01:54 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حمله

پیامک‌های بین‌المللی و هزینه‌ گزافی که می‌تراشند
پایگاه خبری راد: در حالی که برقراری تماس مجدد با تماس‌های بین‌المللی ناشناس می‌تواند هزینه‌های بسیاری برای مشترکان داشته باشد، اخیراً بدافزاری یافت شده که به ارسال پیامک‌های بین‌المللی ناخواسته اقدام می‌کند و هزینه‌های بسیاری را برای مشترکان و خصوصاً کسانی که دارای خطوط دائمی هستند، می‌تراشد.
ضرب و شتم مشتری سایپا در نمایندگی این شرکت
پایگاه خبری راد: چند روز پیش، یکی از مشتریان سایپا در یکی از نمایندگی‌های این شرکت در کرمان در پی انتقاد از طولانی شدن زمان تحویل خودروی ثبت‌نامی خود، مورد ضرب و شتم مدیر این نمایندگی قرار گرفت.
حمله هکرهای چینی به اطلاعات نظامی دانشگاه‌ها
پایگاه خبری راد: هکرهای چینی بالغ بر ۲۷ دانشگاه جهان بخصوص از ایالات متحده آمریکا را برای دسترسی به اطلاعات محرمانه و دانش پیشرفته نظامی هک کرده‌اند.
توقف رشد تومور سرطان روده بزرگ با ورزش
پایگاه خبری راد: پژوهشگران در مطالعه اخیر خود دریافته‌اند ورزش کردن می‌تواند به طور قابل توجهی سبب کاهش رشد سلول‌های سرطانی روده بزرگ شود.
بالاخره گوشی هوشمند خوب است یا بد؟
پایگاه خبری راد: در عصر رسانه، آنچه می‌تواند ما را از آسیب‌های این ابزار در امان بدارد و به زبان ساده بگذارد ما سوار آن شویم به جای آنکه رسانه سوار ما شود، مدیریت مصرف و گرفتن رژیم مصرف رسانه‌ای است.
دبه مالکان در بازار مسکن+ قیمت
پایگاه خبری راد: در روزهای ابتدایی اسفندماه ۱۳۹۷ بازار مسکن تحت تأثیر نبود تصویر واضح از تحولات سیاسی و اقتصادی با احتیاط و در مواقعی «دبه» فروشندگان همراه شده است.
چگونه می‌توان سم را از کشاورزی حذف کرد؟
پایگاه خبری راد: مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری البرز گفت: تله‌های فرمونی با استفاده از هورمون‌های مشابه هورمون‌های آفات کشاورزی، این حشرات را به سمت خود جذب کرده و آنها را به دام می‌اندازد.
خواب عیدانه بازار مسکن
پایگاه خبری راد: معاملات مسکن در چند روز ابتدای اسفندماه تغییر چندانی نسبت به بهمن نداشته و برخی خریداران مصرفی، تحت تأثیر رشد قیمت، عدم قطعیت و انتظار برای ثبات یا حتی کاهش قیمت‌ها، معاملات خود را به تعویق انداخته‌اند.
ترافیک کاذب اینترنتی دردسر آفرین شد
پایگاه خبری راد: اثر حملات دیداس، ارسال ترافیک کاذب بسیاری به سرور و از کار انداختن آن است؛ اتفاقی که اخیراً برای برخی از کسب‌وکارهای ایرانی رخ داده و بهترین راه جلوگیری از آن، استفاده از سرویس‌های امنیتی و به‌روز نگه داشتن آن‌هاست.
راهکار کنترل قیمت مسکن
پایگاه خبری راد: یک کارشناس معتقد است که اگر سیاست‌های لازم برای جذب نقدینگی بخش خصوصی در بخش ساخت و ساز اتخاذ شود می‌توان روند رشد قیمت مسکن را کنترل کرد؛ او هم‌چنین بازار مسکن را ماهیتاً تابع عرضه و تقاضا می‌داند و می‌گوید اگر سرمایه‌ها به بازار مسکن حمله کند عرضه حدود یک دهم تقاضا است.
اطلاعات کارت‌های اعتباری کاربران دستگاه‌های کارت‌خوان لو رفت!
پایگاه خبری راد: یکی از شرکت‌های توسعه‌دهنده دستگاه‌های کارت‌خوان موسوم به POS اعلام کرده است که گروهی از هکرها موفق شده‌اند به اطلاعات مربوط به کارت‌های اعتباری مشتریان دست پیدا کنند.
مراقب تصاویر متحرک (GIF) آلوده به بدافزار باشید!
پایگاه خبری راد: محققان و پژوهشگران امنیتی به تازگی دریافته اند که بدافزار جدیدی در تصاویر متحرک رد و بدل شده توسط کاربران در اپلیکیشن های پیام‌رسان وجود دارد که قادر است اطلاعات شخصی آنها را به سرقت ببرد.
کابل USB که اطلاعات کاربران را می‌دزدد!
پایگاه خبری راد: به تازگی کارشناسان از توسعه یک کابل USB توسط هکرها و مجرمان سایبری خبر داده‌اند که می‌تواند تمامی اطلاعات جابجا شده کاربران را حفظ و نگهداری کند.
هجوم بحران جدید به اوپک
پایگاه خبری راد: اوپک در جلوگیری از تکرار یک دوره دیگر رکود در بازار نفت تا حدودی موفق عمل کرد، اما در میان مدت این گروه صادرکننده نفت با ریسک‌های جدی‌تر مواجه است.
خبرهای خوشی در راه است
پایگاه خبری راد: براساس جدیدترین اخبار به دست آمده، به زودی خبرهای خوشی از اقدامات ایران خودرو برای مقابله با تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی آمریکا بر ضد صنعت خودروی ایران منتشر خواهد شد.