آن ارز نخواهند شد.
آینده "بورس ۱۴۰۱" در دستان برجام و بودجه
نماد برتر- بازار در سال جدید از دو عامل تأثیر می‌پذیرد که یکی از آن‌ها شرایط و نتایج مذاکرات بوده و بعدی نحوه تصویب بودجه خواهد بود.