00:50 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اندرویدی

ایرانسل از پروژه «گیک» رونمایی کرد
پایگاه خبری راد: ایرانسل با هدف کمک به اشتغال‌زایی و حمایت از توسعه کسب و کارهای موبایلی و در راستای همکاری با برنامه‌نویسان این حوزه، از پروژه بزرگ گیک» (Geek) رونمایی کرد.
مشکل امنیتی بلوتوث همچنان در کمین کاربران موبایل
پایگاه خبری راد: به تازگی متخصصان فعال در حوزه تکنولوژی اعلام کرده اند که تعدادی از دستگاه‌های الکترونیکی از قبیل گوشی های هوشمند اندرویدی و iOS مشکلات امنیتی جدی دارند.
آیفون ۸ ناجی اپل شد
پایگاه خبری راد: آیفون ۸ و ۸ پلاس به ترتیب پرفروش‌ترین محصولات اپل در ایالات متحده آمریکا اعلام شده‌اند.
مشکل امنیتی بلوتوث همچنان در کمین کاربران موبایل
پایگاه خبری راد: به تازگی متخصصان فعال در حوزه تکنولوژی اعلام کرده اند که تعدادی از دستگاه‌های الکترونیکی از قبیل گوشی های هوشمند اندرویدی و iOS مشکلات امنیتی جدی دارند.
مدیرعامل مایکروسافت هم از گوشی اندرویدی استفاده می‌کند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل مایکروسافت در رویدادی گوشی اندرویدی خود را که در آن از سرویس‌های مایکروسافت استفاده می‌کند، به نمایش گذاشت.
دانلود اپلیکیشن در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رکورد زد
پایگاه خبری راد: بر اساس اعلام موسسه و سایت App Annie منتشر کرده است، کاربران گوشی‌های هوشمند در طول مدت زمان برگزاری بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، رکورد تازه‌ای را در خرید و دانلود اپلیکیشن به ثبت رساندند.
ساعت هوشمند گلکسی واچ در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود؟
پایگاه خبری راد: بر اساس شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده است، ساعت‌های هوشمند سامسونگ موسوم به گلکسی واچ، در رنگ‌های جدیدی عرضه خواهند شد.
اچ تی سی بازار گوشی‌های هوشمند را ترک می‌کند
پایگاه خبری راد: گفته می شود شرکت تایوانی اچ تی سی (HTC) می‌خواهد بازار گوشی‌های هوشمند در هند را که یکی از بزرگ‌ترین بازارهای فروش محصولات تکنولوژی و موبایل محسوب می‌شود، ترک کند.
هشدار: بدافزار اندرویدی پیام شما را می‌خواند
پایگاه خبری راد: محققان امنیتی در مورد یک ویروس جدید به کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی هشدار می‌دهند، این ویروس توسط مجرمان اینترنتی برای خواندن پیام‌ها و سرقت اطلاعات بانکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
دلایل دانلود نشدن برخی از اپلیکیشن‌ها
پایگاه خبری راد: این گزارش به مرور و بررسی عواملی که موجب می‌شود اپلیکیشن‌های موردنظر بسیاری از کاربران، با موفقیت نصب و دانلود نشود، می‌پردازد.
هکرهای هندی آیفون را هک کردند!
پایگاه خبری راد: پژوهشگران امنیتی به تازگی دریافته‌اند که بسیاری از هکرها توانستند با انتشار یک بدافزار ۱۳ گوشی هوشمند آیفون را هک کرده و به اطلاعات آن دسترسی یابند.
جزئیات به‌روزرسانی نسخه موبایلی مرورگر مایکروسافت اج
پایگاه خبری راد: مرورگر اینترنتی مایکروسافت اج که به تازگی در پلت‌فرم‌های اندروید و iOS منتشر شده بود، در آینده نزدیک شاهد یک به‌روزرسانی جدید خواهد بود.
جاسوسی برنامه‌های اندرویدی از گوشی‌ کاربران
پایگاه خبری راد: برخی حفره‌های امنیتی در چندین برنامه اندرویدی، با شکستن حریم خصوصی کاربران و بدون اطلاع آنان، از فعالیت‌های گوشی، اسکرین شات و ویدئو می‌گیرند.
معرفی مرورگر اینترنتی موزیلا مخصوص اندرویدی‌ها
پایگاه خبری راد: شرکت موزیلا قصد دارد مرورگر جدیدی را تحت عنوان فنیکس (Fenix) معرفی و منتشر کند که مخصوص کاربران گوشی‌های اندرویدی است.
برخی اپلیکیشن‌های پولی اپ استور رایگان شد
پایگاه خبری راد: امروز مصادف با تاریخ ۱۰ ژوئیه سال ۲۰۱۸ میلادی، دهمین سالگرد تولد فروشگاه آنلاین و اینترنتی اپ استور اپل است.