15:06 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهردار

اقتصاد ترکیه باز هم کوچک‌تر شد
پایگاه خبری راد: برای دومین بار متوالی، اقتصاد ترکیه رشد منفی شدیدی را تجربه کرد.
تعویض روغن و فیلتر اتوبوس یک میلیون تومان آب می‌خورد!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه بنگاه‌های مسافربری با انتقاد از کیفیت و قیمت لوازم یدکی گفت: علی‌رغم رشد هزینه‌ها و صدور مجوز افزایش تعرفه‌ها، هنوز نرخ‌ها را افزایش نداده‌ایم.
ماجرای تهاترهای عجیب و غریب املاک کرج به کجا رسید؟
پایگاه خبری راد: املاک عمومی کرج یکی از موضوعات بحث‌برانگیزی بود که از همان روزهای نخست آغاز به کار شورای شهر پنجم مطرح و زیر ذره‌بین قرار گرفت.
اختصاص ۵۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به زاهدان
پایگاه خبری راد: مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از اختصاص اعتبار ۵۲۰ میلیارد تومانی برای توسعه و تکمیل شبکه گازرسانی زاهدان تا پایان سال ۹۸ خبر داد.
واکنش پوند به استعفای نخست وزیر انگلیس
پایگاه خبری راد: پس از استعفای نخست وزیر محافظه کار انگلیس، ارزش پوند در برابر سایر ازرها تقویت شد.
مورد عجیب یک ساختمان مسکن مهر!
پایگاه خبری راد: تصور کنید صبح از خواب بیدار می‌شوید، دست و رویی آب می‌زنید، چای را آماده می‌کنید، کودک دلبندتان را می‌بوسید، پرده‌ها را کنار می‌زنید و پنجره را باز می‌کنید تا هم به آفتاب سلامی دوباره کنید و هم هوای تازه را به داخل خانه دعوت کنید اما ناگهان با یک دیوار آجری دقیقا چسبیده به پنجره خانه‌تان مواجه می‌شوید!
فاصله گرفتن جغرافیدانان از علم جغرافیا / سازمان‌ها با جغرافیدانان همکاری خیلی کمی دارند
پایگاه خبری راد: نایب رئیس انجمن جغرافیای ایران با تعریف دانش جغرافیا به عنوان دانش آگاهی انسان بر ضوابط و ظرفیت‌های محیط گفت: متاسفانه در ۱۵ سال اخیر بعضی دوستان به دلیل جذابیت‌هایی که برنامه‌ریزی در شهر، روستا، کشاورزی، صنعت و سرزمین داشته، از مقوله‌های جغرافیایی فاصله گرفتند و به مرزهای دانش‌های دیگر نزدیک شده‌اند و این ایراد و اشکال بزرگی است که من در آموزش جغرافیا می‌بینم.
حل مشکل بیمه کارگران با پرداخت بدهی دولت
پایگاه خبری راد: عضو هیئت مدیره کانون عالی کارگری ایران عنوان کرد: اگر دولت بدهی‌اش به سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کند، تا ۵۰ سال آینده مشکلی در حوزه بیمه کارگران وجود ندارد.
گام شفاف‌ساز در بازار مسکن
پایگاه خبری راد: دو مجموعه دولتی و یک دستگاه بخش خصوصی در نظر دارند موانع هفت ساله‌ای که به ابهامات قیمتی در بازار مسکن دامن می‌زد را کنار بزنند.
پارکینگ هم چند نرخی شد!
پایگاه خبری راد: بررسی هزینه‌های استفاده از خدمات پارکینگ در شهر تهران نشان از آن دارد که نرخ‌های اعلامی با نرخ مصوب اتحادیه تعمیرگاه، اتوسرویس، پارکینگ و کارواشهای تهران بسیار متفاوت است و در برخی موارد هزینه قابل توجهی از مشتریان دریافت می‌شود.
اردوغان کشورهای غربی را به فشار بر اقتصاد ترکیه متهم کرد
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور ترکیه گفت پس از انتخابات مجدد استانبول، دخالت های غرب در امور اقتصادی ترکیه را خنثی خواهیم کرد.
چرا به حریم رودخانه‌ها تجاوز می‌شود؟
پایگاه خبری راد: در سیلی که در روزهای پایانی سال ۹۷ و اولین ماه سال جدید در تعدادی از شهرهای کشور رخ داد، تجاوز به حریم رودخانه‌ها به عنوان یکی از عوامل اصلی وقوع آن مطرح شد. یک استاد دانشگاه تهران با اشاره به اینکه هنوز قوانین تعیین بستر و حریم رودخانه‌ها برای همه رودخانه‌ها اجرا نشده است، گفت: ناهماهنگی بین دستگاه‌ها باعث بی‌اعتبار شدن مطالعات و در نهایت تجاوز به حریم رودخانه‌ها می‌شود.
سایت‌های اینترنتی بازار خودرو را به هم ریخته‌اند
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو کرج، یکی از علل گرانی خودرو را فعالیت سایت‌های اینترنتی و اعلام قیمت‌های ناعادلانه در این سایت‌ها عنوان کرد.
احتمال تشدید رکود اقتصادی ترکیه
پایگاه خبری راد: یک اقتصاددان ترک از احتمال تشدید رکود اقتصادی ترکیه خبر داد.
علت طولانی شدن «کانکس‌نشینی» در سرپل‌ذهاب
پایگاه خبری راد: جانشین بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه می‌گوید اغلب کسانی که هنوز در چادر یا کانکس زندگی می‌کنند خانوارهای مستاجر هستند که در انتظار دریافت زمین دولتی به سر می‌برند؛ برخی هم که خانه دارند از ترس پس‌لرزه‌های بعضاً ۵ ریشتری در واحدهای بازسازی شده خود ساکن نمی‌شوند.