03:55 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تکنو

همکاری ایران و چین به تثبیت اقتصادی کشورمان می انجامد
نماد برتر- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه هیچ بخشی از کشور را در اختیار کسی نخواهیم گذاشت، گفت: همکاری جمهوری اسلامی و چین به تثبیت اقتصادی کشورمان می انجامد و می تواند در شرایط موجود به کشور ما کمک کند.
بلاکچین سدی برای سانسور در شبکه‌های اجتماعی
نماد برتر- این روزها بلاکچین به عنوان بستری محبوب سبب شده است تا شبکه‌های اجتماعی گوناگون برای جلوگیری از حمله به کاربران‌شان، مقابله با سانسور و ... سراغ این تکنولوژی بیایند.
جهش تولید از طریق بهینه‌سازی فرآیندهای داخلی امکانپذیر است
نماد برتر- مدیر امور پذیرش و ارزیابی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: جهش تولید با جبران عقب‌ماندگی‌های حوزه تولید از طریق بهینه‌سازی فرآیندهای داخلی امکانپذیر است.
اگر همراهی، همدلی و باور و اعتقادات مردم را در نظر نگیریم، موفق نمی‌شویم
نماد برتر- یکصد و سی و دومین نشست شورای اجتماعی کشور با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور و نمایندگان ارشد دستگاهها و نهادهای عضو شورا، در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور با موضوع حجاب و عفاف برگزار شد.
فروشگاههای مایکروسافت برای همیشه تعطیل شد!
نماد برتر- به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد تمامی فروشگاه‌های حضوری خود را در آمریکا و سایر نقاط جهان برای همیشه تعطیل کند.
خودروی مورد نظر را با سامانه دانش‌بنیان ردیابی کنید
نماد برتر- یکی از شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ردیاب هوشمند خودرو را به بازار عرضه کرده است که قادر به ارائه اطلاعاتی چون میزان سرعت، مصرف سوخت و محدوده‌های عبور و مرور خودرو در موقعیت‌های تعیین شده است.
برقراری شبکه ۵G در پنج شهر بزرگ کانادا
نماد برتر- یکی از بزرگترین اپراتورهای مخابراتی فعال در کانادا از راه‌اندازی شبکه ۵G در پنج شهر بزرگ این کشور خبر داده است.
جولان قاچاقچیان با طولانی شدن روند ترخیص تجهیزات
نماد برتر- به گفته یک عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران مشکل شرکت‌های واردکننده تجهیزات فناوری اطلاعات، قوانین دست‌وپاگیر است که با طولانی کردن روند ترخیص و راکد کردن سرمایه در گردش شرکت‌ها، موجب سود قاچاقچیان می‌شود که بیمه، مالیات و حقوق و عوارض گمرکی پرداخت نمی‌کنند و با زمان تحویل سریع‌تر و هزینه کمتر، بازار را در دست خواهند گرفت.
جزئیات هوشمندسازی در سازمان مالیاتی اعلام شد
نماد برتر- معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور ضمن اعلام اقدامات مهم و موثر نظام مالیاتی برای هوشمندسازی فرایندها و توسعه دولت الکترونیک، جزئیات مدرن‌سازی اخذ مالیات را اعلام کرد.
تمدید دورکاری؛ راه فرار از ادامه بحران کرونا
نماد برتر- شرکت مستر کارت نیز به تمامی کارکنان خود اعلام کرده که تا اطلاع ثانوی به منظور حفاظت از سلامت و بهداشت خود و جامعه امکان دورکاری را خواهند داشت.
اطلاعات کاربران آیفون در دستان هکرها
نماد برتر- اپل در جدیدترین گزارش‌های منتشره رسماً آسیب‌پذیری اپلیکیشن میل در سیستم عامل ios و نفوذ هکرها به اطلاعات کاربران آیفون و آی‌پد را تایید کرد.
علت نارضایتی کاربران از اینترنت گوشی چیست؟
نماد برتر- به گفته‌ رئیس سازمان فناوری اطلاعات، علت نارضایتی کاربران از پوشش تلفن همراه در منازل این است که سیگنال‌های فعلی اپراتورها بالای یک گیگاهرتز است و فرکانس کمتر از یک گیگاهرتز که ضریب نفوذ و پوشش‌دهی بالاتری دارد می‌تواند این مشکل را حل کند.
واردات موبایل از یک ماه پیش متوقف است
نماد برتر- رئیس هیئت مدیره انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی از به صفر رسیدن عرضه موبایل در کشور پس از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
آمازون وارد بازی می‌شود
نماد برتر- گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت آمازون با بهره‌گیری از فضای ابری قصد ورود به صنعت بازی و گیمینگ را دارد.